Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehelle ei kelvannut ehdottamani treffipaikat

Vierailija
08.11.2024 |

Mitä mieltä olette tästä:

Tutustuin Tinderissä ikäiseeni eli 4-kymppiseen mukavalta vaikuttaneeseen mieheen. Hän kertoi työskentelevänsä sosiaalialalla. Hän itse vihjaisi minulle, että olisi kiva tavata joku päivä. Minä sitten rohkaistuin ja päätin kutsua hänet treffeille. Ehdotin, että mentäisiinkö syömään joku päivä joko Pancho Villaan tai Via Trubunaliin (se on napolilainen pizzeriaketju, jos joku ei tiedä) ja että minä voin tarjota hänelle. Tähän mies vastasi sillai naurahtaen: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen." Minulle tuli tuosta tokaisusta jotenkin epämiellyttävä fiilis ja turn off, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi ehdotukseni. Mä en ymmärrä, mikä vika noissa ehdottamissani paikoissa on? Mä ehdotin noita kahta paikkaa siksi, koska ne ovat kohtuuhintaisia, mutta silti niissä on hyvä ruoka. Minun mielestäni se henkilö, joka ehdottaa treffeille ravintolaan menoa, saa itse päättää, että mihin mennään syömään, jos hän kerta itse maksaa molempien safkat. Hänkin tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten hän olisi siitäkin voinut päätellä, ettei minulla ole rahaa millä mällätä (liekö sosiaalialallakaan kovin isot palkat ole). Eikä hän edes tehnyt mitään vastaehdotusta, että mihin mentäisiin. Tai jos hänelle on niin kovin tärkeää mennä hienoon ravintolaan ensitreffeille, niin silloin minun mielestäni hänen pitää maksaa molempien laskut.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mä ehdotin noita kahta paikkaa siksi, koska ne ovat kohtuuhintaisia"

Ansaitsen parempaa.

Vierailija
2/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me vieläkin muistetaan, että olet postannut tämän tarinan tänne kymmeniä kertoja. Keksi uusi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pancho Villa?! Oikeesti?

Vierailija
4/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää oo sen Christiina Vähä-älyn kirjoittama tarina?

Vierailija
5/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa sitten olla jos ei kelpaa. On oikeasti tosi anteliasta, jos joku haluaa tarjota ravintolassa ensitreffeillä tuntemattomalle ihmiselle.

Vierailija
6/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pancho Villa?! Oikeesti?

Mikä sua tuossa ihmetyttää? Minun mielestäni Pancho Villassa saa tosi hyvää ruokaa ja vielä kohtuuhintaan. Sielläkin on aika laaja ruokalista, ett voi ottaa burgeria, pihviä, salaattia, lohta jne

Vierailija
7/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran.

Vierailija
9/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pancho Villa?! Oikeesti?

Mikä sua tuossa ihmetyttää? Minun mielestäni Pancho Villassa saa tosi hyvää ruokaa ja vielä kohtuuhintaan. Sielläkin on aika laaja ruokalista, ett voi ottaa burgeria, pihviä, salaattia, lohta jne

Nuhjuinen ja väsynyt ympäristö, joista 90-luvulta.

Vierailija
10/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet oikeassa ja unohda tuollainen moukka. Naurettavaa nirsoilla jollain ravintolalla ja vielä ensitreffeillä. Eiköhän noista ihmisravinnoksi kelpaavaa ruokaa saa vaikka ei mikään Savoy olekaan joten mikä on pahinta mitä herra tärkeilijälle voi tapahtua. Minulle paikat olisi käyneet, olisin kunnioittanut ehdotustasi vaikka itse olisinkin vienyt sinut muualle. En kylläkään olisi suostunut siihen, että sinä tarjoat ja olisin vaatinut saada maksaa laskun. En välttämättä olisi sanonut sitä etukäteen vaan olisin hoitanut sen sitten ravintolassa. M54

Vierailija
11/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä paska tulee tänne uudelleen ja uudelleen?

Vierailija
12/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä saat tästä saman tarinan postailusta vuodesta toiseen? Ootko sä myös holvikaari- ja vasukirjoittelija?

Vierailija
13/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä paska tulee tänne uudelleen ja uudelleen?

Miksi luet sitä uudelleen ja uudelleen?

Vierailija
14/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran.

Ensivaikutelma ei kerro mitään, joku supernarsku voi esittää huipputyyppiä, mutta on täyttä pskaa oikeasti.

Vierailija
15/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pikkukylässä on ABC paras.

Vierailija
16/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pancho Villa?! Oikeesti?

Mitä sitten? Eikö sinne mennä tutustumaan tähän treffikumppaniin pääasiassa eikä katselemaan tapetteja?

Vierailija
17/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ehdottaa syömään lähtemistä ekoille treffeille, koska moni haluaa lyhyemmän tapaamisen, jossa voisi hieman jutellakin. Ei syödessä oikein voi ja siinä voi olla kiusallista. Toivottavasti seuraavan kerran esität kiinnostuksesi vaikka kysymällä, että milloin tavattaisiin ja missä olisi kiva nähdä.

Vierailija
18/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa että joo antaa oikeastaan olla. 

Vierailija
19/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla että hänelle kepaa vain kebab ja pizza hut. Ikävää kommenttia kuitenkin, vetäisin tarjouksen takaisin. Ehdota vain kävelylenkkiä jos sitäkään. 

Vierailija
20/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pancho Villa?! Oikeesti?

Nyyh nyyh. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä