Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka lesoilee epätyypillisellä naismaullaan

Vierailija
29.04.2021 |

En ehtinyt lukea keskustelua, joka poistettiin, mutta otsikko herätti jo mielenkiintoni. Eli olemme varmaan kaikki tavanneet tällaisia miehiä, jotka kuvittelevat olevan jotenkin parempia tai jalompia kuin muut miehet sen vuoksi, että pitävät naisessa jostain piirteestä, joka on ns. tilattu menuun ulkopuolelta eli ei ole hoikka, isorintainen, pyöreäpyllyinen, (usein viitataan sanalla "sporttinen", mutta oikeasta sporttisuudesta ei ole kyse), vaalea, suuret siniset silmät, naamalta nätti, jne.

Eli esim. jos mies pitääkin tummista tai pienirintaisista, niin hän ikään kuin kokee olevansa muiden miesten yläpuolella ja ehkä jopa vähän ansaitsevansa huomiota näiltä naisilta, koska kuitenkin alentuu pitämään heistä. Ja auta armias jos mies sattuu tykkäämään vähän pulleista naisista. Silloinhan nämä naiset on ihan velkaa huomiota tälle miehelle!

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet puhuvat lämpimikseen ja reikää saadakseen, koska jokainen nainen kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale. Paljonko mensan nettitestistä? 

Selitäpä miten multa saa reikää siltä, että tuttavamies kertoilee naismakunsa olevan aivan erilainen kuin itse olen?

Selvästikään sinun tarjonta ei kiinnosta kyseistä miestä.

Vierailija
22/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies on just tää. Kuvittelee olevansa jotenkin ylevä ja erityinen kun sattuu tykkäämään pulleista naisista. Oikeesti ajattelee olevansa joku lahja maailman naisille. On sitä mieltä että 98‰ naisista haluais olla hänen kanssaan ja 98% miehistä haluais olla hän. Kokee olevansa realistinen ja nöyrä, kun tiedostaa että se 2% ei. 

Saattoi "kehua" sanomalla: "Siis vaikka sä et TODELLAKAAN vastaa MITÄÄN kauneusihanteita mut mun mielestä sä oon tosi kaunis." Harjoitti säännöllisesti henkistä väkivaltaa mm. gaslightingia.

Kun sit viimein sain lähdettyä niin on sitä mieltä, että me erottiin koska mä vaan yhtäkkiä lakkasin rakastamasta häntä. Elämäni paras päätös, että lähdin. Kaduttaa, että oon koskaan hänet tavannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännetään nyt rautalangasta: mikä miehessä aiheuttaa moraalista ylemmyydentuntoa siinä, että hän vemputtaa Janni Hussille Sara Siepin sijaan?

Voi luoja. Tässäkö on naisten älykkyyden taso tällä palstalla? 

Vierailija
24/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet puhuvat lämpimikseen ja reikää saadakseen, koska jokainen nainen kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale. Paljonko mensan nettitestistä? 

Selitäpä miten multa saa reikää siltä, että tuttavamies kertoilee naismakunsa olevan aivan erilainen kuin itse olen?

Eli tuttavamies ei himoitsekaan sun reikää? Get over it. 

Ei tässä nyt ollut minusta kyse vaan siitä, miksi miehet lesoilevat epätyypillisellä naismaullaan.

Miehet? Eikö enää kyseessä ollutkaan se yksi tuttavamiehesi? 

Hypoteettinen tuttavamies oli vain yksi esimerkki.

Vierailija
25/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi keskustelu typerästä aiheesta riittää. Ilmiannettu.

Selkeästi yksikin on liikaa jos ne kaikki täytyy ilmiantaa.

Vierailija
26/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikki luonnolliset silmä- ja tukkavärit ovat kyllä esteettisesti samanarvoisia ja tummista tykkääviä on karkeasti saman verran kuin vaaleista pitäviä. Sama silmien värin kanssa. Sitäpaitsi veikkaan, ettei useimmille miehille ole näillä edes hevon humpan väliä. Todennäköisesti 90% miehistä ei osaa edes sanoa, onko ne tyttiksen silmät oikeasti siniset, vihreät vai harmaat.

Joku hoikka vs huomattavan ylipainoinen tai naamakaunis vs ruma on jo ihan eri juttuja.

Pienitissiset, silmälasipäiset, pisamanaamaiset... Tartut lillukanvarsiin itse aiheen sijaan.

Miehillä nyt on erilainen naismaku, usein riippuen omasta koostansa. Itse olen lyhyt ja laiha mies; tykkään laihoista, pieni rintaisista ja vähän poikamaisista naisista (lyhyt tukka, saa polttaa ja juoda kaljaa). Tosin en välitä kovin lyhyistä naisista vaan oman mittaisista tai pidemmistä (165-175cm). Mies kaveri on pitkä,mutta hieman näkyvää vatsaa; hän pitää lyhyistä, iso rintaisista ja jopa ylipainoisista naisista. Mielestäni tämä osoittaa,että miehillä laaja naismaku.

Vierailija
27/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitetaan beta-miestä joka hampaita kiristellen yrittää vakuuttaa varsinkin itselleen että kyllä rakastaa sitä voimaantunutta naista.

Vierailija
28/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaen, että hänen tarjontansa kiinnostaisi itseäni. Kyse on kuitenkin siitä, että miksi mies tuntee moraalista ylemmyydentuntoa siitä, että on kiinnostunut epätyypillisistä naisista.

Vierailija
29/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies on just tää. Kuvittelee olevansa jotenkin ylevä ja erityinen kun sattuu tykkäämään pulleista naisista. Oikeesti ajattelee olevansa joku lahja maailman naisille. On sitä mieltä että 98‰ naisista haluais olla hänen kanssaan ja 98% miehistä haluais olla hän. Kokee olevansa realistinen ja nöyrä, kun tiedostaa että se 2% ei. 

Saattoi "kehua" sanomalla: "Siis vaikka sä et TODELLAKAAN vastaa MITÄÄN kauneusihanteita mut mun mielestä sä oon tosi kaunis." Harjoitti säännöllisesti henkistä väkivaltaa mm. gaslightingia.

Kun sit viimein sain lähdettyä niin on sitä mieltä, että me erottiin koska mä vaan yhtäkkiä lakkasin rakastamasta häntä. Elämäni paras päätös, että lähdin. Kaduttaa, että oon koskaan hänet tavannut.

No niin, ensimmäinen vastaus itse aiheeseen! Ja ikävää, että koit tuollaista mutta varmasti hyvä, että pääsit eroon. Jotain negailua tässä varmaan usein on taustalla, mutta silti kiinnostaisi, että mikä sitä aiheuttaa.

Vierailija
30/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännetään nyt rautalangasta: mikä miehessä aiheuttaa moraalista ylemmyydentuntoa siinä, että hän vemputtaa Janni Hussille Sara Siepin sijaan?

Voi luoja. Tässäkö on naisten älykkyyden taso tällä palstalla? 

Voi luoja, ovatko miehet oikeasti kykenemättömiä havainnoimaan naisia tätä syvällisemmin.

Vierailija
31/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikki luonnolliset silmä- ja tukkavärit ovat kyllä esteettisesti samanarvoisia ja tummista tykkääviä on karkeasti saman verran kuin vaaleista pitäviä. Sama silmien värin kanssa. Sitäpaitsi veikkaan, ettei useimmille miehille ole näillä edes hevon humpan väliä. Todennäköisesti 90% miehistä ei osaa edes sanoa, onko ne tyttiksen silmät oikeasti siniset, vihreät vai harmaat.

Joku hoikka vs huomattavan ylipainoinen tai naamakaunis vs ruma on jo ihan eri juttuja.

Pienitissiset, silmälasipäiset, pisamanaamaiset... Tartut lillukanvarsiin itse aiheen sijaan.

No itseasiassa pienten tissien preferoiminen ei sekään ole harvinaista, usein ne kulkee käsi kädessä siron ja hoikan ruumiinrakenteen kanssa. Ja pisamista monet miehet nimenomaan tykkää. Silmälaseista en osaa sanoa, tuskin nekään mikään erityinen turn off on?

Eikä nämä mitään lillukanvarsia ole. Reilu ylipaino, huonot hampaat, huono iho yms objetiiviset, lähes universaalisti epäviehättäviksi koetut piirteet nyt vaan on ihan eri asia kuin silmien väri yms neutraalit piirteet.

Vierailija
32/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt ollut minusta kyse vaan siitä, miksi miehet lesoilevat epätyypillisellä naismaullaan.

Hypoteettinen mies?

Eli et edes tunne tällaista miestä? Justjust. 

Vierailija
33/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään miestä, jolle vaaleus olisi jollain tavalla tärkeä asia naisessa. Onko sellaisia oikeasti?

Oma mieheni pitää pienirintaisista enemmän, mutta ei todellakaan lesoile, pikemminkin nolostelee kun olen isorintainen. Ja seksi sujuu loistavasti, isoista tisseistäni huolimatta ;)

Voi pitää ihan mistä vain, mutta ei se ole sama asia kuin rakkaus. 

Rouva vuodesta -97

Vierailija
34/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä nyt on erilainen naismaku, usein riippuen omasta koostansa. Itse olen lyhyt ja laiha mies; tykkään laihoista, pieni rintaisista ja vähän poikamaisista naisista (lyhyt tukka, saa polttaa ja juoda kaljaa). Tosin en välitä kovin lyhyistä naisista vaan oman mittaisista tai pidemmistä (165-175cm). Mies kaveri on pitkä,mutta hieman näkyvää vatsaa; hän pitää lyhyistä, iso rintaisista ja jopa ylipainoisista naisista. Mielestäni tämä osoittaa,että miehillä laaja naismaku.

Miehet nyt tunnetusti laittavat mihin tahansa reikään oli se kiinni naisessa tai ei. En siltikään ymmärrä, että miksi "naismaku" aiheuttaa moraalista ylemmyydentuntoa miehissä, joilla se poikkeaa valtavirrasta.

Vierailija
35/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaen, että hänen tarjontansa kiinnostaisi itseäni. Kyse on kuitenkin siitä, että miksi mies tuntee moraalista ylemmyydentuntoa siitä, että on kiinnostunut epätyypillisistä naisista.

Missä yhteyksissä nämä tuntemasi miehet näitä asioita tuo esiin, ja miten he osoittavat olevansa moraalisesti parempia, ja verrattuna kehen tai mihin? 

Millaisia nämä tuntemiesi miesten "epätyypilliset" naisihanteet on? 

Vierailija
36/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä törmännyt kehenkään, joka lesoilee omalla nais- tai miesmaullaan. Ihan sellasta rehellistä faktaa on vaan lyöty tiskiin mikä kolauttaa.

Vierailija
37/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa pienten tissien preferoiminen ei sekään ole harvinaista, usein ne kulkee käsi kädessä siron ja hoikan ruumiinrakenteen kanssa. Ja pisamista monet miehet nimenomaan tykkää. Silmälaseista en osaa sanoa, tuskin nekään mikään erityinen turn off on?

Eikä nämä mitään lillukanvarsia ole. Reilu ylipaino, huonot hampaat, huono iho yms objetiiviset, lähes universaalisti epäviehättäviksi koetut piirteet nyt vaan on ihan eri asia kuin silmien väri yms neutraalit piirteet.

Pidät niitä neutraaleina, koska itse selkästi kuulut tähän miesryhmään.

Vierailija
38/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt tunnetusti laittavat mihin tahansa reikään oli se kiinni naisessa tai ei. En siltikään ymmärrä, että miksi "naismaku" aiheuttaa moraalista ylemmyydentuntoa miehissä, joilla se poikkeaa valtavirrasta.

Joko kerrot näistä tuntemistasi miehistä lisää tietoa? 

Vierailija
39/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hypoteettinen mies?

Eli et edes tunne tällaista miestä? Justjust. 

Tunnen useitakin. Ehkä just sutkin!

Vierailija
40/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään miestä, jolle vaaleus olisi jollain tavalla tärkeä asia naisessa. Onko sellaisia oikeasti?

Oma mieheni pitää pienirintaisista enemmän, mutta ei todellakaan lesoile, pikemminkin nolostelee kun olen isorintainen. Ja seksi sujuu loistavasti, isoista tisseistäni huolimatta ;)

Voi pitää ihan mistä vain, mutta ei se ole sama asia kuin rakkaus. 

Rouva vuodesta -97

Ikävää, että miehesi pahoinpitelee sinua henkisesti kertoilemalla himostaan muihin naisiin. Mutta miehesi taitaa juuri olla tällainen naismakuhipsteri.