Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2021 Official

Vierailija
29.04.2021 |

Keskustelua Vain Elämää -21 ohjelmasta. Ketä odotat esiintyjiksi? Minkälaista ohjelmistoa?

Kommentit (1367)

Vierailija
421/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssi voisi käyttää hiuksiinsa korjaavaa hoitoainetta.

Anssi tuskin haluaa, että hiukset liimautuu päätä pitkin. Se ei ole kovin rock, edes Nummelassa. 

Siitä huolimatta mun tekee mieli pestä ne, laittaa joku Goldwellin/Redkenin naamio, sitten vähän Paul Mitchelliä latvoihin, muotovaahtoa , Mitchellin lämpösuojasuihketta ja föönaamalla saa katkenneet latvat piiloon.

En ole kampaaja.

/oddlyspecific

Vierailija
422/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi ja Pyhimys parhaat. Wiskari huonoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuin äsken Pyhimystä. Mutta. Tämä versio on illan paras. Apua, ehkä Pyhimyksen esitysten parhaimmistoa. Bändi 10 pistettä.

Vierailija
424/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva jos Mikael Gabriel olisi joskus tässä ohjelmassa ja Olli Herman vai onkohan Olli joskus ollut jo.... Mutta ei aleta haukkumaan ketään 😊 Anna abreu on iloinen ja niin tyttömäinen 😃 Suvi on hyvä myös.

Miklu on ollut jo, muutama kausi sit. Katsoisit niin tietäisit.

Vierailija
425/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa tässä Vain elämää -kuviossa on, että Youtuben versioihin on pitänyt ihan laittaa botteja kommentoimaan. 🙄 Yritetään nostattaa hypeä keinotekoisesti. Mutta se lienee nykyaikaa yleisestikin...

Robininkin suosio ostettiin alunperin, ei Suomessa voi tulla edes söpölle pikkupojalle 5milj katselukertaa niin lyhyessä aikaa, aikana jolloin some teki vielä läpimurtoaan. Pääsi sillä maikkarin uutisiin ja näin koko kansan tietoisuuteen ja suosio oli siitä eteenpäin taattu.

Vierailija
426/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssi voisi käyttää hiuksiinsa korjaavaa hoitoainetta.

Anssi tuskin haluaa, että hiukset liimautuu päätä pitkin. Se ei ole kovin rock, edes Nummelassa. 

Siitä huolimatta mun tekee mieli pestä ne, laittaa joku Goldwellin/Redkenin naamio, sitten vähän Paul Mitchelliä latvoihin, muotovaahtoa , Mitchellin lämpösuojasuihketta ja föönaamalla saa katkenneet latvat piiloon.

En ole kampaaja.

/oddlyspecific

Mutta hyvällä tavalla. Sain itse hyviä vinkkejä tämän kelastisen kuontaloni hoitamiseen. Ei oo helppoo.

Vierailija
427/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtein kaikki artistit käy kai terapiassa. Eikä siinä mitään, mutta itselläni ei olisi varaa. Kelakohan maksaa.

Vierailija
428/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskari tais viedä tän jakson sopivasti yli vedetyllä runttauksella. Kilpeläinen bongokavereineen oli myös ihan hyvissä fiiliksissä tuon sovituksen kanssa. Muuten nää abreun kappaleiden versiot jotenkin sulautuu toisiinsa ja on vähän vaikea jälkeenpäin muistaa noiden esitysten yksityiskohtia. 

Vierailija
429/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimys hyvä. Olen aina inhonnut häntä.

Onko Jukka-pojalla Burberryn paita? 🦧

Vierailija
430/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinpiirtein kaikki artistit käy kai terapiassa. Eikä siinä mitään, mutta itselläni ei olisi varaa. Kelakohan maksaa.

no ihan hyvin nuo tienaa. Terapia maksaa 70 euroa kerta

Vierailija
431/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi iloinen, että tälläkin palstalla on nähty Pyhimyksen taito.

Kysyin kerran häneltä mistä on ammentanut tuon verbaliikkansa. Arvostin sitä , että vastasi keskellä yötä että yksi esikuviaan oli faijansa, vaikka ei sitä aikanaan tahtonut myöntää :)

Vierailija
432/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 100€ oli jo vuosituhannen alussa

Vierailija
433/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos kelalla ei riitä isotkaan tulot kun kaikki on maksattamassa kaiken kelalla.

Ahaha ehehhee rähähää

okei otan takkini...

Vierailija
434/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä Anssin biisit tulee ? Mä osaan vielä Nummela-levyn ulkoa. Mulla oli yhteensä niitä cd:tä 3 kpl.

Vierailija
435/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 100€ oli jo vuosituhannen alussa

Ilmeisesti siis kuntakohtaista,ja pahoittelen, että en tiennyt kallimpien kuntien hintaa. Itse maksan noin.

Vierailija
436/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva jos Mikael Gabriel olisi joskus tässä ohjelmassa ja Olli Herman vai onkohan Olli joskus ollut jo.... Mutta ei aleta haukkumaan ketään 😊 Anna abreu on iloinen ja niin tyttömäinen 😃 Suvi on hyvä myös.

Miklu on ollut jo, muutama kausi sit. Katsoisit niin tietäisit.[/quote Onko! Voi ei. Juu täytyy katsoa nyt. Kiitti sulle 🤗

Vierailija
437/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tosi iloinen, että tälläkin palstalla on nähty Pyhimyksen taito.

Kysyin kerran häneltä mistä on ammentanut tuon verbaliikkansa. Arvostin sitä , että vastasi keskellä yötä että yksi esikuviaan oli faijansa, vaikka ei sitä aikanaan tahtonut myöntää :)

Ei ole ikinä iskenyt muhun. Lauluääni on kamala eikä osaa räpätä mutta tuo Annan biisin versiosta tykkäsin. Ehkä yritän jotain hänen vanhemmasta tuotannosta.

Vierailija
438/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia Abreuta vähätellään noissa biiseissä?? Miksi on käännetty hyvät biisit huonoiksi suomalaisiksi versioiksi?! Ja miksei ihmiset myönnä, että Anna Abreu on yks suomen parhaimpia lauluääneltänsä?

Miksi mullekin tulee huijarisyndrooma mieleen Annasta?

Ikuinen lupaus, josta ei tullut ikinä mitään. Hyvä ääni, paskat biisit.

En olis uskonut että Antti Tuisku menee noista kahdesta pidemmälle sillä onnettomalla lauluäänellään, mut niin vaan meni sekin.

Näin on, mutta mikä siitä Abreusta sitten puuttuu? Hyvä ääni, karisma ja ulkonäkö on paketissa. Osaa myös esiintyä. En tajua.

Vierailija
439/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, mutta mikä siitä Abreusta sitten puuttuu? Hyvä ääni, karisma ja ulkonäkö on paketissa. Osaa myös esiintyä. En tajua.

-Mä veikkaan, että ku Suomi on niin ankea maa, ei täällä positiivisuus myy juurikaan. Sit siihen lisäks se, että jos joku biisintekijä tekee huonoja biisejä, ehkei osaa tehdä sopivia biisejä Abreun kaltaselle ihmiselle , jolle ei sovi perussuomalainen melankolinen tyyli yms. Ja sitten se ääni, tuntuu että kaikki on kateellisia ku selkeästi yks suomen parhaimmista äänistä ja vielä hyvä ulkonäkö.

Vierailija
440/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhimys hyvä. Olen aina inhonnut häntä.

Onko Jukka-pojalla Burberryn paita? 🦧

Versacen