Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Petra sanoi eilen ettei noista kenestäkään hälle mitään sydänystäviä tule, mutta esim Ninan toivotti tervetulleeksi Seinäjoelle kotiinsa viereilulle. Samoin Nina sanoi jotta tulla käymään etenkin jos Mellunmäessä kampaajallaan vierailee.
Totta. Ei näistä kannata alkaa tehä vihamiehiä väkisin, naurettava ajatuskin
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan somea ja en tykkää Petrasta. Petra kävelee kuin mies ja ihan tuppisuu. Huomaamaton.
Mitä joku näkee Petrassa. Petra ei juurikaan osallistu keskusteluihin. Tuijottaa, kuin härkä uutta porttia.
Petra on aika huomaamaton talossa. Mitä jos syksyn hakijat on kaikki samanlaisia tapetteja, kuin Petra, kenen nelonen uskoo hommaavan 24/7.
Sä postasit tämän kommentin jo tunteja sitren. Kiva, että copy paste on tuttu.
Petrahan on kolunnu kaikki kisat, joissa on rahaa tarjolla.
Ja sitten lopuksi eilen tirautti "kroktiilin kyyneleitä" saadakseen sympatiaa ja ihmiset äänestämään säälistä.
Juu ja kävelee haarallaan, kuin tosiaan olis jotain housuissa. Petra on ollut tarkkailija ja se on hänen
"peli" voittaa koko kisa. Aika ison näköinen pää Petralla.
Ikävä juttu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää Ninan halu esittää vanhempaa kuin on.
Hän on vasta 56-vuotias, mutta puhuu kuin seitsemänkymppinen.
Yleensä naiset tahtovat olla nuorekkaita.Sehän on vain säälipisteiden keruuta, jokaisen talossa olijan pitäisi sanoa, että voi voi olet niin nuorekas ja kaunis, huikeeta että saamme olla kanssasi täällä BB-talossa.
Kuten hän ylisti sitä, miten pääsee kertomaan, että on saanut laulaa maailmanluokan tähden (Sara) kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina ei muista...
"Sanokaa nyt sen mustan tytön nimi."
Myötähäpeä :(Porkka sanoi viimeisenä päivänä talossa että hyvä kun tässä enää muistaa edes oman nimensä.
Niin?
Tuossa Ninan kommentissa hämmensi ihonvärin mainitseminen.
Tuli kerrankin jäätävä hiljaisuus.Onhan Nina puhunut talossa homoistakin seksuaalisesti poikkeavina.
No eikö ne ole.
Tuntuisiko sinusta mukavalta jos sinua kuttsuttaisiin poikkeavaksi vain sen takia että olet homoseksuaali?
Jos heterous on valtavirtaa, niin homous on poikkeavaisuus. Autistit on neurologisesti poikkeavia. Homot seksuaalisesti poikkeavia. Onko siinäkin jotain loukkaavaa.
Olen homosekauaali, enkä ole seksuaalisesti mitenkään poikkeava. Ihan normaali olen.
Ei liity taas bb:seen mitenkään mutta mua kiinnostaisi tietää, millä termeillä toivoisit asiasta puhuttavan? Joskus on nimittäin oikeasti hankalaa sovitella suuhun jotain sopivia sanoja, niin että joku ei loukkaannu mutta kaikki ymmärtää mistä on kyse. Aina välillä tulee kuitenkin tilanteita että puhutaan homoista, transsukupuolisista, eri ihonvärisistä jne.
Ihan tahattomasti sitä käyttää termejä, jotka joku sitten ottaa nokkiinsa eikä itse edes tule ajatelleeksi sanoneensa jotain väärää.
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan somea ja en tykkää Petrasta. Petra kävelee kuin mies ja ihan tuppisuu. Huomaamaton.
Mikä hitto tää "kävelee kuin mies" on? Tapaatko vain jotain korkokengissä sipsuttelevia heitukoita?
Mun ikkunasta näkyy kadulle ja en kyllä näe eroa miesten ja naisten kävelyssä ellei just ole jotkut kävelyä haittaavat kengät+ehkä tiukka minihame.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku kirjoittaa pask....jatkuvasti noiden tekemisistä...eikö muuten kestä!
Hänen pikkuhupinsa päättyy pian.
Siis veda-astrologian mukaan kaikkein todennäköisimmin Gurun (onnentuoja Jupiterin) mahaa-dashaa on päällä Ninalla (mikäli on syntynyt klo 13.20:n jälkeen, tai silleen). Sen perusteella hänellä pitäisi olla parhaat tsäänssit voittoon, mikä todistanee, että tuo astrologian haara on R-sesta?
Vierailija kirjoitti:
Onko Nina maininnut jossain kohtaa mitä sen äänelle on tapahtunut?
Mulla oli vastaavanlainen heikko ääni äänihuulihermohalvauksen jälkeen (palautui myöhemmin).
Kyllä kertoi. Lapsena ollut, ei palaudu eikä muutu. Puheterapiat ja kaikki kokeiltu.
Vaikka kyseessä onkin lyhyt kausi, on taas hämmästyttävää, että näille julkkiksille ei tule samalla tavalla sitä kuuluisaa läheisyyden kaipuuta ja suurempia henkisiä romahtamisia tuolla talossa. Kun vertaa normikauteen ja vaikka temppareihin, niin ainakan siellä nillitetään, että läheisyydenkaipuu on niin voimakas ja luonnollista tuollaisissa oloissa. Ja että on suorastaan kiusaamista pitää ihmisiä erillään kumppanistaan, että väkisinkin siinä tulee petettyä kumppaniaan. Luulisi, että jos ihmisluonto on sellainen, tällaista nähtäisiin myös julkkis-bb:ssä. Jostain syystä näin ei käy. Eihän tämä ole temppareita lyhyempi aika kuitenkaan, mutta silti kukaan ei tuolla itke, pettääköhän se puoliso nyt tuolla ulkona.
Tuotanto antakaa Markulle se musta lepotuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto tää "kävelee kuin mies" on? Tapaatko vain jotain korkokengissä sipsuttelevia heitukoita?
Mun ikkunasta näkyy kadulle ja en kyllä näe eroa miesten ja naisten kävelyssä ellei just ole jotkut kävelyä haittaavat kengät+ehkä tiukka minihame.
En tiedä kun ei mun mielestä miehetkään kävele kaikki samalla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Petrahan on kolunnu kaikki kisat, joissa on rahaa tarjolla.
Ja sitten lopuksi eilen tirautti "kroktiilin kyyneleitä" saadakseen sympatiaa ja ihmiset äänestämään säälistä.
Juu ja kävelee haarallaan, kuin tosiaan olis jotain housuissa. Petra on ollut tarkkailija ja se on hänen
"peli" voittaa koko kisa. Aika ison näköinen pää Petralla.
Tämänkin postasit aikaisemmin.
Typerää touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina ei muista...
"Sanokaa nyt sen mustan tytön nimi."
Myötähäpeä :(Porkka sanoi viimeisenä päivänä talossa että hyvä kun tässä enää muistaa edes oman nimensä.
Niin?
Tuossa Ninan kommentissa hämmensi ihonvärin mainitseminen.
Tuli kerrankin jäätävä hiljaisuus.Onhan Nina puhunut talossa homoistakin seksuaalisesti poikkeavina.
No eikö ne ole.
Tuntuisiko sinusta mukavalta jos sinua kuttsuttaisiin poikkeavaksi vain sen takia että olet homoseksuaali?
Jos heterous on valtavirtaa, niin homous on poikkeavaisuus. Autistit on neurologisesti poikkeavia. Homot seksuaalisesti poikkeavia. Onko siinäkin jotain loukkaavaa.
Olen homosekauaali, enkä ole seksuaalisesti mitenkään poikkeava. Ihan normaali olen.
Ei liity taas bb:seen mitenkään mutta mua kiinnostaisi tietää, millä termeillä toivoisit asiasta puhuttavan? Joskus on nimittäin oikeasti hankalaa sovitella suuhun jotain sopivia sanoja, niin että joku ei loukkaannu mutta kaikki ymmärtää mistä on kyse. Aina välillä tulee kuitenkin tilanteita että puhutaan homoista, transsukupuolisista, eri ihonvärisistä jne.
Ihan tahattomasti sitä käyttää termejä, jotka joku sitten ottaa nokkiinsa eikä itse edes tule ajatelleeksi sanoneensa jotain väärää.
Ihan sillä omalla nimellä eli homoseksuaalisuutena.
Onko Sara saanut talon tyhjennyksessä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kyseessä onkin lyhyt kausi, on taas hämmästyttävää, että näille julkkiksille ei tule samalla tavalla sitä kuuluisaa läheisyyden kaipuuta ja suurempia henkisiä romahtamisia tuolla talossa. Kun vertaa normikauteen ja vaikka temppareihin, niin ainakan siellä nillitetään, että läheisyydenkaipuu on niin voimakas ja luonnollista tuollaisissa oloissa. Ja että on suorastaan kiusaamista pitää ihmisiä erillään kumppanistaan, että väkisinkin siinä tulee petettyä kumppaniaan. Luulisi, että jos ihmisluonto on sellainen, tällaista nähtäisiin myös julkkis-bb:ssä. Jostain syystä näin ei käy. Eihän tämä ole temppareita lyhyempi aika kuitenkaan, mutta silti kukaan ei tuolla itke, pettääköhän se puoliso nyt tuolla ulkona.
Ikäkin vaikuttaa. Harvemmin keski-ikäisillä on mitään hormonimylläköitä. Ellei sitten hetken vaihdevuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto antakaa Markulle se musta lepotuoli.
Se on varmaan jo Ahomaan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ikkunasta näkyy kadulle ja en kyllä näe eroa miesten ja naisten kävelyssä ellei just ole jotkut kävelyä haittaavat kengät+ehkä tiukka minihame.En tiedä kun ei mun mielestä miehetkään kävele kaikki samalla tavalla
Moni mies tipsuttelee silleen somasti, mitä väliä. Kuvitteleeko joku, että hyökkäämälla ja solvaamalla täällä ihmisiä, voi vaikuttaa lopputulokseen. En ole taloon hakenut BB-tupiin, enkä tunne ketään hakijaa, mutta minulla on näppituntuma ettei mäkätykseni kannattele ketään voittoon, eikä tiputa voitosta. Jo taloon mennessä luultavasti tienneet lähtöjärjestyksensä, vaikka Vala kyllä näytti maansa myyneeltä mieheltä. Taisi tulla banaanipotku persuksiin.
Minulle Sara on liian teennäinen.
Hän on omaksunut tuon small talkin jenkeissä. Sanotaan paljon, eikä sanota juuri mitään, ja kaikki on niin positiivista.
Mitä joku näkee Petrassa. Petra ei juurikaan osallistu keskusteluihin. Tuijottaa, kuin härkä uutta porttia.
Petra on aika huomaamaton talossa. Mitä jos syksyn hakijat on kaikki samanlaisia tapetteja, kuin Petra, kenen nelonen uskoo hommaavan 24/7.