Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
23061/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuon hammastikkuleikin idea on?

Ikivanha ajankulu, hyvin suosittu siihen aikaan kun kaikilla lapsille ei ollut varaa älykännykkään ja viimeistä huutoa olevaan läppäriin.

Kysyttiin mikä sen idea on?

Kai sen jokainen tajuaa, jos on hetken vilkaissut. Kai siihen nykyään joku manuaalikin löytyy.

Kaikki eivät kyttää 24/7.

Vierailija
23062/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vala toivoo voittoa Petralle, Porkka Saralle. Toivooko kukaan pudonnut voittoa Ninalle tai Markulle?

Muistaakseni Sanna toivoi Ninalle voittoa, Markunkin voittoa joku toivoi.

Ei toivonut.

"Luulen, että siellä on kilpailijoita, joille voitto on tärkeää. Esimerkiksi Aleksi ja Nina, Sarakin vaikutti siltä. Itse olin vain pitämässä hauskaa, voitto ei käynyt minulla mielessäkään, Ukkola sanoo."

Nina sanoi, että hänestä tuli Sannan kanssa sielunsisar. Samaan aikaan toisaalla: Sanna sanoi, että ei hän sieltä mitään ns. sielunsisarta saanut.

Ei käyttänyt Mikkonen tuota sanaa, sanoi Sanna pudottua että tämä oli yksi hänelle läheisin talossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23063/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vala toivoo voittoa Petralle, Porkka Saralle. Toivooko kukaan pudonnut voittoa Ninalle tai Markulle?

Ei toivonut.

"Luulen, että siellä on kilpailijoita, joille voitto on tärkeää. Esimerkiksi Aleksi ja Nina, Sarakin vaikutti siltä. Itse olin vain pitämässä hauskaa, voitto ei käynyt minulla mielessäkään, Ukkola sanoo."

Nina sanoi, että hänestä tuli Sannan kanssa sielunsisar. Samaan aikaan toisaalla: Sanna sanoi, että ei hän sieltä mitään ns. sielunsisarta saanut.

Nina ei sanonut noin. Ystäviä heistä tuli. Sopivat jo lounastapaamisen ennen Sannan tippumista

.

Sanna Ukkola

@Sukkola

Ja selviytyjäksi BB:n superjännässä tuplahäädössä kipusi lempeä ja kiva Nina Mikkonen. Huhhuh, olipa jännää. Yksi mun suosikki-ihmisistä koko kisassa, todella kiltti ja suloinen ihminen. #bbsuomi

Vierailija
23064/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääköhän Ruskeat tytöt ettei ne sais käyttää sanaa ruskea?

Vierailija
23065/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toivonut.

Ei käyttänyt Mikkonen tuota sanaa, sanoi Sanna pudottua että tämä oli yksi hänelle läheisin talossa. 

Puhui sielunsiskosta.

Vierailija
23066/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nina maininnut jossain kohtaa mitä sen äänelle on tapahtunut?

Mulla oli vastaavanlainen heikko ääni äänihuulihermohalvauksen jälkeen (palautui myöhemmin).

Vierailija
23067/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petrakin näkee Ninan bluffin lkäpi, ja sanoikin sen äsken. :D

Sanoi että Ninan pitäisi pyrkiä teatterikouluun.

Nina siihen sitten taas valittamaan, ettei ole "meille varttuneemmille naisille" rooleja tarjolla. 

Ja taas kilahti joltain vanhukselta ääni Ninan palkkiin.

Petra ei oo mistään bluffista puhunu, älä jaksa. Jollakin kova hätä mustamaalata Petraa ja sotkea haukkumiseensa. [/quo

Mikaelin kummitätikö taas vääntää selvän asian toiseksi. Takuulla Petra sanoi että Nina bluffaa. Vois Nina hakea teatterikouluun.

Mihin Petra tarvitsee voittorahat? Eikö hyvät tulot ja miljonääripuoliso elätä tarpeeksi.

Haluaa rakentaa piilopirtin vapaa-ajan asunnoksi lahjatontille, paljun ja uuden auton.

Vierailija
23068/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vala pitää huolen twitterissä että Petra vie voiton👌

On kerännyt muutaman tuhat äänestäjää melko nopeesti!

Vala muistaa aivan varmasti sen, kun Nina oli ensimmäisen kerran häätöäänestyksessä katsojien äänillä, ja Anni kysyi, että yllättyikö. Nina vastasi, että joo hän kuvitteli, että siellä olisi Aleksi.

Vierailija
23069/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina ei muista...

"Sanokaa nyt sen mustan tytön nimi."

Myötähäpeä :(

Porkka sanoi viimeisenä päivänä talossa että hyvä kun tässä enää muistaa edes oman nimensä.

