Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoinnin lopettaminen suhteen ehdoksi, olenko liian vaativa?

Vierailija
25.04.2021 |

Tutustuin mieheen, joka kiinnostaa. Kerroin, että tupakointi on kuitenkin kynnyskysymys minulle. Terveys on itselleni tärkeä juttu. Mies sanoi, että voisikin lopettaa. Odotanko liikoja?

Kommentit (237)

Vierailija
1/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kohtuutonta ainakin odottaa, että toinen lopettaisi. Voihan sitä pyytää, mutta tulokset voivat olla laihat koska addiktio on addiktio. Olen itse lopettanut tupakoinnin ihan omasta tahdosta ja kyllä välillä tekee ihan vietävästi mieli tupakkaa edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen nähnyt lopettavien vaikeudet. Sen takia asia mietityttääkin. Ap

Vierailija
4/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on kohtuutonta ainakin odottaa, että toinen lopettaisi. Voihan sitä pyytää, mutta tulokset voivat olla laihat koska addiktio on addiktio. Olen itse lopettanut tupakoinnin ihan omasta tahdosta ja kyllä välillä tekee ihan vietävästi mieli tupakkaa edelleen.

Aivan sairaasti tekee mieli. Ei tuosta varmaan pääse kokonaan eroon koskaan.

No ainakin rakkaus punnitaan

mies53v

Vierailija
5/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaa sinun sanella ehtoja noin aikaisessa vaiheessa, vaikuttaa epätoivoiselta joka lupaa ihan mitä tahansa.

Vierailija
6/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tupakointi on aina ollut ehdoton nono, haisee pahalle, maksaa paljon, yleensä tupakoitsijat ovat epäsiistejä muutenkin ja se kertoo ihmisen typeryydestä aika paljon.

Vierailija
7/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat liikoja. Tupakan lopetus tehdään itsensä takia. Tuskin koskaan toisen. Näin ainakin itse sen näen ja olen lopettanut tupakan polton.

Vierailija
8/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntö minusta (miehestä) on, että ei hirvesäi kannata odottaa ja uskoa, että kyllä sitä vielä onnistuu toisen muuttaamaan... Ei minusta silti ole ollenkaan liikaa vaadittu, että odottaa ja "vaatii" kumppania lopettamaan tupakoinnin. - Tupakointi kun on myös arvovalinta; kieliikö se myös yleisemmin siitä, etä ei välitä terveydesään?  Tupakalta tuoksuvat pusu ja olemus ei -yksinkertaisaen- tunnu (maistu tai tuoksu) hyvältä.  Toki varmaan riippuu paljon siitä, miten paljon toinen polttaa. - On erilainen mielikuva ihisesä, joka polttaa säkän tai pari päivässä tai vaikka viikossa vs. sellaisesa, jolle yksi aski on (melkein) minimi päivää kohti. 

Vierailija
9/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaminen pitää kyllä lähteä ihan omasta halusta.

Itse en lähtisi suhteeseen jossa on kynnyskysymyksiä.

Vierailija
10/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen nähnyt lopettavien vaikeudet. Sen takia asia mietityttääkin. Ap

Mä taasen lopetin röökinpolton ihan ilman ongelmia ja kerrasta, mutta tein sen aidosti omasta tahdostani. Sen sijaan monikin tuttu on repsahtanut, koska se on tullut tehtyä jonkun muun tahdosta/ehdotuksesta ja osalla on ollut jo valmiiksi asenne että ei tämä kyllä tule onnistumaan mutta kokeillaan nyt.. Ihmiset on turhaan aivopestyjä siihen, että röökinpolton lopettaminen olisi hankalaa/mahdotonta ja tavallaan jo valmiiksi annetaan lupa epäonnistua. Itse melkein sanoisin, että sen aloittaminen oli aikoinaan paljon hankalampaa koska se maistui ja haisi ihan julmetun pahalle ja savu yskitti, kirveli ja poltti keuhkoissa ja kurkussa..

Ja ei, et ole liian tiukka kun vaadit kumppaniltasi savuttomuutta. Itsekään en röökinpolttajaa huolisi.

Vierailija
11/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian vaativa. Ei sun ole mikään pakko olla miehen kanssa, joka tupakoi. Mutta ei myöskään miehen olla naisen kanssa, joka ei tykkää tupakoivista. Mies saa ihan itse päättää, onko tupakka hänelle tärkeämpi kuin sinä. 

Vierailija
12/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa sinun sanella ehtoja noin aikaisessa vaiheessa, vaikuttaa epätoivoiselta joka lupaa ihan mitä tahansa.

Hän sanoi, että on jo miettinyt asiaa ja aiempi kumppani olisi myös toivonut että hän lopettaa. Ap

Vierailija
13/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus tein, niin että miehen seurassa ollessani en polttanut. Käytännössä en polttanut kun olimme samassa kaupungissa. Reissussa yksin sitten taas poltin. Mielestäni miehelle täytyi riittää se, etten hänen seurassaan haissut/maistunut tupakalle ja sen rakkaudesta mielelläni hänelle soin. Sillä taas mitä tein muualla tupakan suhteen, ei haitannut hänen elämäänsä.

Vierailija
14/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä vaatisi tuollaista ikinä keneltäkään. Jos toinen itse haluaa lopettaa, niin sitten kaikki tuki tietysti, mutta ei mitään pakottamista. Se ei tiedä kyllä hyvää pidemmän päälle.

Vierailija
15/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos aloitatte suhteen ja mies repsahtaa taas polttamaan vaikka vuoden päästä? Loppuuko suhde siihen?

Vierailija
16/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tupakointi on verrattavissa huumeiden käyttöön. En haluaisi kumppaniksi piriukkoa, joten...

Vierailija
17/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti väkivaltainen alku suhteelle. Juokse, mies!

Vierailija
18/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joskus tein, niin että miehen seurassa ollessani en polttanut. Käytännössä en polttanut kun olimme samassa kaupungissa. Reissussa yksin sitten taas poltin. Mielestäni miehelle täytyi riittää se, etten hänen seurassaan haissut/maistunut tupakalle ja sen rakkaudesta mielelläni hänelle soin. Sillä taas mitä tein muualla tupakan suhteen, ei haitannut hänen elämäänsä.

Mua se tupakan tuoksu ym. ei häiritse. Enemmän häiritsee ajatus että pilaa terveyttään. Eikä seiso sängyssä. Ap

Vierailija
19/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi, että on jo miettinyt asiaa ja aiempi kumppani olisi myös toivonut että hän lopettaa. Ap

No mikä sitten on ongelma että piti tänne avautua?

Vierailija
20/237 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten jos aloitatte suhteen ja mies repsahtaa taas polttamaan vaikka vuoden päästä? Loppuuko suhde siihen?

No tätä justiinsa mietin.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi