Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka lesoilee epätyypillisellä naismaullaan

Vierailija
29.04.2021 |

En ehtinyt lukea keskustelua, joka poistettiin, mutta otsikko herätti jo mielenkiintoni. Eli olemme varmaan kaikki tavanneet tällaisia miehiä, jotka kuvittelevat olevan jotenkin parempia tai jalompia kuin muut miehet sen vuoksi, että pitävät naisessa jostain piirteestä, joka on ns. tilattu menuun ulkopuolelta eli ei ole hoikka, isorintainen, pyöreäpyllyinen, (usein viitataan sanalla "sporttinen", mutta oikeasta sporttisuudesta ei ole kyse), vaalea, suuret siniset silmät, naamalta nätti, jne.

Eli esim. jos mies pitääkin tummista tai pienirintaisista, niin hän ikään kuin kokee olevansa muiden miesten yläpuolella ja ehkä jopa vähän ansaitsevansa huomiota näiltä naisilta, koska kuitenkin alentuu pitämään heistä. Ja auta armias jos mies sattuu tykkäämään vähän pulleista naisista. Silloinhan nämä naiset on ihan velkaa huomiota tälle miehelle!

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet puhuvat lämpimikseen ja reikää saadakseen, koska jokainen nainen kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale. Paljonko mensan nettitestistä? 

Vierailija
2/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet puhuvat lämpimikseen ja reikää saadakseen, koska jokainen nainen kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale. Paljonko mensan nettitestistä? 

Selitäpä miten multa saa reikää siltä, että tuttavamies kertoilee naismakunsa olevan aivan erilainen kuin itse olen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut sellaisia miehiä 58 ikävuoteen mennessä. Muistan hämärästi teinajoiltani joidenkin ulkonäköpaineet ja millaisen tyypin  kanssa kehtasi liikkua muiden joukossa.  Tässä ikävaiheessa moni mies saa olla kiitollinen, jos ylipäätään saa jonkun naisen seurustelemaan kanssaan,

Vierailija
4/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jokainen mies käsittää termin 'uniikki lumihiutale' aivan päin vittua, vaikka olisivat Palahniukin kirjan sattuneet lukemaankin. Suurin osa ei edes ole.

Vierailija
5/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut sellaisia miehiä 58 ikävuoteen mennessä. Muistan hämärästi teinajoiltani joidenkin ulkonäköpaineet ja millaisen tyypin  kanssa kehtasi liikkua muiden joukossa.  Tässä ikävaiheessa moni mies saa olla kiitollinen, jos ylipäätään saa jonkun naisen seurustelemaan kanssaan,

Siis jos itse olet naisista kiinnostunut mies, niin miksi olisitkaan tavannut? Tämä avaus oli naisille, miesten mielipiteitä asiasta ei tässä etsitty.

Vierailija
6/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitäpä miten multa saa reikää siltä, että tuttavamies kertoilee naismakunsa olevan aivan erilainen kuin itse olen?

Eli tuttavamies ei himoitsekaan sun reikää? Get over it. 

Vierailija
7/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mensan nettitesti on kalibroitu antamaan 135 pistettä, koska sen on tarkoitus myydä tuotetta (eli saada ihmiset osallistumaan maksulliseen testiin). Ikävää, jos kuvittelit olevasi sen perusteella älykäs.

Vierailija
8/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt ollut minusta kyse vaan siitä, miksi miehet lesoilevat epätyypillisellä naismaullaan.

Vierailija
9/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N: "Aina miehet tykkäävät vain hoikista naisista."

M: "Minä en. Tykkään muhkummasta"

N: "Huoh, miksi miehet aina lesoilevat epätyypillisellä naismaullaan?"

Vierailija
10/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki luonnolliset silmä- ja tukkavärit ovat kyllä esteettisesti samanarvoisia ja tummista tykkääviä on karkeasti saman verran kuin vaaleista pitäviä. Sama silmien värin kanssa. Sitäpaitsi veikkaan, ettei useimmille miehille ole näillä edes hevon humpan väliä. Todennäköisesti 90% miehistä ei osaa edes sanoa, onko ne tyttiksen silmät oikeasti siniset, vihreät vai harmaat.

Joku hoikka vs huomattavan ylipainoinen tai naamakaunis vs ruma on jo ihan eri juttuja.

Vierailija
11/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N: "Aina miehet tykkäävät vain hoikista naisista."

M: "Minä en. Tykkään muhkummasta"

N: "Huoh, miksi miehet aina lesoilevat epätyypillisellä naismaullaan?"

Jos kuulet vastaavaa omassa elämässäsi jatkuvasti niin se ehkä kertoo enemmän sinusta kuin naisista.

Vierailija
12/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikki luonnolliset silmä- ja tukkavärit ovat kyllä esteettisesti samanarvoisia ja tummista tykkääviä on karkeasti saman verran kuin vaaleista pitäviä. Sama silmien värin kanssa. Sitäpaitsi veikkaan, ettei useimmille miehille ole näillä edes hevon humpan väliä. Todennäköisesti 90% miehistä ei osaa edes sanoa, onko ne tyttiksen silmät oikeasti siniset, vihreät vai harmaat.

Joku hoikka vs huomattavan ylipainoinen tai naamakaunis vs ruma on jo ihan eri juttuja.

Pienitissiset, silmälasipäiset, pisamanaamaiset... Tartut lillukanvarsiin itse aiheen sijaan.

Vierailija
13/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt ollut minusta kyse vaan siitä, miksi miehet lesoilevat epätyypillisellä naismaullaan.

Näin miehenä tämä on itselleni täysin vieras ilmiö.

Millaisissa piireissä tätä tapahtuu ja missä yhteyksissä? 

Vierailija
14/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut noin ilkeästi pulleista mimmeistä. Tykkään yhtälailla muhkeista ja timmeistä. En koe kenenkään olevan velkaa minulle millään tasolla, varsinkaan seurustellessa. Hönö.

Vierailija
15/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet? Eikö enää kyseessä ollutkaan se yksi tuttavamiehesi? 

Vierailija
16/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie saa olla tuohon tyytyväinen oli ikä mikä tahansa.

Vierailija
17/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetään nyt rautalangasta: mikä miehessä aiheuttaa moraalista ylemmyydentuntoa siinä, että hän vemputtaa Janni Hussille Sara Siepin sijaan?

Vierailija
18/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keskustelu typerästä aiheesta riittää. Ilmiannettu.

Vierailija
19/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut noin ilkeästi pulleista mimmeistä. Tykkään yhtälailla muhkeista ja timmeistä. En koe kenenkään olevan velkaa minulle millään tasolla, varsinkaan seurustellessa. Hönö.

Ei tässä ole puhuttu mimmeistä mitään vaan miehistä.

Vierailija
20/113 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä tämä on itselleni täysin vieras ilmiö.

Millaisissa piireissä tätä tapahtuu ja missä yhteyksissä? 

Se kiinnostaisi itseänikin, mutta näemmä tänne vastailevat vaan miehet, jotka tuntevat tarvetta puolustella itseään.