Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parveketupakointien kieltämisellä on menty ojasta allikkoon. Nyt sitten pitää kuunnella öisin rapussa tupakalle ravaavia

Vierailija
26.04.2021 |

Hissitön talo, niin ihan kirjaimellista rapussa ravaamista.

Kommentit (816)

Vierailija
1/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin ongelman voisi ratkaista lopullisesti.

Vierailija
2/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi osa polttaa sitten kotonaan ja savu tulee rappukäytävään. Hyväuskoiset hölmöt varmaan kuvittelivat, että polttaminen loppuu parveketupakoinnin kieltämiseen. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs luulit? Että loppuu tupakanpoltto vai? Monet polttaa sisällä ja haju kantautuu ilmanvaihdon ja rappukäytävän kautta kotiin.

Vierailija
4/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi elää tosimaailmassa eikä lähteä näihin kaiken mailman kieltoja hihhuloivien matkaan.

Vierailija
5/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin ongelman voisi ratkaista lopullisesti.

Kerrostalojen totaalikielto ratkaisisi monta ongelmaa. Poliittinen tahto vaan puuttuu. Taitaa olla monella oma lehmä ojassa.

Vierailija
6/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle ei voi mitään. Täytyy vaan yrittää ajatella positiivisesti ja miettiä, että nuo ovat sentään "vain" addiktoituneet nikotiiniin, mutta onneksi eivät ole alkkiksia, jotka huutavat ja kuseksivat rapussa läpi yön, ja poliisit ramppaa jatkuvasti paikalla. Juoponkin häätö saattaa kestää iäisyyden. Lieveilmiöt ja rikollisuus kaiken kruununa. Ja nyt on kuitenkin partsilla kiva olla kesäisin, eikä hajut tule huoneistoon. Iso asia.

Vierailija
7/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savumerkki kirjoitti:

Lisäksi osa polttaa sitten kotonaan ja savu tulee rappukäytävään. Hyväuskoiset hölmöt varmaan kuvittelivat, että polttaminen loppuu parveketupakoinnin kieltämiseen. 😂

Näistä voi kuitenkin  tehdä valituksia. Pieni lohtu, mutta onpahan sekin edes.

Vierailija
8/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unelmoisin siitä, että tahtoa löytyisi kieltää kerrostaloissa seuraavat asiat:

Tupakointi

Lemmikit

Lapset

Juhlat

Mauttomat verhot ikkunoissa

Tuoksuvien ruokien valmistus

Vierailija
9/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveketupakoinnin kielto on niin naurettavaa aikuisten ihmisten kyttäämistä ja huonommaksi leimaamista, että ihan oksettaa.

Vierailija
10/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, ei kun tiesin, heti, kun tämä kielto tuli, ettei valitus suinkaan tähän lopu. Suurin osa noudattaa sääntöä tunnollisesti, mutta aina jää porsaanreikiä, että voi naapuria vähän pomottaa.

Vierailija
11/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs sai nillittäjät.

Vierailija
12/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parveketupakoinnin kielto on niin naurettavaa aikuisten ihmisten kyttäämistä ja huonommaksi leimaamista, että ihan oksettaa.

Minua taas oksettaa se naapurin tupakan haju omalla parvekkeellani mutta kuten teidän tupakoitsijoiden tapoihin kuuluu niin vain sinun mielipiteesi ratkaisee ja sinun tulee saada häiriköidä muiden elämää.

Vierailija
13/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei varmaan pahemmin kokemusta asiasta? Mun alakerrassa asui venäläistaustainen perhe ja ukko veti jotain mahorkkaa, ja niin pistävä oli haju, että melkein vedet tuli silmiin. Ovet ja ikkunat aina kiinni. Oli sekin elämää. Mä sitten kerran raivostuin ja kopistin ison maton kaiteeni yli. Jopas alkoi huuto ja valitus. Meni stana hermo. Jos jaksaa kaupasta sen pskatervansa hakea, niin jaksaa myös sen verran vaivautua, että kävelee pihalle kiskomaan JA AJATTELEE MUITA ihmisiä!!!!!!! Mitäs jos sun lapset haistelisivat tuollaista päivät pitkät, vaikka vauva partsilla unillaan?? Haju tarttui myös pyykkeihin!!!!

Vierailija
14/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savumerkki kirjoitti:

Niin ja pahimmassa tapauksessa joutuu itse maksumieheksi, kun ilmanvaihtoa säädellään. Tupakansavusta valittaminen ei mene tupakoijan piikkiin.

Vierailija
15/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini valitti kun alakerran naapuri poltti tupakkaa ketjussa. Asuin samassa talossa ja eräs päivä kävin hänen luonaan... melkein oksensin kun menin sisälle. Tupakansavu ja haju oli täysin ympäriinsä hänen kämppäänsä, tilanne oli täysin asumiskelvoton... ja kaikki tämä alakerran savuttelijan takia. Mikään valitus minnekkään ei auttanut, sitten hän muutti pois ainoana ratkaisuna.

Vierailija
16/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas oksettaa se naapurin tupakan haju omalla parvekkeellani mutta kuten teidän tupakoitsijoiden tapoihin kuuluu niin vain sinun mielipiteesi ratkaisee ja sinun tulee saada häiriköidä muiden elämää.

😅 Todistit sanani, kiitos siitä. Muuta pois, jos naapuri oksettaa. Se nyt vaan on niin, että sinulla ei ole mitään oikeutta määräillä toisen aikuisen elämää ja päätöksiä. Sitä naapuria varmaan kiinnostaa ihan hirveesti, jos sä haluat hänen lopettavan tupakoinnin. Ei kiinnosta. Itse en tupakoi, mutta vähemmän muiden ulkona polttelu ärsyttää kuin naapurin lasten rääkyminen. Kielletään niidenkin parvekkeella olo, grillaus, aurinkorasvat ja hajuvedet.

Vierailija
17/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei varmaan pahemmin kokemusta asiasta? Mun alakerrassa asui venäläistaustainen perhe ja ukko veti jotain mahorkkaa, ja niin pistävä oli haju, että melkein vedet tuli silmiin. Ovet ja ikkunat aina kiinni. Oli sekin elämää. Mä sitten kerran raivostuin ja kopistin ison maton kaiteeni yli. Jopas alkoi huuto ja valitus. Meni stana hermo. Jos jaksaa kaupasta sen pskatervansa hakea, niin jaksaa myös sen verran vaivautua, että kävelee pihalle kiskomaan JA AJATTELEE MUITA ihmisiä!!!!!!! Mitäs jos sun lapset haistelisivat tuollaista päivät pitkät, vaikka vauva partsilla unillaan?? Haju tarttui myös pyykkeihin!!!!

Jep jep, en ihmettele ettei uskonut. Hänen asuntonsa, hänen valintansa. Ihan kuin sekin on sun, että nukutat vauvasi tupakoitsijan parvekkeen yläpuolella.

Vierailija
18/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä unelmoisin siitä, että tahtoa löytyisi kieltää kerrostaloissa seuraavat asiat:

Tupakointi

Lemmikit

Lapset

Juhlat

Mauttomat verhot ikkunoissa

Tuoksuvien ruokien valmistus

Ja eläminen.

Vierailija
19/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savumerkki kirjoitti:

Niin ja pahimmassa tapauksessa joutuu itse maksumieheksi, kun ilmanvaihtoa säädellään. Tupakansavusta valittaminen ei mene tupakoijan piikkiin.

En tiedä miten nuo menee ja keiden piikkiin, mutta ainakin yksityisen asunnossa asuvasta hajuilla häiriköivästä vuokralaisesta ilmoittaisin asunnon omistajalle. Tuskin kukaan haluaa omistus/sijoitus-asunnossaan poltettavan. Samoin voi valittaa hajuhaitasta kunnallisellekin puolelle. Asunto on ison remontin alla haisevan vuokralaisen lähdettyä, ja saattaa menettää ainakin vuokratakuunsa.

Vierailija
20/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakana (ja erityisesti jonkun halvan mallun) haju on todella ikävä kun se tulee naapurin terassilta kahden kessuttelijan tupruttamana kedähelteellä makuuhuoneeseen. Etäisyyttä pari metriä. Ei ole rivarissakaan mukava juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän