Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2021 Official

Vierailija
29.04.2021 |

Keskustelua Vain Elämää -21 ohjelmasta. Ketä odotat esiintyjiksi? Minkälaista ohjelmistoa?

Kommentit (1367)

Vierailija
441/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Abreun englanninkielinen (on myös portugaliksi ja espanjaksi) materiaali on parempaa kuin suomenkielinen. Portugaliksi ja espanjaksi hänellä oli oikein kivoja biisejä. Harmi, kun Suomessa kaikki pakotetaan vetämään suomeksi, että saa radiosoittoja.

Vierailija
442/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinpiirtein kaikki artistit käy kai terapiassa. Eikä siinä mitään, mutta itselläni ei olisi varaa. Kelakohan maksaa.

no ihan hyvin nuo tienaa. Terapia maksaa 70 euroa kerta

Yli 100€ oli jo vuosituhannen alussa

Ilmeisesti siis kuntakohtaista,ja pahoittelen, että en tiennyt kallimpien kuntien hintaa. Itse maksan noin.

Eiköhän ne maksa ihan itse terapiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva jos Mikael Gabriel olisi joskus tässä ohjelmassa ja Olli Herman vai onkohan Olli joskus ollut jo.... Mutta ei aleta haukkumaan ketään 😊 Anna abreu on iloinen ja niin tyttömäinen 😃 Suvi on hyvä myös.

Miklu on ollut jo, muutama kausi sit. Katsoisit niin tietäisit.

Miklu kertoi silloin nyyhkien koskettavasti tarinaa äidistään, joka karkoitettiin aikoinaan Siperiaan. Äiti sitten korjasi myöhemmin jossain lehdessä, että hän ei ole koskaan edes käynyt Siperiassa. Tämä jäi mieleen noista nyyhkytarinoista.

Vierailija
444/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä Anssin biisit tulee ? Mä osaan vielä Nummela-levyn ulkoa. Mulla oli yhteensä niitä cd:tä 3 kpl.

Miksi 3?

Mulla oli 1, ja on edelleen.

Vierailija
445/1367 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva jos Mikael Gabriel olisi joskus tässä ohjelmassa ja Olli Herman vai onkohan Olli joskus ollut jo.... Mutta ei aleta haukkumaan ketään 😊 Anna abreu on iloinen ja niin tyttömäinen 😃 Suvi on hyvä myös.

Miklu on ollut jo, muutama kausi sit. Katsoisit niin tietäisit.

Miklu kertoi silloin nyyhkien koskettavasti tarinaa äidistään, joka karkoitettiin aikoinaan Siperiaan. Äiti sitten korjasi myöhemmin jossain lehdessä, että hän ei ole koskaan edes käynyt Siperiassa. Tämä jäi mieleen noista nyyhkytarinoista.

Tää oli kyllä niin huvittavaa :D kuinkahan monta kertaa noita muutenkin pyydetään kertomaan noita nyyhkytarinoita kun aina jollain on niin vaikeeta yms. Siis tuo kun pitää telkkarissa aina itkeskellä niitä koko Suomelle.

Vierailija
446/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut vaisu kausi. En tiedä onko ohjelma vähän väsynyt vai olenko sitä itse. Aiemmilla kausilla on ollut jokaisessa jaksossa useampikin sellainen veto, jota olen kuunnellut Spotifystä vielä vuosia myöhemmin, mutta näistä kahdesta ensimmäisestä jaksosta ei ole tarttunut soittolistalleni vielä mitään. Ainut, josta eilen pidin edes vähän, oli Pyhimys, vaikka en normaalisti tuon tyylistä musiikkia edes kuuntele.

Minulla ei ole ollut koskaan kyse edes siitä, onko mukana ollut omia suosikkiartistejani, koska a) heiltä on tullut myös blaah-vetoja ja b) inhokkiartisteiltani on sitä vastoin tullut hyviä vetoja. Jokin taika tästä uusimmasta kaudesta nyt vain puuttuu tai sitten en itse ole samalla levelillä tällä kertaa.

Vierailija
447/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abreulla on latinolaisuus verissä. 👠

Ihan harjoittelun tulosta.

Ihan virallisesti vain puoliksi suomalaista verta, puoliksi latino.

Jos menet sanomaan espanjalaisille tai portugalilaisille, että he ovat latinoita, niin saatat saada turpaasi. Latinoja ovat vain etelä-/väliamerikkalaiset ihmiset. Eli latinalaisen amerikan espanjaa tai portugalia puhuvat.

Vierailija
448/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu, Tuure ja Pyhimys oli parhaat. Mä aina kelaan turinoiden yli, mutta en oo vissiin menettänyt mitään?

Vierailija
449/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu, Tuure ja Pyhimys oli parhaat. Mä aina kelaan turinoiden yli, mutta en oo vissiin menettänyt mitään?

Mä voin tiivistää sulle Annan turinat: minäminäminä.

Vierailija
450/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia Abreuta vähätellään noissa biiseissä?? Miksi on käännetty hyvät biisit huonoiksi suomalaisiksi versioiksi?! Ja miksei ihmiset myönnä, että Anna Abreu on yks suomen parhaimpia lauluääneltänsä?

Miksi mullekin tulee huijarisyndrooma mieleen Annasta?

Ikuinen lupaus, josta ei tullut ikinä mitään. Hyvä ääni, paskat biisit.

En olis uskonut että Antti Tuisku menee noista kahdesta pidemmälle sillä onnettomalla lauluäänellään, mut niin vaan meni sekin.

Näin on, mutta mikä siitä Abreusta sitten puuttuu? Hyvä ääni, karisma ja ulkonäkö on paketissa. Osaa myös esiintyä. En tajua.

Ohi aiheen, mutta samaa saa miettiä Diandrasta. Upeaäänisin laulajamme.

Vierailija
451/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssilla on kaunis ääni tässä.

Slide guitar oli myös kiva. Tuosta olis saanut aikamoisen voimaballadin kun olis revitellyt vähän lisää.

Vähänkö tuli "Wicked game" mieleen ja pikkuisen pomon "I'm on fire."

Vierailija
452/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia Abreuta vähätellään noissa biiseissä?? Miksi on käännetty hyvät biisit huonoiksi suomalaisiksi versioiksi?! Ja miksei ihmiset myönnä, että Anna Abreu on yks suomen parhaimpia lauluääneltänsä?

En olis uskonut että Antti Tuisku menee noista kahdesta pidemmälle sillä onnettomalla lauluäänellään, mut niin vaan meni sekin.

Näin on, mutta mikä siitä Abreusta sitten puuttuu? Hyvä ääni, karisma ja ulkonäkö on paketissa. Osaa myös esiintyä. En tajua.

No mun mielestä Annalla on tosi kummallinen tyyli. Ei ole enää teini mutta vaatteet on jotain kiiltäviä verkkariasuja tai sellaisia jotka näyttää salivermeiltä. Ei todellakaan tuo uskottavuutta. 

Vierailija
453/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämä Tuure Kilpeläisen meininki nykyään on? Tuntuu toistavan lähinnä vaimonsa lauseita ja elävän jossakin epäterveessä riippuvuussuhteessa. Vähän samanlaista havaittavissa Chisulla suhteessa Jori Sjöroosiin. Vahva, itsenäinen nainen, joka yhtäkkiä hylkää itsensä ja ylistää puolisonsa neroutta. Hän on noista kahdesta kuitenkin se, joka oman juttunsa on löytänyt.

Kadottihan Lennonkin itsensä Yoko Onoon. Jossakin vaiheessa vielä koittaa aika kun kadotettua itseä aletaan etsiä.

Vierailija
454/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tämä Tuure Kilpeläisen meininki nykyään on? Tuntuu toistavan lähinnä vaimonsa lauseita ja elävän jossakin epäterveessä riippuvuussuhteessa. Vähän samanlaista havaittavissa Chisulla suhteessa Jori Sjöroosiin. Vahva, itsenäinen nainen, joka yhtäkkiä hylkää itsensä ja ylistää puolisonsa neroutta. Hän on noista kahdesta kuitenkin se, joka oman juttunsa on löytänyt.

Kadottihan Lennonkin itsensä Yoko Onoon. Jossakin vaiheessa vielä koittaa aika kun kadotettua itseä aletaan etsiä.

Tuure vaikuttaa jumaloivan vaimoaan, joka käänteessä nostaa häntä esiin.

Vierailija
455/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen aspektin huomannut sarjan ekoilla kausilla, että mukana oli yleensä se ns. sammunut tähti joka ohjelman myötä haki uralle uutta nousua. Neumann edusti tätä ekalla kaudella, toisella semmoinen oli ehkä Maarit Hurmerinta ja neloskaudella eli 2015 Pave Maijanen. Tämmöisiä artisteja soisi vielä näkevän ohjelmassa. Vaikka takavuosien iskelmäartisteja jotka vielä aktiivisia ovat, mutta isoja hittejä ei ole vuosiin ollut. Täälläkin ehdoteltu nimiä. Tulikin mieleen, että yksi tämmöinen naisartisti voisi olla Anna Hanski jos on kysytty ohjelmaan ja onko halukas lähtemään. Musiikin parissa vaikuttaa, mutta ei enää vuosiin ollut hänellä isoja hittejä. 

Vierailija
456/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että Ruikonperän multakurkku Jaakko Teppo on sairaseläkkeellä. Olisi mukava kuulla raikkaita versioita Pamelasta, Hilmasta ja Onnista, sekä muista klassikoista. 

Minä taas harmittelin, että moni varteenotettava artisti on jo ehtinyt kuolla ketä olisi ohjelmassa halunnut nähdä. Irwin, Kirka, Juice, Kikka. Onhan näitä. Näistä  Juicea olisi varmaan pitänyt kunnolla taivutella eikä olisi välttämättä lähtenyt. Sama pätisi Gösta Sundqvistiin ja siksi jätän hänet pois ehdotuksista vaikka varmaan ihmiset olisi häntäkin haluneet nähdä ohjelmassa jos eläisi. Olisi noita edesmenneitä muitakin keitä oisi halunnut nähdä, mutta nämä tulee aina mieleen kun alkaa ajatuksella leikittelemään. 

Vierailija
457/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuure vaikuttaa jumaloivan vaimoaan, joka käänteessä nostaa häntä esiin.

Niin tekee. Sinänsä hieno asia, mutta Tuure on menettänyt sen ilon musiikistaan, joka hänellä oli ennen. Tekee mielummin itkuvirsiä. Kummallista. Lauri Tähkä meni samanlaiseksi syvälliseksi märisijäksi, mutta juuri päin vastaisesta syystä.

Vierailija
458/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että Ruikonperän multakurkku Jaakko Teppo on sairaseläkkeellä. Olisi mukava kuulla raikkaita versioita Pamelasta, Hilmasta ja Onnista, sekä muista klassikoista. 

Minä taas harmittelin, että moni varteenotettava artisti on jo ehtinyt kuolla ketä olisi ohjelmassa halunnut nähdä. Irwin, Kirka, Juice, Kikka. Onhan näitä. Näistä  Juicea olisi varmaan pitänyt kunnolla taivutella eikä olisi välttämättä lähtenyt. Sama pätisi Gösta Sundqvistiin ja siksi jätän hänet pois ehdotuksista vaikka varmaan ihmiset olisi häntäkin haluneet nähdä ohjelmassa jos eläisi. Olisi noita edesmenneitä muitakin keitä oisi halunnut nähdä, mutta nämä tulee aina mieleen kun alkaa ajatuksella leikittelemään. 

Gösta ei tainnut keikkailla käytännössä ollenkaan eli tuskin se tuohon ohjelmaankaan olisi lähtenyt. Juice on vähän kuin martti syrjä eli en usko että olisi kiinnostanut. Noista muista en tiedä.

Vierailija
459/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää olla tylsempää ohjelmaa?9

Vierailija
460/1367 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä puuttuu hyvät biisit.

Joku sanoi, että positiivisuus ei myy. Elastinen todistaa toisin.