Miehet, jotka lesoilee epätyypillisellä naismaullaan
En ehtinyt lukea keskustelua, joka poistettiin, mutta otsikko herätti jo mielenkiintoni. Eli olemme varmaan kaikki tavanneet tällaisia miehiä, jotka kuvittelevat olevan jotenkin parempia tai jalompia kuin muut miehet sen vuoksi, että pitävät naisessa jostain piirteestä, joka on ns. tilattu menuun ulkopuolelta eli ei ole hoikka, isorintainen, pyöreäpyllyinen, (usein viitataan sanalla "sporttinen", mutta oikeasta sporttisuudesta ei ole kyse), vaalea, suuret siniset silmät, naamalta nätti, jne.
Eli esim. jos mies pitääkin tummista tai pienirintaisista, niin hän ikään kuin kokee olevansa muiden miesten yläpuolella ja ehkä jopa vähän ansaitsevansa huomiota näiltä naisilta, koska kuitenkin alentuu pitämään heistä. Ja auta armias jos mies sattuu tykkäämään vähän pulleista naisista. Silloinhan nämä naiset on ihan velkaa huomiota tälle miehelle!
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että ap sai jonkun syyn pahoittaa mielensä ja kertoa tästä muille.
Se on saanut ne hienovaraiset pakit kuolaamaltaan ja ahdistelemaltaan mieheltä.
Ja on nyt sitten kehittänyt tällaisen teorian psyykkeensä suojaksi
En edes keksinyt juttua vaan satuin näkemään sen av:n etusivulla ennen katoamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei avaudu , saisko ap.n jutun selkokielellä. Tai sitten liikun eri piireissä. Ei ulkonäkö merkitse kaikkea.
Kuulostat juuri tällaiselta mieheltä, joka pitää naismakuaan muita miehiä jalompana.
Ne on niitä miehiä joiden suurikokoiset puolisot aina muistaa kertoa kysymättäkin " mun mies rakastaa mua juuri sen kokoisena kuin olen"
Vierailija kirjoitti:
"Eli esim. jos mies pitääkin tummista tai pienirintaisista, niin hän ikään kuin kokee olevansa muiden miesten yläpuolella ja ehkä jopa vähän ansaitsevansa huomiota näiltä naisilta, koska kuitenkin alentuu pitämään heistä. Ja auta armias jos mies sattuu tykkäämään vähän pulleista naisista. Silloinhan nämä naiset on ihan velkaa huomiota tälle miehelle!"
Häh, eihän tossa ole mitään tolkkua...
Miksi minun pitäisi syttyä blondeista jos pidän bruneista?
Miksi minun pitäisi syttyä isorintaisista jos pidän pienirintaisista?
Miksi minun pitäisi syttyä laihoista jos pidän muodokkaista?
En nyt siis sano, että näin välttämättä on, se ei ole nyt relevanttia vaan se, että miksi minä en saisi sanoa mielipidettäni, ilman, että se luetaan lesoiluksi, kun taas ne miehet jotka pitävät laihoista, isorintaisista ja blondeista voivat kyllä kertoa mielipiteensä ilman ongelmaa? Miksi tämä minun mielipiteeni on sinulle uhka tai jotenkin sinulta pois?
Ei tarvitsekaan. Mutta miksi tämä selkeästi tuottaa sinulle, jopa viestissäsi, moraalista ylemmyydentuntoa verratessasi itseäsi muihin miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Nuorena mieheni toi esille omaa "erilaista" naismakuaan, kun tykkäsi sellaisista meikittömistä hupparitytöistä kuin minä. Tarkoitti sen oikeasti ihan hyvällä, ei yrittänyt loukata. Minä olin meikitön hupparityttö. Satuin kyllä olemaan myös hoikka, rintava ja kasvoilta sievä. Mutta onneksi kohtasin tuon miehen, jolle minäkin satuin kelpaamaan:D
Vähitellen tulin siihen tulokseen, että sisarettoman ja poikaporukoissa viihtyneen pojan naiskuva oli vaan vähän hassu. Sellainen, että "naiset" pukeutuu pitseihin ja rimpsuisin ja vaaleanpunaisessa hajuvesipilvessä töpöttelee puuteria nenäpäähän. Itse en tunne oikein sellaisia naisia.
Nyt voidaan muuten olla jäljille. Tuntemani miehet tuppaavat nimenomaan olemaan sisarettomia ja tuntevat ainoastaan tapailunaisia.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen aloitus käsitteli miehiä, jotka luulevat olevansa erikoisia, kun kelpuuttavat myös parikymmentä vuotta nuoremmat naiset tai naiset, jotka eivät ole mallin mitoissa, jos lisäpaino on hyvät tissit ja muodokas perse. :D
AP taas kuulostaa katkeralta. Vuodatus taitaa koskea jotain tiettyä miestä, joka on häntä tölväissyt.
Juuri tuotahan tässäkin aloituksessa haettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet tällaisista miehistä vielä esittää asiaa seuraavalla tavalla: "Minä poika se huolin vaikka punatukkaisen ja pisamanaamaisen tytön, kunhan on hoikka, nätti ja alle 35-vuotias!"
Onko näitä miehiä moniakin ja jääkö joku jäljelle, jos trollit poistetaan joukosta?
Kyllä, näitä miehiä on ihan tosielämässäkin eikä vain palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään antaa hieman naiivin kuvan sekä miehestä että naisesta, jos kovin tarkkaan kuvailee omaa mies- tai naismakua vastasi se sitten yleistä ihannetta tai ei. Ihmiset muuttuvat vuosien varrella. Esimerkiksi rintojen koko kasvaa ja pienenee, hiusväri saattaa muuttua, paino heilahtelee, tulee silmälasit tai sitten laserleikkauksen myötä silmälasit lähtevät pois, siilitukkainen kasvattaa pitkän tukan, laihasta tulee hieman pyöreä tai toisinpäin jne. Pituus on ainoa, joka pysyy melko vakiona läpi parisuhteen.
Itse olen arvostanut omassa miehessäni juuri tätä, että hän ei ole koskaan ilmaissut kovin tarkkaa omaa naismakuaan. Hän on aina luetellut luonteenpiirteitä kuten mukava tai sitten yleisiä piirteitä kuten kaunis hymy, kun ollaan asiasta juteltu.
En vaikea pitää kovin älykkäinä niitä miehiä tai naisia, joilla on se "tietty maku".
Miehesi kuulostaa ihanalta. Olisipa noita lisää.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti tässäkin aloituksessa on kyse henkilökohtaisesta kaunasta jotakuta kohtaan ja aloittaja toivoo saavansa palstan tuomitsemaaan tyhmä mies ja kehumaan itseään.
Oikein laatupsykologisointia. Oikeasti tässä on kyse vain uteliaisuudesta: halusin tietää, mitä poistetussa keskustelussa oli sanottu, mikä teki siitä poistamisen arvoisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti tässäkin aloituksessa on kyse henkilökohtaisesta kaunasta jotakuta kohtaan ja aloittaja toivoo saavansa palstan tuomitsemaaan tyhmä mies ja kehumaan itseään.
Oikein laatupsykologisointia. Oikeasti tässä on kyse vain uteliaisuudesta: halusin tietää, mitä poistetussa keskustelussa oli sanottu, mikä teki siitä poistamisen arvoisen.
Aivan kuin et tietäisi mistä syystä ketjut niiden sisällöstä riippumatta yleensä poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä miehiä joiden suurikokoiset puolisot aina muistaa kertoa kysymättäkin " mun mies rakastaa mua juuri sen kokoisena kuin olen"
Ei kuulosta laisinkaan siltä, mitä tässä haettiin takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet puhuvat lämpimikseen ja reikää saadakseen, koska jokainen nainen kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale. Paljonko mensan nettitestistä?
Selitäpä miten multa saa reikää siltä, että tuttavamies kertoilee naismakunsa olevan aivan erilainen kuin itse olen?
Olet jako**sia?
Tietenkin olen (muille paitsi sulle), mutta miten se mihinkään liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuin et tietäisi mistä syystä ketjut niiden sisällöstä riippumatta yleensä poistetaan.
Jollain menee tunteisiin. Mutta kenellä? Menikö se tunteisiin miehellä vai naisella?
En ole huomannut. Ei miehet lesoile naismaullaan ainakaan minun tuttavapiirissäni. Monien naismaku on suurempi kokonaisuus kuin pelkkä ulkonäkö. Ehkä tuo johtuu myös naisten assenteista, kun toitotetaan tiettyjä kliseitä 24/7. N38
Oma tuttavani, jolla on ylipainoinen vaimo kertoo auliisti somessa pitävänsä isokokoisista naisista. Tällä vaimolla vaikuttaa minusta olevan huono itsetunto, joten uskon miehen haluavan tällä lesoamisella pönkittää vaimonsa itsetuntoa. Tavallaan ihan huomaavaista.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut. Ei miehet lesoile naismaullaan ainakaan minun tuttavapiirissäni. Monien naismaku on suurempi kokonaisuus kuin pelkkä ulkonäkö. Ehkä tuo johtuu myös naisten assenteista, kun toitotetaan tiettyjä kliseitä 24/7. N38
Tuskin naismaulla jollekin naimisissa olevalle mammalle lesoiltaisiinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oma tuttavani, jolla on ylipainoinen vaimo kertoo auliisti somessa pitävänsä isokokoisista naisista. Tällä vaimolla vaikuttaa minusta olevan huono itsetunto, joten uskon miehen haluavan tällä lesoamisella pönkittää vaimonsa itsetuntoa. Tavallaan ihan huomaavaista.
Oman kumppanin kehuminen tai sen myöntäminen, että pitää kumppaninsa kaltaisista naisista, on kyllä vähän eri asia kuin naismaulla lesoileminen. Kyse on enemmän katkerista sinkkumiehistä, jotka käyttäytyvät hipsterien tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain menee tunteisiin. Mutta kenellä? Menikö se tunteisiin miehellä vai naisella?
Tyhmän esittäminen ei näytä koskaan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet puhuvat lämpimikseen ja reikää saadakseen, koska jokainen nainen kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale. Paljonko mensan nettitestistä?
Juuri näin. Yksikin nainen ihmetteli miksi mies valehtelisi haluavansa lapsia jos ei halua.
Haluatko vahvistuksen sille, että tunnen juuri sinut?