Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
21441/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninalla on kyllä kauniit hiukset olipa hänestä muuten mtä mieltä tahansa.

kaikilla naisilla piktät hiukset, ei yhtään kouvolatukkaa, onko naisten lyhyt hiusmuoti ohi?

Vierailija
21442/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin voittaa yksi Markku kolmea naista.. Eihän se nyt nykyaikana enää käy. Silmänruuat on nyt saatu tappiin asti ja se on vaikka väkisin saatava se naispuolinen voittaja näin pitkän tauon jälkeen.

Saattaa hyvinkin olla, että jää finaaliporukan viimeiseksi - ollen siis kuitenkin pisimmälle päässyt miespuolinen kisailija. Vaikuttaa siltä, että tälle kaudelle on haettukin naisvoittajaa, koska heitä oli jo lähtökohtaisestikin valittu taloon enemmän verrattuna miesjulkkiksiin.

Voimaantuneisuus on ollut trendaavana tovin, joten sellaiselle naisvoittajalle olisi kysyntää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21443/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko tuohon äänestykseen ollenkaan!

Tuotanto piti tarkoituksella Mikkosen loppuun asti koska aiheuttaa eniten ärsytystä katsojissa!

Ei tule kumminkaan voittamaan ja hyvä niin.

Ihmettelen,  että ihmiset uskovat näihin äänestyksiin ja laittavat rahaa. Kaikesta huomaa,  että homma on sovittu, kuten eilen voi huomata. Valahan oli jo maansa myynyt ennenkuin lähtö koitti. Kaikki on siis jo ennakkoon sovittu, sopimuksissa ennen taloon menoa. Ninalle luvattu kolkyttonnia ja kamaa talosta.

Aleksin lähtö ennen finaalia oli selvää viimeistään kun Janne lähti ja Pinja jätettiin taloon.

Katselu loppui sillä sekunnilla, kun tippujan nimi tuona iltana mainittiin. Suosittelen samaa kaikille, myös tulevan BB:n osalta.

Antaa Virtasen tiimeineen nimetä käsikirjoittamansa voittaja, jää samalla ohjelmassa tuputetut mainokset ja rahastus väliin.

Vierailija
21444/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara: follatkaa mua Ig:ssä..... ja tuotanto ei puutu

On varmaan ihan tuotannon lupa. Onhan julkkiskausilla muillakin ollut erivapauksia.

Vierailija
21445/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ninalla on kyllä kauniit hiukset olipa hänestä muuten mtä mieltä tahansa.

kaikilla naisilla piktät hiukset, ei yhtään kouvolatukkaa, onko naisten lyhyt hiusmuoti ohi?

Mikä on Kouvola tukka?

Vierailija
21446/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Markusta pidänkin, niin mielestäni hän on vain "näytellyt" Markkua, jotta olisi pidetty sekä talossa että katselijoiden keskuudessa... Tämä kävi ilmi todella hyvin eilen, kun oli se biisintekotehtävä eikä Markun räpäytykset menneet kovinkaan kummoisesti, vaikka siis hänellä on siitä ihan aiempaa kokemustakin! Kun illan livessä Anni sitten mainitsi Markun räppimenneisyydestä, muut olivat kuin puulla päähän lyötyjä ja Markku itse näytti lähinnä kiusaantuneelta, kun asia tulikin yleisesti tietoon. Ansaitsisi silti voiton, kun on ollut talossa ruokapuolen vastaava ja tehnyt noin muutenkin hommat turhia valittamatta.

Mä en oikein tiedä mitä tarkoitat sillä että on näytellyt Markkua, mun mielestä Markku on ollut tosi samanlainen ja "omanlainen" koko ajan. Kukaan ei pysty tuolla näyttelemään kolmea viikkoa muuta kuin mitä itse on. Kyllä siinä ajassa vaan väkisin tulee se oikea minä esiin. Mun mielestä Markku on just sillai aito, että ei ole kokoajan esillä vaan on ihan normaalisti välillä hiljaa, niinku kaikki ihmiset oikeassakin elämässä.

Vierailija
21447/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin voittaa yksi Markku kolmea naista.. Eihän se nyt nykyaikana enää käy. Silmänruuat on nyt saatu tappiin asti ja se on vaikka väkisin saatava se naispuolinen voittaja näin pitkän tauon jälkeen.

Saattaa hyvinkin olla, että jää finaaliporukan viimeiseksi - ollen siis kuitenkin pisimmälle päässyt miespuolinen kisailija. Vaikuttaa siltä, että tälle kaudelle on haettukin naisvoittajaa, koska heitä oli jo lähtökohtaisestikin valittu taloon enemmän verrattuna miesjulkkiksiin.

Voimaantuneisuus on ollut trendaavana tovin, joten sellaiselle naisvoittajalle olisi kysyntää?

Markku voittaa!

Vierailija
21448/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara ei ole köyhä..ansiotulot viime vuonna 138.000 plus miljonääriperhe!

Sara ei ole työtön hän on radiojuontajana!

Saara ei ole tuotannon suosikki, tasapuolisesti kohtelevat!

Vierailija
21449/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Petran mies rikas, kuullut.

