Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parveketupakointien kieltämisellä on menty ojasta allikkoon. Nyt sitten pitää kuunnella öisin rapussa tupakalle ravaavia

Vierailija
26.04.2021 |

Hissitön talo, niin ihan kirjaimellista rapussa ravaamista.

Kommentit (816)

Vierailija
21/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla laki, joka määrää että joka sadassatuhannessa savukkeessa tulee olla myrkkykapseli. Selviäisi nopeasti, että paljonko ihmiset itsestään oikeasti välittävät, koska muita he eivät ainakaan noteeraa.

Kustannukset lienee jopa halvemmat, ei tarvita pitkiä keuhkosyöpähoitoja.

Vierailija
22/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin alakerrassa asui tupakoija joka poltti sisällä ja vielä tuuletti asuntoa rappuunsa pönkkäämällä ajoittain oven/postiluukun auki. Kolme kerrosta ylempänä saattoi olla savua, ihme ettei käytävän sprinklerit reagoineet. Muutama valitus isännöitsijälle ja n. kk myöhemmin tuli kaikille lappu luukusta että koko talossa kielletty myös parveketupakointi :D vaikka siitä ei ollut tiettävästi kukaan valittanut edes, parvekkeenkäyttö talossa aika vähäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parveketupakoinnin kielto on niin naurettavaa aikuisten ihmisten kyttäämistä ja huonommaksi leimaamista, että ihan oksettaa.

Sulla ei varmaan pahemmin kokemusta asiasta? Mun alakerrassa asui venäläistaustainen perhe ja ukko veti jotain mahorkkaa, ja niin pistävä oli haju, että melkein vedet tuli silmiin. Ovet ja ikkunat aina kiinni. Oli sekin elämää. Mä sitten kerran raivostuin ja kopistin ison maton kaiteeni yli. Jopas alkoi huuto ja valitus. Meni stana hermo. Jos jaksaa kaupasta sen pskatervansa hakea, niin jaksaa myös sen verran vaivautua, että kävelee pihalle kiskomaan JA AJATTELEE MUITA ihmisiä!!!!!!! Mitäs jos sun lapset haistelisivat tuollaista päivät pitkät, vaikka vauva partsilla unillaan?? Haju tarttui myös pyykkeihin!!!!

Jep jep, en ihmettele ettei uskonut. Hänen asuntonsa, hänen valintansa. Ihan kuin sekin on sun, että nukutat vauvasi tupakoitsijan parvekkeen yläpuolella.

En siellä vauvaa nukuttanut, eikä olisi voinutkaan. "Minun" oli minunkin asuntoni, vaikka vuokralla kaikki olimmekin. Ja kaikilla on oikeudet hengittää savutonta ilmaa. Voihan minunkin koira alkaa "vahingossa pissailemaan partsilla", jos sun ylimielisillä jep jep-linjoilla mennään. Näitä kun sattuu, voi voi.

Kieltoyhtiöissä on kielletty, eli sanktiot voi antaa. Onneksi nykyään siihen suuntaan ollaan menossa ja tupakoijan elämä käy yhä hankalammaksi. Kyllä teille saastaa levitteleville puolustelijahäiriköille keinot löytyy ;D 

Vierailija
24/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla laki, joka määrää että joka sadassatuhannessa savukkeessa tulee olla myrkkykapseli. Selviäisi nopeasti, että paljonko ihmiset itsestään oikeasti välittävät, koska muita he eivät ainakaan noteeraa.

Kustannukset lienee jopa halvemmat, ei tarvita pitkiä keuhkosyöpähoitoja.

Kapselin olemassaolo olisi helppo tarkistaa ja sitten hylätä kyylien ruokaan.

Vierailija
25/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin ongelman voisi ratkaista lopullisesti.

Kerrostalojen totaalikielto ratkaisisi monta ongelmaa. Poliittinen tahto vaan puuttuu. Taitaa olla monella oma lehmä ojassa.

Joo, pelkät omakotitalot pitää lailla tehdä ainoaksi asumismuodoksi. Se olisi fiksu laki.

Vierailija
26/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä unelmoisin siitä, että tahtoa löytyisi kieltää kerrostaloissa seuraavat asiat:

Tupakointi

Lemmikit

Lapset

Juhlat

Mauttomat verhot ikkunoissa

Tuoksuvien ruokien valmistus

Noi kaikki kuuluu ihmisten elämiin, ei niitä voi kieltää. Jos et kestä muiden elämää, niin muuta omakotitaloon, jossa saat olla ihan oman itsesi kanssa.

Vierailija
27/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parveketupakoinnin kielto on niin naurettavaa aikuisten ihmisten kyttäämistä ja huonommaksi leimaamista, että ihan oksettaa.

Tupakoijat on niin huonoja ihmisiä, että minua ihan ne oksettaa.

Vierailija
28/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin alakerrassa asui tupakoija joka poltti sisällä ja vielä tuuletti asuntoa rappuunsa pönkkäämällä ajoittain oven/postiluukun auki. Kolme kerrosta ylempänä saattoi olla savua, ihme ettei käytävän sprinklerit reagoineet. Muutama valitus isännöitsijälle ja n. kk myöhemmin tuli kaikille lappu luukusta että koko talossa kielletty myös parveketupakointi :D vaikka siitä ei ollut tiettävästi kukaan valittanut edes, parvekkeenkäyttö talossa aika vähäistä.

Valehtelet. Parveketupakoinnin kieltäminen ei käy noin.

Vierailija
29/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei varmaan pahemmin kokemusta asiasta? Mun alakerrassa asui venäläistaustainen perhe ja ukko veti jotain mahorkkaa, ja niin pistävä oli haju, että melkein vedet tuli silmiin. Ovet ja ikkunat aina kiinni. Oli sekin elämää. Mä sitten kerran raivostuin ja kopistin ison maton kaiteeni yli. Jopas alkoi huuto ja valitus. Meni stana hermo. Jos jaksaa kaupasta sen pskatervansa hakea, niin jaksaa myös sen verran vaivautua, että kävelee pihalle kiskomaan JA AJATTELEE MUITA ihmisiä!!!!!!! Mitäs jos sun lapset haistelisivat tuollaista päivät pitkät, vaikka vauva partsilla unillaan?? Haju tarttui myös pyykkeihin!!!!

Voivoi sentään, kyllä elämä on kovaa. Mutta ajattele positiivisesti, mullan alla kukaan ei tupakoi, eikä nillitä pikkuasioista. Kyllä se siitä, aikanaan.

Vierailija
30/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin ongelman voisi ratkaista lopullisesti.

Kerrostalojen totaalikielto ratkaisisi monta ongelmaa. Poliittinen tahto vaan puuttuu. Taitaa olla monella oma lehmä ojassa.

Miten? Kyllä se rappuralli jatkuisi entiseen tahtiin vaikkei taloyhtiön alueella saisikaan polttaa.

Vierailija
31/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä unelmoisin siitä, että tahtoa löytyisi kieltää kerrostaloissa seuraavat asiat:

Tupakointi

Lemmikit

Lapset

Juhlat

Noi kaikki kuuluu ihmisten elämiin, ei niitä voi kieltää. Jos et kestä muiden elämää, niin muuta omakotitaloon, jossa saat olla ihan oman itsesi kanssa.

Tupakointikielto alkaa olla jo aika yleinen ja kasvava trendi. Pian alkaa sanktioiden jako, koko ajan silmukka kiristyy. Saattaapi tulla vaikka häätö, kunhan valituksia on tarpeeksi. Kunnon rekisteri, mistä selviää tyypin sakkohistoria, niin jopas vaikeutuu asunnon saanti. Sitä kohti! :)

Vierailija
32/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin kotona 24/7yö ja päivä mennyt sekaisin.Ongelmallista joko ulos mentävä tai parveke.Moni tosiaan smoke asunnos.Moni muukin asia mennyt niin pieleen täähän on kuin pohj.korea kielletty sääntöi koko ajan lisää kaikki kielletty kukaan vaan valvo.

Vierailija
33/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku polttaa tupakkaa? En tunne yhtään sellaista kakkosluokan kansalaista. Ihmekös ovat köyhiä ja sairaita kun itseään myrkyttävät.

