Paljonko tällä palstalla on naisia ja paljonko miehiä.
Epäilen, että miehiä on yllättävän paljon. Siksi kysyn. Ja laiton kohdan muu myös, jottei siitä tule vääntöä.
Käytkö vakituisesti?
Kommentit (40)
Todistaa kyllä, että täällä ei miehet keskustele.
Kaikki on naisten kirjoittamaa sitteriä.
Vierailija kirjoitti:
Todistaa kyllä, että täällä ei miehet keskustele.
Kaikki on naisten kirjoittamaa sitteriä.
Huomaa kyllä että ymmärryksesi on rajallista.
Miehiä on paljon, mutta kirjoittavat täällä: "naisena olen sitä mieltä että..."
Mutulla olisin sanonut että 80 % naisia ja 20 % miehiä. Samansuuntaista sanoo tällä hetkellä kyselytulos.
M39
Miesten määrä on kasvanut tällä palstalla viimeisten 10 vuoden aikana. Samaan tahtiin on laskenut myös keskustelujen taso.
Mielestäni täällä ei ole miehiä, vaan poikia. Samoin naisissa on paljon nuoria, joka näkyy niitten lapsellisuudessa.
Aika vähän miehiä ja sen näkee kyllä peukutusjakaumastakin, miten miesten juttuja alapeukutetaan 100-1 kun taas naisten jutuilla päinvastoin.
Kyllähän täällä tulee luuhattua ihan liian paljon, ainakin silloin jollei ole sovittua ohjelmaa muualla.
m-3,14
palsta oli ennen hauska paikka huumoriketjuja oli mukavaa lueskella,ja nauraa hihitellä,mutta sitten Pohjois-Korea valtasi palstan,ja sensuuri sekä vainoaminen tappoi huumorin eikä palsta ole sen jälkeen ollut entisensä.
Nyt näyttäisi olevan kolmasosa miehiä prosenttien mukaan.
Ap
Kun lapseni olo yläkoulussa, siltä luokalta yksi poika sanoi kirjoittaneensa tänne avauksen läpällä.
Se oli ihan neutraali tyyliin, että menen kaupunkiin x, mitä siellä olisi tekemistä.
En kyllä ymmärrä. Mahtaakohan tuo jo aikuistunut poika kirjoitella edelleen.
Vierailija kirjoitti:
mä oon helikopteri
Selvä, ruksaa tuo kohta, että muu.
On tosiaan yllättävän paljon miehiä
Luulin että ehkä jotain 7 %.
Minunkin mielestäni miesten osuus tällä palstalla on kasvanut viime vuosina. Mistäköhän johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lehmä on vaihtoehtona?
Samaa minäkin ihmettelin. Eikö ihmiset tajua, että jos joku laitetaan puoliksi, niitä puoliskoja on tasan kaksi.
Laittakaa lisää vastauksia. Nyt miehiä näyttäisi olevan 18 prosenttia.