Vierailija
21450/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en usko äänestykseen ollenkaan. Minusta näissä maksullisissa äänestyksissä pitäisi olla joku kuluttajasuoja, jossa joku ulkopuolinen valvoisi näitä äänestystuloksia. Todella ihmeellisesti heittelee nuo äänestysprosentit: välillä kaikki on ihan tasoissa, joskus taas yhdellä on puolet äänistä. Epäilen, että ääniä annataan tosi vähän ja siksi äänimääriä ei sanota. Äänestys on vain tyhmien katsojien rahastusta, valitettavasti. Nyt sitten jännitetään, kenet tuotantoyhtiö valitsee torstaina voittajaksi.

Tällä  kerätään rahaa, halpaa rahaa ja  jokainen  voi toki  pistää rahansa ihan mihin tahtoo.

Laitan mielummin sen euron lottoon kuin tähän kusetus äänestykseen.

Vierailija
21451/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita tiktokiin video siitä, ehkäpä tuotanto järjestää jonku rankun kun kansaa alkaa tarpeeksi vitut tamaan.

Nyt kysyttiin pk huoneeseen. Toivottavasti saa rankkua. Esim joutuu kantamaan koko päivän jotain tms

Vierailija
21452/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku ei ole köyhä..ansiotulot viime vuonna 58.000!

Markku ei ole köyhä opiskelija, hänellä on vakityöpaikka!

Markku ei ole kärsinyt koronasta,puhelimia myy![/quote]

Vierailija
21453/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina ei ole köyhä..ansiotulot viime vuonna 38.000 plus leskeneläke!

Nina ei ole vanhus hän on 56 vuotias!

Niina ei ole yksinhuoltaja,hänen lapset täysikäisiä!

Marttyyrirooli ainakin tuntuu uppoavan hyvin äänestäjäkuntaan, vaikka ei köyhä olisikaan.

Mielestäni ei ansaitse voittoa, kun on ottanut asenteeksi pitää talossa oloa jonain lomailuna ja vältellyt arkiaskareisiin osallistumistakin... Eilenkin totesi, että voisi enemmän istuskella ja rupatella ettei tarvitsisi koko ajan tehdä jotain! Suu kyllä käy, mutta mitään ei tapahdu.

Vierailija
21454/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita tiktokiin video siitä, ehkäpä tuotanto järjestää jonku rankun kun kansaa alkaa tarpeeksi vitut tamaan.

Nyt kysyttiin pk huoneeseen. Toivottavasti saa rankkua. Esim joutuu kantamaan koko päivän jotain tms

Kaikki muutkin on tänään jo käyneet, just tuli Petra ulos.

Vierailija
21455/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Lisään vielä että laulu/hyräilykito vois olla pahin

Vierailija
21456/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saran tekemät safkat jäähtyy tuolla ku kaikki vetelee hirsiä

Sara duunasi aamiaisen kätevästi koko porukalle. Näki otteista, että on tottunut ruuanlaittaja, monitaitoinen ja - ulotteinen ihminen on hän. Markku oli erityisen ilahtunut Saran eleestä. ☺️

Nehän nukkuukin vierekkäin. Ai että olis kaunis pari, muttei Saraa suomalainen mies kiinnostaa.😏

Vierailija
21457/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pelkkä leskeneläke on niin hyvä lisä ketä sen vielä saakin!

Minunkin äiti saa joku 800e oman ihan ok eläkkeen päälle!

Vierailija
21458/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on kyllä tosi hermostunut, loilottaa, puhisee, mölisee, levoton. Noinko koville ottaa vuorokauden odotus. 

Toiset on vaan energisempiä, huomaatko että kaikki nuoret liikkuu, heiluu ym. Vanhemmat lösöttää sohvilla.

Vierailija
21459/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko äänestysprosentteihin, niin outoja ne on mutta koettakaa nyt rauhoittua ValavuoriNinaPetraSaraMarkku fanit.

Itse olin enemmän kuin tyytyväinen kuin Valavuori lähti. Näistä lopuista on mulle ihan sama kuka voittaa, oma suosikkini joutui lähtemään jo aiemmin.

Niin kuin joku tossa aiemmin jo sanoi, niin tavis bb sais olla myös kolme viikkoa. Se kolme kuukautta on ihan liian pitkä. Yleensä olen alkanut katsomaan vasta puolesta välistä.

Vierailija
21460/24387 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marttyyrirooli ainakin tuntuu uppoavan hyvin äänestäjäkuntaan, vaikka ei köyhä olisikaan.

Mielestäni ei ansaitse voittoa, kun on ottanut asenteeksi pitää talossa oloa jonain lomailuna ja vältellyt arkiaskareisiin osallistumistakin... Eilenkin totesi, että voisi enemmän istuskella ja rupatella ettei tarvitsisi koko ajan tehdä jotain! Suu kyllä käy, mutta mitään ei tapahdu.

Enitenhän Mikkonen on talossa siivonnut ja järjestänyt muitten sotkuja, pessyt kaikkien pyykit ja tiskannut. Porkka sanoi alussa että hoitaa kokkaukset että Ninan ei tarvitse niihin osallistua. Porkan putoamisen jälkeisenä aamuna heti teki brunssin kaikille. 

Ketju on lukittu.