Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Niina ei ole köyhä..ansiotulot viime vuonna 38.000 plus leskeneläke!
Nina ei ole vanhus hän on 56 vuotias!
Niina ei ole yksinhuoltaja,hänen lapset täysikäisiä!
Mutta, mutta jos Nina kokee olevansa yksinhuoltaja edelleen vaikka lapset ovat jo aikuisia, suotakoon se hänelle., Nina kokee olevansa jotain muuta kuin on, tahtoo olla muuta.
Aleksi olisi ansainnut voiton. Pahat velat ja mies pystyy noin positiivisesti katsoa tulevaisuuteen. Kova yrittäjä ja hauska persoona. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina ei ole yksinhuoltaja,hänen lapset täysikäisiä!Marttyyrirooli ainakin tuntuu uppoavan hyvin äänestäjäkuntaan, vaikka ei köyhä olisikaan.
Mielestäni ei ansaitse voittoa, kun on ottanut asenteeksi pitää talossa oloa jonain lomailuna ja vältellyt arkiaskareisiin osallistumistakin... Eilenkin totesi, että voisi enemmän istuskella ja rupatella ettei tarvitsisi koko ajan tehdä jotain! Suu kyllä käy, mutta mitään ei tapahdu.Nyt viimeistään paljastui ettet ainakaan talon taphtumia seuraa. Mikkoskahan tuolla ahkerimmin kaikkiin talon kotitöihin on osallistunut.
Tämähän ei pidä paikkaansa, mutta Nina-faneilla on oma totuutensa.
Petra ei ole köyhä..ansiotulot viime vuonna 30.000 plus rikas mies!
Petra ei ole työtön hänellä valmennukset, kirja ja tvtyöt!
Petra ei ole asunnoton, on omat tontit ja talot![/quote]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Markusta pidänkin, niin mielestäni hän on vain "näytellyt" Markkua, jotta olisi pidetty sekä talossa että katselijoiden keskuudessa... Tämä kävi ilmi todella hyvin eilen, kun oli se biisintekotehtävä eikä Markun räpäytykset menneet kovinkaan kummoisesti, vaikka siis hänellä on siitä ihan aiempaa kokemustakin! Kun illan livessä Anni sitten mainitsi Markun räppimenneisyydestä, muut olivat kuin puulla päähän lyötyjä ja Markku itse näytti lähinnä kiusaantuneelta, kun asia tulikin yleisesti tietoon. Ansaitsisi silti voiton, kun on ollut talossa ruokapuolen vastaava ja tehnyt noin muutenkin hommat turhia valittamatta.
Mä en oikein tiedä mitä tarkoitat sillä että on näytellyt Markkua, mun mielestä Markku on ollut tosi samanlainen ja "omanlainen" koko ajan. Kukaan ei pysty tuolla näyttelemään kolmea viikkoa muuta kuin mitä itse on. Kyllä siinä ajassa vaan väkisin tulee se oikea minä esiin. Mun mielestä Markku on just sillai aito, että ei ole kokoajan esillä vaan on ihan normaalisti välillä hiljaa, niinku kaikki ihmiset oikeassakin elämässä.
Samaa minäkin ajatellut. Markku oli ainoa julkkis, josta en ollut ikinä kuullutkaan eli vähiten tunnettu tuossa porukassa. Ei ole ollut mitään tarvetta pitää yllä tiettyä roolia vaan hän tuli yrittämään opiskelurahoja. Varmaan pyydetty ohjelmaan ihan omien hurmaavien, hyvien ominaisuuksiensa ja miellyttävän luonteensa vuoksi. Jokaisella pitäisi olla oma Markku niin elämä olisi mukavampaa😁
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo sara saa käyttäytyä noin ilman mitään rangaistusta!? Äsken 24/7 katsoi kameraan ja sano: follatkaa mua ig:ssä helloimsaara.
Sara on samalla lailla ylimielinen kuin mitä Sedukin, vaikka ei olekaan saanut yhtä paljon kommenttia käytöksestään kuin mitä Sedu... Heillä asenne ettei samat säännöt kosketa heitä! Etenkin Sara "minäminäminä" Forsberg luulee nolosti vielä olevansakin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina ei ole yksinhuoltaja,hänen lapset täysikäisiä!Marttyyrirooli ainakin tuntuu uppoavan hyvin äänestäjäkuntaan, vaikka ei köyhä olisikaan.
Mielestäni ei ansaitse voittoa, kun on ottanut asenteeksi pitää talossa oloa jonain lomailuna ja vältellyt arkiaskareisiin osallistumistakin... Eilenkin totesi, että voisi enemmän istuskella ja rupatella ettei tarvitsisi koko ajan tehdä jotain! Suu kyllä käy, mutta mitään ei tapahdu.Nyt viimeistään paljastui ettet ainakaan talon taphtumia seuraa. Mikkoskahan tuolla ahkerimmin kaikkiin talon kotitöihin on osallistunut.
Tämähän ei pidä paikkaansa, mutta Nina-faneilla on oma totuutensa.
Niinahan alkaa jynssää silloin kun muut urheilee..silloin on vähän pakko ettei näytä ihan Norpalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei ansaitse voittoa, kun on ottanut asenteeksi pitää talossa oloa jonain lomailuna ja vältellyt arkiaskareisiin osallistumistakin... Eilenkin totesi, että voisi enemmän istuskella ja rupatella ettei tarvitsisi koko ajan tehdä jotain! Suu kyllä käy, mutta mitään ei tapahdu.
Erikoista lomailua, kun joka päivä pesee muiden pyykkejä, siivoaa juhlien aikana toisten sotkut, kantaa juomaa ja tyhjiä pois, lakaisee, imuroi ja moppaa ilman eri käskyä BB:ltä, tiskaa ja laittaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Petran mies rikas, kuullut.
Miljonäärimies on, bisnekset Virossa ja Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei ansaitse voittoa, kun on ottanut asenteeksi pitää talossa oloa jonain lomailuna ja vältellyt arkiaskareisiin osallistumistakin... Eilenkin totesi, että voisi enemmän istuskella ja rupatella ettei tarvitsisi koko ajan tehdä jotain! Suu kyllä käy, mutta mitään ei tapahdu.
Valehteliko se Porkka kun sanoi pk-huoneessa kysyttäessä talon ahkerinta asukkia että Nina on talon töihin osallistuvin?
Vierailija kirjoitti:
Petra ei ole köyhä..ansiotulot viime vuonna 30.000 plus rikas mies!
Petra ei ole työtön hänellä valmennukset, kirja ja tvtyöt!
Petra ei ole asunnoton, on omat tontit ja talot!
Nolo oot muuten!
Monta kertaa Petra on valittanut että on köyhä!
Monta kertaa sanonut asuvansa köyhästi!
Monta kertaa valittanut että on työtön!
Mutta Niina se jaksaa valittaa!
Vierailija kirjoitti:
Markku ei ole köyhä..ansiotulot viime vuonna 58.000!
Markku ei ole köyhä opiskelija, hänellä on vakityöpaikka!
Markku ei ole kärsinyt koronasta,puhelimia myy!
Mukavan miehen rooli ainakin tuntuu uppoavan hyvin äänestäjäkuntaan, vaikka ei köyhä olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo sara saa käyttäytyä noin ilman mitään rangaistusta!? Äsken 24/7 katsoi kameraan ja sano: follatkaa mua ig:ssä helloimsaara.
Sara on samalla lailla ylimielinen kuin mitä Sedukin, vaikka ei olekaan saanut yhtä paljon kommenttia käytöksestään kuin mitä Sedu... Heillä asenne ettei samat säännöt kosketa heitä! Etenkin Sara "minäminäminä" Forsberg luulee nolosti vielä olevansakin jotain.
Haha :D Suomalaisen kauhistus: ihminen joka luulee olevansa jotain. Kristillinen kasvatus/arvot tunkee joka asiassa esille. Kyllä Sara on elämässään tainnut tehdä ja saavuttaa enemmän kuin sinä. Introverttejä aina moititaan ylimielisiksi, vaikka lähes aina asia on päinvastoin, ihan vain siksi että eivät ole aina ensimmäisenä äänessä ja isoimmalla volyymillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei ansaitse voittoa, kun on ottanut asenteeksi pitää talossa oloa jonain lomailuna ja vältellyt arkiaskareisiin osallistumistakin... Eilenkin totesi, että voisi enemmän istuskella ja rupatella ettei tarvitsisi koko ajan tehdä jotain! Suu kyllä käy, mutta mitään ei tapahdu.Erikoista lomailua, kun joka päivä pesee muiden pyykkejä, siivoaa juhlien aikana toisten sotkut, kantaa juomaa ja tyhjiä pois, lakaisee, imuroi ja moppaa ilman eri käskyä BB:ltä, tiskaa ja laittaa ruokaa.
Sellaiset utopistiset harhat sieltä... :D En tiedä millaisilla laseilla olet ohjelmaa kytännyt, mutta omiin laseihini tuollaista kuvaa ei ole piirtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei ansaitse voittoa, kun on ottanut asenteeksi pitää talossa oloa jonain lomailuna ja vältellyt arkiaskareisiin osallistumistakin... Eilenkin totesi, että voisi enemmän istuskella ja rupatella ettei tarvitsisi koko ajan tehdä jotain! Suu kyllä käy, mutta mitään ei tapahdu.Valehteliko se Porkka kun sanoi pk-huoneessa kysyttäessä talon ahkerinta asukkia että Nina on talon töihin osallistuvin?
Olen ihmetellyt Porkan puheita
esimerkiksi siitä, että Sara oli hänelle läheisin. 24/7:n perusteella en nähnyt minkäänlaista bondaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Markusta pidänkin, niin mielestäni hän on vain "näytellyt" Markkua, jotta olisi pidetty sekä talossa että katselijoiden keskuudessa... Tämä kävi ilmi todella hyvin eilen, kun oli se biisintekotehtävä eikä Markun räpäytykset menneet kovinkaan kummoisesti, vaikka siis hänellä on siitä ihan aiempaa kokemustakin! Kun illan livessä Anni sitten mainitsi Markun räppimenneisyydestä, muut olivat kuin puulla päähän lyötyjä ja Markku itse näytti lähinnä kiusaantuneelta, kun asia tulikin yleisesti tietoon. Ansaitsisi silti voiton, kun on ollut talossa ruokapuolen vastaava ja tehnyt noin muutenkin hommat turhia valittamatta.
Mä en oikein tiedä mitä tarkoitat sillä että on näytellyt Markkua, mun mielestä Markku on ollut tosi samanlainen ja "omanlainen" koko ajan. Kukaan ei pysty tuolla näyttelemään kolmea viikkoa muuta kuin mitä itse on. Kyllä siinä ajassa vaan väkisin tulee se oikea minä esiin. Mun mielestä Markku on just sillai aito, että ei ole kokoajan esillä vaan on ihan normaalisti välillä hiljaa, niinku kaikki ihmiset oikeassakin elämässä.
Ei noista kukaan mitään näyttele, jokainen on ihan oma itsensä. Joku puhuu, joku on hiljaa, joku tekee, joku istuu, joku nauraa, joku on totinen. Ihmiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilenkin oli niin maireaa että, kun Pyhimys tuottajineen vähän kehui laulusuorituksia :D
Vierailija kirjoitti:
Saara ei ole köyhä..ansiotulot viime vuonna 138.000 plus miljonääriperhe!
Sara ei ole työtön hän on radiojuontajana!
Saara ei ole tuotannon suosikki, tasapuolisesti kohtelevat!
Menestysrooli ainakin tuntuu uppoavan hyvin äänestäjäkuntaan, vaikka ei köyhä olisikaan.
Mielestäni ei ansaitse voittoa, kun on ottanut asenteeksi pitää talossa oloa jonain lomailuna ja vältellyt arkiaskareisiin osallistumistakin... Vasta tänään teki eka kertaa syötävää kaikille, meikkaa, haroo tukkaansa ettei tarvitsisi koko ajan tehdä jotain! Suu kyllä käy, mutta mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilenkin oli niin maireaa että, kun Pyhimys tuottajineen vähän kehui laulusuorituksia :D
Laulaahan se hyvin!
Nyt viimeistään paljastui ettet ainakaan talon taphtumia seuraa. Mikkoskahan tuolla ahkerimmin kaikkiin talon kotitöihin on osallistunut.