Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsäselle taas syyte

Vierailija
29.04.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007948328.html

Olisiko syyttäjä taas ajamassa? Poliisihan ilmoitti alkukeväästä, että se haluaa lopettaa tutkinnan ja siirtää jutun syyttäjän harkintaan.

Kommentit (656)

Vierailija
1/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnansyyttäjä nostanut syytteen. Niinhän tuossa sanottiin.

Jos minulta kysytään, tämä vaikuttaa ajojahdilta.

Vierailija
2/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä juttu! Minulla on kyllä täysin eri käsitys kristillisyydestä ja uskosta kuin Räsäsellä. Ihan pelkästään Räsäsen päättömien ulostulojen ja mielipiteitten vuoksi erosin kirkosta 60-vuotiaana muutama vuosi sitten. Koko ikäni olin kirkkoon kuulunut, mutta tuolloin riitti. 

Vierailija
4/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäjäpä hyvinkin.

Poliisin mielestä rikosta ei tapahtunut.

https://yle.fi/uutiset/3-11769551

Vierailija
5/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koko kansan Raijuli Toiviainen taas vauhdissa?

Vierailija
6/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kristillistä puoluetta ei pitäisi olla olemassakaan, sillä uskonto ja politiikka eivät kuulu vähääkään yhteen, vaikka Räsänen & Co. sillä ratsastavat. :(

Vierailija
7/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä juttu! Minulla on kyllä täysin eri käsitys kristillisyydestä ja uskosta kuin Räsäsellä. Ihan pelkästään Räsäsen päättömien ulostulojen ja mielipiteitten vuoksi erosin kirkosta 60-vuotiaana muutama vuosi sitten. Koko ikäni olin kirkkoon kuulunut, mutta tuolloin riitti. 

Kukaan ei kaipaa.

Vierailija
8/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kristillistä puoluetta ei pitäisi olla olemassakaan, sillä uskonto ja politiikka eivät kuulu vähääkään yhteen, vaikka Räsänen & Co. sillä ratsastavat. :(

Eihän politiikkaa voi tehdä ilman arvopohjaa. Mikä se sitten kenelläkin on. Päivillä on kristillinen, ja siksi krisityt häntä äänestävät.

Vierailija
9/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me muut pyritään muuttamaan kirkkoa sisältäpäin jotta näille Räsäsille ei jää määriteltäväksi mitä tarkoittaa kristillinen lähimmäisenrakkaus.

Vierailija
10/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resurssipulasta ei ole tietoakaan, kun Suomen suurinta rikollista vainotaan.

Vierailija
11/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi noudattaaa Raamatun oppeja ja Jumalan käskyjä,mikä on aivan oikein, synnistä kun ei saa enää puhu maalisissa kirkoissa niin tulee vainoa ja ahdistusta.

Vierailija
12/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtakunnansyyttäjä nostanut syytteen. Niinhän tuossa sanottiin.

Jos minulta kysytään, tämä vaikuttaa ajojahdilta.

No joo, mutta kun ei sulta kysytä.

Vierailija
13/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki luterilaisen kirkon miespapit ovat sellaisia lapatossuja, etteivät uskalla puolustaa Päiviä.

Hyi mitä vellihousuja!

Vierailija
14/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islamisti jahtaa Ohisalon käskystä suomalaisia kristittyjä.

Vierailija
15/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistele, Päivi, taistele!

Täällä rukoillaan puolestasi!

Vierailija
16/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta hyvä, että erosit. Kirkossa ei kaivata henkilöä, joka eroaa tuollaisen syyn takia.

Vierailija
17/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä törkeää touhua. No antikristillisyys vaan pahenee maailmassa ja kristityistä tulee vielä vainottuja.

Vierailija
18/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole minkään sortin uskis, mutta kyllä Räsäselläkin tulee olla vapaassa maassa oikeus mielipiteittensä ilmaisemiseen.

Todella outoa ajojahtia.

Vierailija
19/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi on kovanaama. Hyvä Päivi

mies53v

Vierailija
20/656 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö oikeuslaitos syyttäjästä sisäisen tutkinnan? Jonkunhan pitää syyttäjälaitostakin vahtia.

Ketju on lukittu.