Päivi Räsäselle taas syyte
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007948328.html
Olisiko syyttäjä taas ajamassa? Poliisihan ilmoitti alkukeväästä, että se haluaa lopettaa tutkinnan ja siirtää jutun syyttäjän harkintaan.
Kommentit (656)
"Suomen oikeuslaitoksen pitää tasa-arvoisuuden vuoksi vaatia muitakin uskontoja luopumaan sitten arvoistaan ja periaatteistaan, jos yhtäkin. Lain mukaan mentävä kaikkien, musujenkin, sitten."
Juuri näin sen on oltava ja mentävä, jos Päivi tuomitaan Raamatun oppien noudattamisesta.
Valtakunnanlunttu taas täpinöissään.
Mitä tuon Toiviaisen päässä oikein liikkuu? Eikö hän nähnyt syytteensä mielettömyyttä? Poliisi oli tervejärkisempi asiaa tutkiessaan ja johtopäätöksiä tehdessään. Poliisin arvostus nousi silmissäni nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maryam Abdulkarim pois aamuteevestä, mokoma ylimielinen m u su l maa ni
Ja minä, kommentoija, olen feministi (ja nainen), mutta miksi pitää kumarrella tiettyjen naisvihamielisten kulttuurien suuntaan.
Tuo on 1000$:n kysymys. Todellinen feministi on maailman kaikkien naisten puolta ja ei kumartele muslimimaiden naissortoa. On pelleilyä olla oman maan epäkohdista suu pärskeessä paasaava ja vaieta kuin kusi sukassa, kun on kyseessä muslimien naisten alistaminen.
Kun aikoinaan Ruotsista kantautui meille uutisia, miten nämä ovat yliedustettuina tietyissä rikoksista, todellakin luulin miten meillä Suomessa feministit laittavat näille luun kurkkuun.
Miten väärässä olinkaan, päinvastoin he käyvätkin taistoon näiden puolesta.
Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän homous on seksuaalinen vinoutuma, jos se olisi normaalia, ihmiskuntaa ei edes olisi olemassa.
Ei se ole vihaa, vaan fakta.
On tämä kummallista että ihminen ei edes kotonaan saisi sanoa mitä ajattelee.
Oletko tyhmä? Kyllä homokin heteroseksiin kykenee lisääntymismielessä. Homous ei ole seksuaalinen vinoutuma yhtään sen enempää kuin heterouskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiede kunniaan kirjoitti:
Minun puolestani Räsänen voi rauhassa horista väitteitään niin kauan kuin ei vääristele tiedettä ja tutkimustuloksia. Räsänen on esittänyt väitteen siitä, että homous on psykoseksuaalisen kehityksen häitiö ja jotkut tässäkin ketjussa näyttävät yhtyvän tähän valheellisuuteen. Todustustaakka on teillä: odotan innolla tutkimusviitteitänne. Ikävä teille, että niitä ei ole.
Eikös se aiemmin ollutkin häiriö. Jonkun ajan eduskunnan sortin sakki päätti muutoksen takavuosina. Ei sillä mitään tieteellistä perustetta ole. Poliittinen ääntenkalastuspäätös, että saisi homojen äänet. Ei mitään pyhempää tieteellistä perustetta. Näytä itse ne tieteelliset todisteet. Sumeaa logiikkaahan tämä on, ei eksaktia tiedettä.
Ei ole. Homoseksuaalisuus on yhtä vähän häiriö kuin heteroseksuaalisuuskaan.
Vierailija kirjoitti:
Jännää. Itse olen uskonnoton, mutta tuen täysin Päiviä tässä asiassa. Hänellä, hänelläkin, tulee olla oikeus vakaumukseensa ja mielipiteisiinsä.
Mielenkiintoinen väite. Oletko myös sitä mieltä, että uusnatseillakin tulee olla oikeus vakaumukseensa ja mielipiteisiinsä ja että niitä saa esittää julkisesti vaikka eduskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Valtakunnansyyttäjä katsoo, että Räsäsen lausumat ovat omiaan aiheuttamaan suvaitsemattomuutta, halveksuntaa ja vihaa homoseksuaaleja kohtaan"
Jos tiedettäkään ei saisi tehdä perusteena, että poikkeavat tutkimustulokset loukkaavat aiemmin johtopäätöksiä tehneitä henkilöitä, niin oltaisiin inkvisiition ajassa.
Kyllä nyt suvaitsemattomuus, halveksunta ja viha kohdistetaan kristittyihin ei homoseksuaalaihin.
Onko myös muslimien halveksuntaa ja suvaitsemattomuutta jos heidän ei anneta toimia uskontonsa mukaan eli tappaa vääräuskoisia, alistaa naisia yms?
Räsänen on takapajuinen seksuaalivähemmistöjen vihaaja, jolla ei pidä olla mitään oikeutta levittää homojen vastaista propagandaansa.
Vierailija kirjoitti:
Pentti linkola on todellakin sanonut 100 000 kertaa pahempia asioita julkisuudessa kuin Päivi, ja media on kumartanut häntä suurenakin intellektuellina...
Miten tällainen yhden vakaumuksellisen kristityn vainoaminen on voinut päästä tällaiselle mielivaltaiselle tasolle ja asteelle?
Annatko esimerkkejä näistä Linkolan Sanomisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää. Itse olen uskonnoton, mutta tuen täysin Päiviä tässä asiassa. Hänellä, hänelläkin, tulee olla oikeus vakaumukseensa ja mielipiteisiinsä.
Mielenkiintoinen väite. Oletko myös sitä mieltä, että uusnatseillakin tulee olla oikeus vakaumukseensa ja mielipiteisiinsä ja että niitä saa esittää julkisesti vaikka eduskunnassa.
En ole sama mutten sinänsä tiedä miksi jollakulla ei olisi oikeutta hölmöihinkin vakaumuksiin, varsinkin kun katsoo ministerien ja muiden edustajien sekopäisiä vappupuheita tältä aamulta.
Käytännön teot on sitten kokonaan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentti linkola on todellakin sanonut 100 000 kertaa pahempia asioita julkisuudessa kuin Päivi, ja media on kumartanut häntä suurenakin intellektuellina...
Miten tällainen yhden vakaumuksellisen kristityn vainoaminen on voinut päästä tällaiselle mielivaltaiselle tasolle ja asteelle?
kvg
Vierailija kirjoitti:
Minun mielipiteeni on, että naiset kuuluu alistaa ankaran kurin alaisuuteen. Hyvä, että puollat minunkin mielipidettäni.
Jättäkää tämä nainen jo rauhaan. Oikea ihminen puhuu oikeita asioita. Paljon pahemmat, jotka tekee oikeita rikoksia, niitä ei rankaista. Se on suuri vääryys
Tiede kunniaan kirjoitti:
Päivi Räsänen ei noudata omia Raamattuun perustuvia oppejaan, koska syyllistyy väärän todistuksen sanomiseen lähimmäisestään. Homous ei ole nykytutkimuksen valossa "tieteellisesti todistettu psykoseksuaalisen kehityksen häiriö". Joka näin väittää, valehtelee tai sitten ei ymmärrä tieteellisen tutkimuksen perusteita. Koska Räsänen on lääkäri, pitäisi hänen koulutuksensa perusteella pystyä arvioimaan tieteellistä tutkimusta ja tämä seikka tekee valheesta vielä raskauttavamman.
Totta. Räsänen on takapajuinen juntti, joka ei noudata omia oppejaan. Uskomatonta homofobiaa tällä palstalla. Homous on seksuaalisuus siinä missä muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kvg
Kuten arvelinkin, sinulla ei ole antaa esimerkkejä sellaisista sanomisista, jotka eivät pitäisi paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti on oikeus, ei perusoikeuksia voi rajoittaa mielivaltaisesti jonkun itkuiitan pöyristymisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää tämä nainen jo rauhaan. Oikea ihminen puhuu oikeita asioita. Paljon pahemmat, jotka tekee oikeita rikoksia, niitä ei rankaista. Se on suuri vääryys
Mikä oli se"oikea"asia? Homovihan lietsominen?
Onko siellä Räsäsen pikku päässä koskaan herännyt sellainen ajatus, että jos se homous on syntiä niin miksi hänen suuri jumalansa on homoja luonut?
Eikös sen syyttäjän oma lapsi ole lesbo? Oma lehmä ojassa, eikä pysty katsomaan Räsäsen puheita objektiivisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti on oikeus, ei perusoikeuksia voi rajoittaa mielivaltaisesti jonkun itkuiitan pöyristymisen takia.
Ei tietenkään ole oikeutta, pöljä:D Jos uusnatsien ajatuksia esität julkisesti niin löydät itsesi nopeasti oikeudesta vastaamasta syytteistä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.