Päivi Räsäselle taas syyte
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007948328.html
Olisiko syyttäjä taas ajamassa? Poliisihan ilmoitti alkukeväästä, että se haluaa lopettaa tutkinnan ja siirtää jutun syyttäjän harkintaan.
Kommentit (656)
Huomasitteko jutusta, että valtakunnansyyttäjä ei nostanut syytettä läpi siitä Maria Veitola showsta. Miettikää, että joku kansalainen katsoo Maria Veitola shown, kirjoittaa sitten omien muistikuviensa perusteella kantelun, mitä kaikkea hirveää Päivä Räsänen muka sanoi. Sitten valtakunnansyyttäjä INNOISSAAN ottaa ulkomuistista horisten kirjoitetun kantelun käsittelyyn, että kyllä Päiviä pitää tämän perusteella tutkia.
Pitäisikö tehdä sama? Katson "sillä silmällä" Temptation Islandia ja mitä joku puhuu. Teen sitten kantelun "vihapuheesta" kännissä ja läpällä. Ja sitten valtakunnansyyttäjä ottaa sen käsittelyyn :) :)
Kuinka alas voi tärkeä instituutio vajota??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä juttu! Minulla on kyllä täysin eri käsitys kristillisyydestä ja uskosta kuin Räsäsellä. Ihan pelkästään Räsäsen päättömien ulostulojen ja mielipiteitten vuoksi erosin kirkosta 60-vuotiaana muutama vuosi sitten. Koko ikäni olin kirkkoon kuulunut, mutta tuolloin riitti.
Päivi R ei ole koko kirkko!
Eikös Räsänen ole kritisoinut nimenomaan kirkkoa, siksi tuntuu vähän erikoiselta tänä räsäsvastaisten ihmisten kirkosta eroaminen.
Vierailija kirjoitti:
En itse ole minkään sortin uskis, mutta kyllä Räsäselläkin tulee olla vapaassa maassa oikeus mielipiteittensä ilmaisemiseen.
Todella outoa ajojahtia.
Ottamatta Räsäsen kantaa niin ei pitäis tulla kenellekään yllätyksenä että mikään vapaa maa tämä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä juttu! Minulla on kyllä täysin eri käsitys kristillisyydestä ja uskosta kuin Räsäsellä. Ihan pelkästään Räsäsen päättömien ulostulojen ja mielipiteitten vuoksi erosin kirkosta 60-vuotiaana muutama vuosi sitten. Koko ikäni olin kirkkoon kuulunut, mutta tuolloin riitti.
Päivi R ei ole koko kirkko!
Eikös Räsänen ole kritisoinut nimenomaan kirkkoa, siksi tuntuu vähän erikoiselta tänä räsäsvastaisten ihmisten kirkosta eroaminen.
Kaipa Räsäsen ahdistavat sekoilut ovat saaneet jotkin tapakristityt huomaamaan, että noiden muinaisten satujen roolipelaamisessa ei itse asiassa ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse ole minkään sortin uskis, mutta kyllä Räsäselläkin tulee olla vapaassa maassa oikeus mielipiteittensä ilmaisemiseen.
Todella outoa ajojahtia.
Ottamatta Räsäsen kantaa niin ei pitäis tulla kenellekään yllätyksenä että mikään vapaa maa tämä ei ole.
Kyllähän Räsäsellä nimenomaan on oikeus mielipiteidensä ilmaisemiseen.
Sananvapaus ei kylläkään tarkoita sitä, että voi sanoa mitä tahansa ilman jälkiseuraamuksia.
Lopun ajant alkavat olla täällä.
"Pitäkää varanne, sillä ihmiset vievät teidät oikeuden eteen ja ruoskivat teitä synagogissaan."
Matt: 10:17
jos sanon julkisesti että minun uskonnossani homous on synti ja johtaa helvettiin niin tästäkö joudun syytteeseen? on vidddu pelleilyä
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun palstalaiset ovat kiukkuisia Räsäsen aborttikannoista, mutta jos homoja moittii, se onkin ihan oikein.
Mietin onko joku syyte fiksu tapa puuttua Räsäsen puheisiin, enpä usko. Jotkut vaan näkevät hänet marttyyrina ja saa ihailua. Oikeaa tietoa homoudesta pitäisi levittää, ettei se ole mikään vanhempien aiheuttama ominaisuus eikä tosiaan mikään kehityshäiriö, eikä jotain josta voisi "eheytyä". Eheytys"terapia" on järkyttävää hengellistä väkivaltaa.
Uskis
Perustele miksi samalla logiigalla pedofiileille annettava eheytys onkin väkivaltaa.
Heillähän on vain tämä luonnollinen vietti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa ajojahtia.
Sananvapaus ei kylläkään tarkoita sitä, että voi sanoa mitä tahansa ilman jälkiseuraamuksia.
Mutta sananvapaus on kansainvälisessä oikeuskäytännössä määritelty erittäin laajaksi. Mm Eu-tuomioistuin on todennut, että
"sananvapaus ei koske pelkästään sellaisia "tietoja" tai "ajatuksia", joihin suhtaudutaan myötämielisesti tai joita pidetään vaarattomina tai yhdentekevinä, vaan myös sellaisia, jotka loukkaavat, järkyttävät tai häiritsevät. Sananvapautta voidaan rajoittaa siten kuin siitä on määrätty ihmisoikeussopimuksen 10 artiklan 2 kohdassa, mutta tällaisia rajoituksia on kuitenkin tulkittava suppeasti."
Wikipedia_ Sananvapaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa ajojahtia.
Entäs jos on uskonut kaikki ne median vakuuttelut siitä miten eeppisen loistava sananvapaus ja mielipiteenvapaus suomessa on kaikkiin muihin verrattuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa ajojahtia.
Sananvapaus tarkoittaa just ja nimenomaan sitä että voi sanoa mielipiteensä myös ilman jälkiseurauksia vaikkei siitä joku tykkäisikään. Nuo jälkiseuraukset on sitä mitä harrastettiin mm. neuvostoliitossa. Eikä ole sattumaa että noi "sananvastuusta" jankuttavat on nimenomaan erittäin vasemmistolaisia.
06/07/2020
Venäjän perustuslaki uudistui: Avioliitto on miehen ja naisen liitto, myös äitiys ja isyys suojattiin lailla
Venäjällä pidettiin perustuslain uudistamisesta äänestys, joka päättyi 1.7.2020. Kansalaisten tuki perustuslain nykyaikaistamiselle oli vahva, 78% kannatti sitä.
Vierailija kirjoitti:
https://www1.cbn.com/cbnnews/world/2019/september/interview-christian-p…
https://www1.cbn.com/cbnnews/cwn/2019/october/christian-speech-a-hate-c…
Raissuli Toiviainen järjestää Suomelle mainehaitan.
"Räsänen vainoaa itse homoja. Kuvottava hullu koko luuska."
"Samalla syyllistyit itse vihapuheeseen. Toki se on minun tulkintani noista sanoistasi.."
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan..
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö oikeuslaitos syyttäjästä sisäisen tutkinnan? Jonkunhan pitää syyttäjälaitostakin vahtia.
Syyttäjälaitos= Yleinen Saatana
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun palstalaiset ovat kiukkuisia Räsäsen aborttikannoista, mutta jos homoja moittii, se onkin ihan oikein.
Mietin onko joku syyte fiksu tapa puuttua Räsäsen puheisiin, enpä usko. Jotkut vaan näkevät hänet marttyyrina ja saa ihailua. Oikeaa tietoa homoudesta pitäisi levittää, ettei se ole mikään vanhempien aiheuttama ominaisuus eikä tosiaan mikään kehityshäiriö, eikä jotain josta voisi "eheytyä". Eheytys"terapia" on järkyttävää hengellistä väkivaltaa.
Uskis
Abortissa lapsi tapetaan!
hh789 kirjoitti:
"Räsänen vainoaa itse homoja. Kuvottava hullu koko luuska."
"Samalla syyllistyit itse vihapuheeseen. Toki se on minun tulkintani noista sanoistasi.."
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan..
Eikä vainoa. Hän on vaan paheksunut KIRKKOA, joka on tämän kuvottavan synninteon kannalla.
Tämä homostelusynti on kuitenkin Raamatun mukaan Jumalalle KAUHISTUS eli kirkko on eksynyt totuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö oikeuslaitos syyttäjästä sisäisen tutkinnan? Jonkunhan pitää syyttäjälaitostakin vahtia.
Syyttäjälaitos= Yleinen Saatana
Sananmukaisesti.
Käy kimppuun kuin yleinen syyttäjä.
Koko Suomi henkuttaa!