Vierailija
34/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kuulee sanottavan, että olin oksentaa sen tai tämän hajun vuoksi. Tätä kohtaa niin usein, että alkaa miettiä, voiko se olla jonkun kohdalla kirjaimellisesti totta. Ehkä voi. Itse en ole koko elämäni aikana kohdannut sellaista hajua, että minua olisi fyysisesti alkanut oksettaa. Todella pahoja hajuja olen haistanut, en kuitenkaan esim. jokusen päivän järvessä lojuneen ruumiin hajua tai muuta sellaista. Silti en ole joutunut pidättelemään oksennusta näissä tilanteissa. Mutta, niin kuin sanoin, ehkä joku joutuu ihan kirjaimellisesti.

Vierailija
35/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivoi sentään, kyllä elämä on kovaa. Mutta ajattele positiivisesti, mullan alla kukaan ei tupakoi, eikä nillitä pikkuasioista. Kyllä se siitä, aikanaan.

Niin, nyt sitten ei sulla ole kuin tuo voi voi, ja alentuva asenteesi. Onneksi addiktit pääsevät itse aikas pian sinne mullan alle, ja sitä ennen toivottavasti nauttien kunnon sytostaateista.

Minä asun nykyään omassa talossani, joten hienosti menee. Mutta näin mä ajattelen silti muita ihmisiä. Muistelen tuota kusipäätä ja tiedän miltä tuntuu, kun kovalla helteellä pidät joka luukun kiinni ja hikoilet. Mutta kivat sulle minäminä -tyyppi, toivottavasti saat nauttia sekä omista että naapuriesi katkuista!

Vierailija
36/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse polta enkä tykkää jos läheiseni polttavat, mutta silti ärsyttää valtavasti tämän ketjun kaltainen nillitys ja moralisointi. Ei tupakan poltto hyväksi ole, mutta aikuisella ihmisellä on oikeus polttaa jos niin haluaa. Kerrostaloissa on paljon ihmisiä eikä niissä pompita parin kyylämamman pillin mukaan.

Itse asuin talossa, jossa oli pihalla grillikatos ja siinä tupakkapaikka. Toimi hyvin, kun röökaajat eivät olleet kenenkään ikkunassa kiinni. Mutta ulkona polttaminenkin varmaan halutaan kohta kieltää. Kiellettäisiinpä samaan syssyyn myös alkoholi, ei noita joka perjantain kännisiä parisuhderiitoja naapurissa jaksa kuunnella!

Vierailija
37/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveketupakoinnin siedän mutta en hapannaamaisia, hiivapilluisia, muita kyttääviä vanhoja ämmiä. NE pitäis kieltää ihan joka taloyhtiössä.

Vierailija
38/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kuulee sanottavan, että olin oksentaa sen tai tämän hajun vuoksi. Tätä kohtaa niin usein, että alkaa miettiä, voiko se olla jonkun kohdalla kirjaimellisesti totta. Ehkä voi. Itse en ole koko elämäni aikana kohdannut sellaista hajua, että minua olisi fyysisesti alkanut oksettaa. Todella pahoja hajuja olen haistanut, en kuitenkaan esim. jokusen päivän järvessä lojuneen ruumiin hajua tai muuta sellaista. Silti en ole joutunut pidättelemään oksennusta näissä tilanteissa. Mutta, niin kuin sanoin, ehkä joku joutuu ihan kirjaimellisesti.

Kyllä se voi olla totta ihan kirjaimellisesti. Kun kesähelteillä eläinlääkärissä koiran anaalirauhaset tyhjennettiin ja jäätiin sinne pieneen huoneeseen haisujen kanssa joksikin aikaa odottamaan niin oikeasti pelotti että laatta lentää. :D

Enkä ole mitenkään erityisen herkkä hajuille.

Vierailija
39/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi

Lemmikit

Lapset

Juhlat

Voitaisko lisätä tähän vielä muut asukkaat? ;)

Vierailija
40/816 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveketupakoijat on alinta kastia. Siitä tietää, että on elämämkoulut käyty ja muuta ei osata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä