Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi tyrkyttää meille kahvinkeitintä

Vierailija
29.04.2021 |

Iso on ongelma, juu.

Mutta silti ärsyttää. Meillä vain minä juon kahvia, mies juo teetä. Keitän kahvini pressopannulla, eikä meillä ole tavallista keitintä ollenkaan. Jos tulee enemmän ihmisiä, teen kahvia valmiiksi termariin, ja lopuksi teen vielä isompaan, termopressopannuun lisää.

Ollaan muuttamassa, ja anoppi on sitä mieltä, että meillä pitää olla kahvinkeitin, ja kyselee mieheltään että mikä kävisi. Olen ymmärtämyt, että appi ei tykkää tekemästäni kahvista, mutta minulle se ei ole mikään ongelma, juokoot teetä jos ei tykkää.

Kysymys kuuluukiin: mikäli anoppi meille muuton jälkeen jonkun moccamasterin raahaa, asteikolla 1-10, kuinka törkeää minulta on kiittää kohteliaasti, ja sitten siirtää kahvinkeitin varastoon pölyyntymään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ihan suoraan sanoa että en ota tätä kahvinkeitintä edes vastaan, emme ole pyytäneet eikä meillä ole tilaa sille. 

Vierailija
2/8 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot anopille, että keittimen pitää olla todella hintava, jotta saat siitä nettimyynnissä edes jonkun kympin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ostaa sen, tarjoan 30e.

Vierailija
4/8 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi varastoon tilaa viemää, eli en ottaisi ollenkaan vastaan.

Vierailija
5/8 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ihan suoraan sanoa että en ota tätä kahvinkeitintä edes vastaan, emme ole pyytäneet eikä meillä ole tilaa sille. 

Kerroin jo miehelle tekeväni juuri näin, mutta miehen mielestä se on epäkohteliasta koska kyseessä on lahja.

Olen myös anopille useamman kerran todennut, että en tarvitse kahvinkeitintä. Ap

Vierailija
6/8 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku pressokeitin mikä sopisi (saa olla kalliskin...)?Ehdota sitä niin ehkä sitten jää ostamatta tai sitten sille olisi käyttöäkin.

Vierailija
7/8 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastaan ja laita suorilla myyntiin.

Vierailija
8/8 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Meillä anoppia ahdistaa, kun olohuoneen lattialla ei ole mattoa... Onneks on muuten mukava anoppi.