Niin?

Tuossa Ninan kommentissa hämmensi ihonvärin mainitseminen.

Tuli kerrankin jäätävä hiljaisuus.

Onhan Nina puhunut talossa homoistakin seksuaalisesti poikkeavina.

No eikö ne ole.

Tuntuisiko sinusta mukavalta jos sinua kuttsuttaisiin poikkeavaksi vain sen takia että olet homoseksuaali?

Jos heterous on valtavirtaa, niin homous on poikkeavaisuus. Autistit on neurologisesti poikkeavia. Homot seksuaalisesti poikkeavia. Onko siinäkin jotain loukkaavaa.

Olen homosekauaali, enkä ole seksuaalisesti mitenkään poikkeava. Ihan normaali olen.

23070/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatusleikki mihin finalistit käyttävät voittosumman.

Petra: Uusi palju, auto

Sara: Asianajaja palkkio viisumille Usaan

Markku: Lentotuntia lisää, palkka 50 tonnii ei riitä

Nina: Uusi asunto jossa pojille isommat huoneet että morsmaikut sopii yöpymään

Sarahan todellakin mainitsi 8 tonnia menevän asianajajalle ja Nina halusi seuraavaan asuntoon pojille isommat huoneet. Ja Markkuhan mainitsi eilen voittopuheessaan lentotuntien opiskelua kun piti kertoa miksi pitäisi voittaa. Petralla ei liene pula rahasta.

Miksi Mikkonen asuu Hesassa jos haluaa ison asunnon.

Koska kyllähän köyhän (ei oikeasti ole) yksinhuoltajan (ei oikeasti ole) täytyy asua isossa asunnossa Helsingin keskustassa. On niin vanhakin (ei oikeasti ole).

Ja nyt pitäis saada pojille (18v ja 19v.) isommat lastenhuoneet.

Ninalla ei ole aikomustakaan päästää pojistaan irti.

mulla tuli ISO itku kun poika n 22 v sano että muuttaa ylihuomenna. Sanoin että minne ja voithan asua täällä. Ei siinä auttanut. En oo tiennytkään kuinka vapaata nyt on, ei tarvi ajatella kun itseään mm ruoanlaitossa jne

Useinhan tämä muutto tapahtuu vähitellen, opiskeluasuntoon ja siitä eteenpäin. Toki haikee, mutta eikö se on ihanaakin, pienellä poikasellani on siivet joilla nousta siivilleen. Oma isäni sanoi aikanaan, että kotiin saa aina tulla, jos maailmalla kylmä tulee.

Vierailija
23071/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petran tulot ei olleet kaksiset oliko v 2019  , vajaa 20 000, pääomatuloja alle 5000. Markun tulot lähes 60 000. 

Vierailija
23072/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina ei muista...

"Sanokaa nyt sen mustan tytön nimi."

Myötähäpeä :(

Porkka sanoi viimeisenä päivänä talossa että hyvä kun tässä enää muistaa edes oman nimensä.

Niin?

Tuossa Ninan kommentissa hämmensi ihonvärin mainitseminen.

Tuli kerrankin jäätävä hiljaisuus.

Onhan Nina puhunut talossa homoistakin seksuaalisesti poikkeavina.

No eikö ne ole.

Tuntuisiko sinusta mukavalta jos sinua kuttsuttaisiin poikkeavaksi vain sen takia että olet homoseksuaali?

Jos heterous on valtavirtaa, niin homous on poikkeavaisuus. Autistit on neurologisesti poikkeavia. Homot seksuaalisesti poikkeavia. Onko siinäkin jotain loukkaavaa.

Olen homosekauaali, enkä ole seksuaalisesti mitenkään poikkeava. Ihan normaali olen.

homoseksuaali*

Vierailija
23073/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatusleikki mihin finalistit käyttävät voittosumman.

Petra: Uusi palju, auto

Sara: Asianajaja palkkio viisumille Usaan

Markku: Lentotuntia lisää, palkka 50 tonnii ei riitä

Nina: Uusi asunto jossa pojille isommat huoneet että morsmaikut sopii yöpymään

Sarahan todellakin mainitsi 8 tonnia menevän asianajajalle ja Nina halusi seuraavaan asuntoon pojille isommat huoneet. Ja Markkuhan mainitsi eilen voittopuheessaan lentotuntien opiskelua kun piti kertoa miksi pitäisi voittaa. Petralla ei liene pula rahasta.

Miksi Mikkonen asuu Hesassa jos haluaa ison asunnon.

Koska kyllähän köyhän (ei oikeasti ole) yksinhuoltajan (ei oikeasti ole) täytyy asua isossa asunnossa Helsingin keskustassa. On niin vanhakin (ei oikeasti ole).

Ja nyt pitäis saada pojille (18v ja 19v.) isommat lastenhuoneet.

Ninalla ei ole aikomustakaan päästää pojistaan irti.

mulla tuli ISO itku kun poika n 22 v sano että muuttaa ylihuomenna. Sanoin että minne ja voithan asua täällä. Ei siinä auttanut. En oo tiennytkään kuinka vapaata nyt on, ei tarvi ajatella kun itseään mm ruoanlaitossa jne

Useinhan tämä muutto tapahtuu vähitellen, opiskeluasuntoon ja siitä eteenpäin. Toki haikee, mutta eikö se on ihanaakin, pienellä poikasellani on siivet joilla nousta siivilleen. Oma isäni sanoi aikanaan, että kotiin saa aina tulla, jos maailmalla kylmä tulee.

olisi saanut opiskelija solun mutta sanoi että liian pieni ja vuokrasi yksityiseltä yksiön. Opiskelee Hgin yliopistossa. 

Vierailija
23074/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki oli normi ihmisiä ts heteroita. Tykkään kyllä että on monenlaista sakkia, syssyllä alkaa taas normi BB. Maittaa vähän enemmän kalija mitä noille . 

Vierailija
23075/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina ei ole suosikkini, mutta asukkaana hän on antanut taloon paljon. On antanut asukkaiden ja katsojien tutustua itseensä kun taloon kerran on mennytkin.

Sara on myös avoimesti tuonut esiin niin työkuvioitaan, paino-ongelmiaan, masennustaan kuin muutakin.

Markku vähän vähemmän, mutta mielipiteitään ainakin on antanut ja kertoilee elämästään tiettyyn pisteeseen, yksityiasiat kuten tyttöystävänsä pitää omana tietonaan mikä on ihan okei mielestäni.

Petra taas. Nada. Ei mitään. On vain painia ja kisoja ja treeniä, perhe tukenut ja perheestä puhunut urheiluun liittyen.

Onko toi joku urheilijoiden ongelma että vaikka Petrakin on jo entinen urheilija, niin ne ei pääse siitä yli ollenkaan? mistään ei osaa puhua muusta kuin entisestä urastaan, Linnanjuhlista, kisamatkoista ja siitä ainoasta maailmanmestaruudesta jonka voitti. Muilla keskustelut rönsyilee siellä täällä vakavasta kevyeeseen aiheeseen jatkuvasti mutta tää yksi vaan sukii hiuksiaan ja tuijottaa naama mutrussa kun puheenaiheena on joku muu kuin hänen kisansa.

Todella rasittava olisi seurana tommoinen.

Vierailija
23076/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara voittoon❣️

Vierailija
23077/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Nina maininnut jossain kohtaa mitä sen äänelle on tapahtunut?

Mulla oli vastaavanlainen heikko ääni äänihuulihermohalvauksen jälkeen (palautui myöhemmin).

On tainnut jotain mainita, muttei selittänyt tarkemmin. Kaikille on kuitenkin tullut sangen selväksi, että hän ei anna asian haitata millään tavalla.

Vierailija
23078/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petrakin näkee Ninan bluffin lkäpi, ja sanoikin sen äsken. :D

Sanoi että Ninan pitäisi pyrkiä teatterikouluun.

Nina siihen sitten taas valittamaan, ettei ole "meille varttuneemmille naisille" rooleja tarjolla. 

Ja taas kilahti joltain vanhukselta ääni Ninan palkkiin.

Petraha kehui Ninaa. Onko haukkuja nyt ottanu asiakseen Petran maineen mustaamisen. Ei tuu onnistumaan.

Kyllä Petraa nyt koetetaan kampittaa kaikin keinoin. Petra on kyl ihan Ninan frendi, turha väittää muuta.

Vierailija
23079/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petran tulot ei olleet kaksiset oliko v 2019  , vajaa 20 000, pääomatuloja alle 5000. Markun tulot lähes 60 000. 

Eihän se mitään teekkään ni mistä sille tuloja tulis? Joku kysyi siltä pitääkö Petra jotain luentoja urheiluun liittyen niin vastasi vähän hämmentyneenä että joo on hän joskus jotain pitänyt. Tosi tv:llä elää ja tulevalla kirjalla kai.

Vierailija
23080/24387 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki oli normi ihmisiä ts heteroita. Tykkään kyllä että on monenlaista sakkia, syssyllä alkaa taas normi BB. Maittaa vähän enemmän kalija mitä noille . 

Kylläpä on ikävää puhetta palstalla. Minä olen homoseksuaali ja olen ihan normi ihminen.

Ketju on lukittu.