Miehet, jotka lesoilee epätyypillisellä naismaullaan
En ehtinyt lukea keskustelua, joka poistettiin, mutta otsikko herätti jo mielenkiintoni. Eli olemme varmaan kaikki tavanneet tällaisia miehiä, jotka kuvittelevat olevan jotenkin parempia tai jalompia kuin muut miehet sen vuoksi, että pitävät naisessa jostain piirteestä, joka on ns. tilattu menuun ulkopuolelta eli ei ole hoikka, isorintainen, pyöreäpyllyinen, (usein viitataan sanalla "sporttinen", mutta oikeasta sporttisuudesta ei ole kyse), vaalea, suuret siniset silmät, naamalta nätti, jne.
Eli esim. jos mies pitääkin tummista tai pienirintaisista, niin hän ikään kuin kokee olevansa muiden miesten yläpuolella ja ehkä jopa vähän ansaitsevansa huomiota näiltä naisilta, koska kuitenkin alentuu pitämään heistä. Ja auta armias jos mies sattuu tykkäämään vähän pulleista naisista. Silloinhan nämä naiset on ihan velkaa huomiota tälle miehelle!
Kommentit (113)
Onkos se ihme, jos nainen suuttuu, kun häneen ihastunut mies kertoo pitävänsä ertyisesti pulleista naisista eli toisin sanoen sanoi juuri pitävänsä naista lihavana?
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä nyt ollut minusta kyse vaan siitä, miksi miehet lesoilevat epätyypillisellä naismaullaan.
Olettaisin harvemman miehen puhuvan mitään naismaustaan muille ihmisille ja niistäkin harvasta, jotka puhuvat, niin moniko lesoilee? Onko kaikki puhe aiheesta automaattisesti lesoamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet puhuvat lämpimikseen ja reikää saadakseen, koska jokainen nainen kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale. Paljonko mensan nettitestistä?
Selitäpä miten multa saa reikää siltä, että tuttavamies kertoilee naismakunsa olevan aivan erilainen kuin itse olen?
Selvästikään sinun tarjonta ei kiinnosta kyseistä miestä.
Olettaen, että hänen tarjontansa kiinnostaisi itseäni. Kyse on kuitenkin siitä, että miksi mies tuntee moraalista ylemmyydentuntoa siitä, että on kiinnostunut epätyypillisistä naisista.
Missä yhteyksissä nämä tuntemasi miehet näitä asioita tuo esiin, ja miten he osoittavat olevansa moraalisesti parempia, ja verrattuna kehen tai mihin?
Millaisia nämä tuntemiesi miesten "epätyypilliset" naisihanteet on?
Oletko Iltasanomien toimittaja? Tee oma aloituksesi aiheesta jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä törmännyt kehenkään, joka lesoilee omalla nais- tai miesmaullaan. Ihan sellasta rehellistä faktaa on vaan lyöty tiskiin mikä kolauttaa.
Miksi, jos seurustelet blondin kanssa, heittäisit kehiin kovaa faktaa siitä, että oikeasti pidät bruneteista?
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä törmännyt kehenkään, joka lesoilee omalla nais- tai miesmaullaan. Ihan sellasta rehellistä faktaa on vaan lyöty tiskiin mikä kolauttaa.
Tämä. Ehkä ketjun katkera ulinainen, joka on selvästi ketjun ainoa tästä kertova, on saanut joltain mieheltä hienovaraiset pakit, ja nyt projisoi pakkejaan näillä ihmeellisillä teorioillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikki luonnolliset silmä- ja tukkavärit ovat kyllä esteettisesti samanarvoisia ja tummista tykkääviä on karkeasti saman verran kuin vaaleista pitäviä. Sama silmien värin kanssa. Sitäpaitsi veikkaan, ettei useimmille miehille ole näillä edes hevon humpan väliä. Todennäköisesti 90% miehistä ei osaa edes sanoa, onko ne tyttiksen silmät oikeasti siniset, vihreät vai harmaat.
Joku hoikka vs huomattavan ylipainoinen tai naamakaunis vs ruma on jo ihan eri juttuja.
Pienitissiset, silmälasipäiset, pisamanaamaiset... Tartut lillukanvarsiin itse aiheen sijaan.
Miehillä nyt on erilainen naismaku, usein riippuen omasta koostansa. Itse olen lyhyt ja laiha mies; tykkään laihoista, pieni rintaisista ja vähän poikamaisista naisista (lyhyt tukka, saa polttaa ja juoda kaljaa). Tosin en välitä kovin lyhyistä naisista vaan oman mittaisista tai pidemmistä (165-175cm). Mies kaveri on pitkä,mutta hieman näkyvää vatsaa; hän pitää lyhyistä, iso rintaisista ja jopa ylipainoisista naisista. Mielestäni tämä osoittaa,että miehillä laaja naismaku.
Miehet nyt tunnetusti laittavat mihin tahansa reikään oli se kiinni naisessa tai ei. En siltikään ymmärrä, että miksi "naismaku" aiheuttaa moraalista ylemmyydentuntoa miehissä, joilla se poikkeaa valtavirrasta.
Joko kerrot näistä tuntemistasi miehistä lisää tietoa?
Miksi kertoisin? Minua kiinnostavat muiden ihmisten tuntemat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella omituiselta, että mies on naimisissa isotissisen kanssa ja haaveilee pienirintaisista. Mutta niin kai se on, että mies haluaa aina sitä, mitä hänellä ei ole.
Tunteilleen ei ihminen mitään voi. Nettideittaillussa voit asetella hakukriteereitä, mutta todellinen elämä ei toimi samoin. Todellisessa elämässä saatat tutustua ja ihastua ns. väärään ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Onkos se ihme, jos nainen suuttuu, kun häneen ihastunut mies kertoo pitävänsä ertyisesti pulleista naisista eli toisin sanoen sanoi juuri pitävänsä naista lihavana?
Eli naisille pitää valehdella, ja haluatte vain pelimiehiä?
En pysty arvioimaan kovin laajasti mutta tämän minun ex-mieheni kohdalla ajattelen, että hänellä ei oikein ollut mitään annettavaa, oli toki hyvässä kunnossa ja kuvitteli olevansa tosi hyvä sängyssä mutta siinäpä se sitten olikin. Vain peruskoulu käytynä eikä kovin suurella älyllä varustettu. Aina korosti sitä että hänellä on niin hyvä itsetunto ettei mitään rajaa mutta paremmikn tutustuttuani tajusin, että todellisuudessa hänen itsetuntonsa oli todella hauras. Esim. loukkaantui ja mökötti pitkään kun kehtasin pitää mahdollisena että olen joskus saattanut nähdä jossain jonkun paremmannäköisen miehen kuin hän on.
Summa summarum: Kun ei oikeesti ole mitään avuja, joista voisi lesoilla niin pitää lesoilla tommosilla random asioilla. Varmaan liittyy myös tuohon huonoon itsetuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen tahtoo olla miehelleen viehättävä. Asioita voi kertoa monella tavalla, mutta kertomalla pullealle että pitää hoikosta saa tämän vain syömishäiriöiseksi, kireäksi ja lopulta lemppaamaan miehen.
Kuka käyttää vuonna 2021 sanaa lesoilla? Se oli vanhahtavaa jo 1970-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikki luonnolliset silmä- ja tukkavärit ovat kyllä esteettisesti samanarvoisia ja tummista tykkääviä on karkeasti saman verran kuin vaaleista pitäviä. Sama silmien värin kanssa. Sitäpaitsi veikkaan, ettei useimmille miehille ole näillä edes hevon humpan väliä. Todennäköisesti 90% miehistä ei osaa edes sanoa, onko ne tyttiksen silmät oikeasti siniset, vihreät vai harmaat.
Joku hoikka vs huomattavan ylipainoinen tai naamakaunis vs ruma on jo ihan eri juttuja.
Pienitissiset, silmälasipäiset, pisamanaamaiset... Tartut lillukanvarsiin itse aiheen sijaan.
Miehillä nyt on erilainen naismaku, usein riippuen omasta koostansa. Itse olen lyhyt ja laiha mies; tykkään laihoista, pieni rintaisista ja vähän poikamaisista naisista (lyhyt tukka, saa polttaa ja juoda kaljaa). Tosin en välitä kovin lyhyistä naisista vaan oman mittaisista tai pidemmistä (165-175cm). Mies kaveri on pitkä,mutta hieman näkyvää vatsaa; hän pitää lyhyistä, iso rintaisista ja jopa ylipainoisista naisista. Mielestäni tämä osoittaa,että miehillä laaja naismaku.
Miehet nyt tunnetusti laittavat mihin tahansa reikään oli se kiinni naisessa tai ei. En siltikään ymmärrä, että miksi "naismaku" aiheuttaa moraalista ylemmyydentuntoa miehissä, joilla se poikkeaa valtavirrasta.
Joko kerrot näistä tuntemistasi miehistä lisää tietoa?
Miksi kertoisin? Minua kiinnostavat muiden ihmisten tuntemat miehet.
Kai sinä nyt itse tunnet tällaisia miehiä, joten voit kertoakin niistä.
Vai miltä pohjalta sinä teet näitä väittämiäsi miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella omituiselta, että mies on naimisissa isotissisen kanssa ja haaveilee pienirintaisista. Mutta niin kai se on, että mies haluaa aina sitä, mitä hänellä ei ole.
Tunteilleen ei ihminen mitään voi. Nettideittaillussa voit asetella hakukriteereitä, mutta todellinen elämä ei toimi samoin. Todellisessa elämässä saatat tutustua ja ihastua ns. väärään ihmiseen.
Kyllä monella on näitä tosielämässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisille pitää valehdella, ja haluatte vain pelimiehiä?
Pelimiehethän tätä vasta harrastaakin. Saa oikein mukavasti horjutettua naisen itsetuntoa sillä, että listaa piirteitä joita tässä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
En pysty arvioimaan kovin laajasti mutta tämän minun ex-mieheni kohdalla ajattelen, että hänellä ei oikein ollut mitään annettavaa, oli toki hyvässä kunnossa ja kuvitteli olevansa tosi hyvä sängyssä mutta siinäpä se sitten olikin. Vain peruskoulu käytynä eikä kovin suurella älyllä varustettu. Aina korosti sitä että hänellä on niin hyvä itsetunto ettei mitään rajaa mutta paremmikn tutustuttuani tajusin, että todellisuudessa hänen itsetuntonsa oli todella hauras. Esim. loukkaantui ja mökötti pitkään kun kehtasin pitää mahdollisena että olen joskus saattanut nähdä jossain jonkun paremmannäköisen miehen kuin hän on.
Summa summarum: Kun ei oikeesti ole mitään avuja, joista voisi lesoilla niin pitää lesoilla tommosilla random asioilla. Varmaan liittyy myös tuohon huonoon itsetuntoon.
No et sinäkään ole mikään järjen jättiläinen, kun valitset vain paskoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa pitää paikkaansa. Tuntemillani miehillä on myös selkeän huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää vuonna 2021 sanaa lesoilla? Se oli vanhahtavaa jo 1970-luvulla.
Taidat olla aika vanha. Mies 55+?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sinäkään ole mikään järjen jättiläinen, kun valitset vain paskoja miehiä.
Mistä sä mun muista miehistä tiedät?
Pääasia että ap sai jonkun syyn pahoittaa mielensä ja kertoa tästä muille.