Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puputtaa karkkia joka päivä

Vierailija
05.07.2024 |

Mies 56 v on lihonut ihan reippaasti ja sanonut aikovansa laihduttaa. Siitä huolimatta hän edelleen puputtaa karkkia päivittäin. Alkaa vähän turhauttaa seurata sitä vierestä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno SAATANA

Vierailija
2/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno SAATANA

Tulikohan kommenttisi väärään ketjuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän Bulkkaa.

Vierailija
4/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama. Paitsi ei karkkia jokapäivä mutta kiertää keittiössä jokaisen ruuan välillä ja nappaa jätskiä, karkkia, keksejä, leipää jne jne.

itsekin koetan laihduttaa mutta nuorille haluan silti tuoda herkkujakin. Mies vain rohmuaa niistä ison osan. Nyt olen välillä pyytänyt nuoria viemään antamani herkut huoneisiinsa niin eivät ole miehelle houkutuksena. Minusta olisi vain kiva jos pystyisi syömään porukalla keittiöstäkin herkkuja ja aikuiset osaisivat ottaa vain pikkuisen kerran eikä niin että en ottanut kuin vähän (joo mutta viides kourallinen sipsejä jo samalle päivälle).

Vierailija
5/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pupunruoka on kuulemma terveellistä

Vierailija
6/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ostaako mies itse kalkkinsa vai tuotto sinä ne taloon tarjolle? Eli auttaisiko asiaa jos karkkeja ei olisi kotona tarjolla? 

miksi mies syö karkkia? Onko laihduttaminen eli syö ruoka-aikana liian vähän ja sitten syö nälkäänsä karkkia? Vai stressiin? Syökö suruunsa? Jos tietäisitte miksi mies syö karkkia niin ehkä siihen syyhyn pystyisi sitten puuttumaan ja karkin syönti vähenisi sillä. 

Vierailija
7/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin ostaako mies itse kalkkinsa vai tuotto sinä ne taloon tarjolle? Eli auttaisiko asiaa jos karkkeja ei olisi kotona tarjolla? 

miksi mies syö karkkia? Onko laihduttaminen eli syö ruoka-aikana liian vähän ja sitten syö nälkäänsä karkkia? Vai stressiin? Syökö suruunsa? Jos tietäisitte miksi mies syö karkkia niin ehkä siihen syyhyn pystyisi sitten puuttumaan ja karkin syönti vähenisi sillä. 

Hän ostaa sitä itse.

En tiedä miksi hän sitä syö. Luultavasti tekee vain mieli.

Ap

Vierailija
8/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha boomeri-äitikö se on miesparan lapsena ollessa opettanut karkkeja syömään. Voi, voi sentään. Nyt on tullut riippuvuus.

Vierailija
9/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies stykkää syödä jäätelöä kesällä joka ilta jonkun tuutin tai puikon tai vähän ostaa karkkia eikä hänellä ole diabetesta vaan sokeriarvot aivan mahtavat ja lievä ylipaino. Sukurasitteena ennemmin dementia eikä diabeetesta kenelläkään. Siellä suvussa on kuuppa lahonnut käkikelloksi ennen kroppaa ja kroppa pelittänyt pidempään kuin pää.

Minulla on kakkostyypin diabetes ja pilleri lääkitys ja kaikille sukulaisilleni, suurimmalle osalle tullut kakkostyypin diabetes ja runsas ylipaino iän mukana. Meidän suvussa on pää pelittänyt pidempään kuin kroppa. Kenellekkään vähän pidempään eläneelle ei ole tullut dementiaa vaikka muutama on elänyt pidempäänkin lähes 90v asti.

Jos joku sietää sitä jokapäiväistä sokerimäärää niin miksi puuttua tai voi vähän ohjata mutta pakottaa ei voi aikuista ihmistä. Minun mieheni ei voi sietää mitään kasvisruokaa ja sitten jos sellaista haluan niin saan tehdä vain itselleni. Minä en voi määrätä sitä mitä aikuinen puolisoni haluaa syödä ja sitten teen vain itselleni jos ei hänelle kelpaa.

Vierailija
10/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuiset syö karkkia. Itsellä ainakin loppui karkkihimo ennen kuin täytin 30. Nykyään joskus ja jouluna voin suklaata syödä, mutta nuo keinomakutetut hedelmäkarkit ällöttää.

Vierailija
11/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuiset syö karkkia. Itsellä ainakin loppui karkkihimo ennen kuin täytin 30. Nykyään joskus ja jouluna voin suklaata syödä, mutta nuo keinomakutetut hedelmäkarkit ällöttää.

Kyllä minä pidän leffa karkki päivän aina sillon tällöin parin kuukauden välein. Muusta makeasta en tykkää mutta salmiakkia ja hedelmä karkkeja joskus pitää saada.

Vierailija
12/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön kanssa. Olen nainen 55 vee ja kyllä, on ylipainoa mutta veriarvot ym ihan huiput 

Jaa miksikö syön ? No jos yli 50 vuotta on sokeri maistunut niin...En välitä. Nautin sen aikaa kun vuosia jäljellä on. 

Vierailija
13/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaanko ap.

Keke67

Vierailija
14/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasu pois

Vierailija
15/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisäni söi Sisua kaiket päivät ainakin 70 vuotta putkeen. Oli aikoinaan polttanut paljon tupakkaa ja kun lopetti niin Sisua alkoi kulua, ei edes askikaupalla ostanut vaan heti isoja lootia. Yli 90 v. ja hoikkana miehenä kuoli vanhuuteen, ei mitään sairauksia ollut. Vein sitten Sisuaskeja haudalle. 

Vierailija
16/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoisäni söi Sisua kaiket päivät ainakin 70 vuotta putkeen. Oli aikoinaan polttanut paljon tupakkaa ja kun lopetti niin Sisua alkoi kulua, ei edes askikaupalla ostanut vaan heti isoja lootia. Yli 90 v. ja hoikkana miehenä kuoli vanhuuteen, ei mitään sairauksia ollut. Vein sitten Sisuaskeja haudalle. 

Sisut olikin sokerittomia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi