Seksi ja kohdunpoisto
Mulla 4 viikkoa sitten leikattiin kohtu ja muut kaikki pois.
Leikkaus tehtiin tähystämällä.
Tuli 8 viikkoa karenssia seksiin.
Ei mitään vuotoja ole ollut.
Ensimmäiset 2 viikkoa vatsa oli kipeä.
Onko muilla näin pitkä aika, ilman seksiä.
Kommentit (9)
8 vkoa oli kielletty yhdyntä, ongelmia/kipuja/vuotoja oli 6 vkoa ennen kuin komplikaatiot poistuivat. Seksiä uskalsin harrastaa hyvin varovaisesti sen 8 viikon jälkeen. Ekat kerrat arka, sitten helpotti ja nykyään ei mitään ongelmia.
Lohduttavaa jos ongelmat ovat korjaantuneet. Vaimolla alkoin peräsuolen pullistuma vaivaamaan emättimessä. Vaiva alkoi panenemaan syksyllä. Ennen leikkausta isohko kaluni ei enää mahtunut sisään kunnolla. Lopulta ei oikeastaan ollenkaan, kun vaimo jännitti pillua niin paljon, kun sattui. Leikkauksen ja korjauksen jälkeen 4vkoa ilman seksiä ja 6 päästä sain terskan jos sisälle ja silti kuulemma sattuin. 7vkon jälkeen jo melkein puolet, eikä kuulemma saattununut enää. Vaimon saanut nuollessa ennen naintia orgasmit, mutta naiminen ollut ongelma.
Toiveessa olisi, että saisi taas kalun kokonaan sisään tai ainakin edes liikutettua tiukassa pillussa. Toivotaan, että vaimolla rentous palaa ja päästään taas nauttimaan naimisesta.
Kiitos vastauksista.
Täytyy jaksaa vaan odottaa.
On vielä sen verran tuore suhde, et viikonloppuisin seksiä tulee noin 10 kertaa tai yli harrastettua.
Vaik ollaan jo kauan eläneitä.
60 molemmin puolin.
Hyvä et ei vaikuta haluihin, tai näin ainakin haluan uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista.
Täytyy jaksaa vaan odottaa.
On vielä sen verran tuore suhde, et viikonloppuisin seksiä tulee noin 10 kertaa tai yli harrastettua.
Vaik ollaan jo kauan eläneitä.
60 molemmin puolin.
Hyvä et ei vaikuta haluihin, tai näin ainakin haluan uskoa.
Paljon onnea! Ei kuule vaikuta haluihin, itse 62 ja ja kyllä haluan jokapäivä hulluna, Ei me naiset olla haluttomia, ainakaan, kun saamme sopivan ihanan miehen! Mulla tosin ollut sama jo vuosikymmenet, ja aina palaa..
Ihana kuulla et on toisiakin jotka tykkää seksistä täällä iällä.
Oon kuullut tos kun olin sinkkuna, et ukko miehet haki vierasta.
Kun kotona ei enään ollut seksiä.
Nyt onneks on löytynyt oma rakas samanlainen.
Joka haluaa paljon.
Nyt täytyy nauttia vielä kun voi.
Vaimolta poistettiin toinen munasarja ja kohtu muutama vuosi sitten. Lääkäri ei silloin katsonut estrogeenikorvausta tarpeelliseksi. Nyt vaimoa ei voisi seksi vähempää kiinnostaa.
Kannattaa vaatia hormonikorvaushoidot kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolta poistettiin toinen munasarja ja kohtu muutama vuosi sitten. Lääkäri ei silloin katsonut estrogeenikorvausta tarpeelliseksi. Nyt vaimoa ei voisi seksi vähempää kiinnostaa.
Kannattaa vaatia hormonikorvaushoidot kuntoon.
En marssittanut vaimoa tänne avasmaan tuntojaan
Vaihdevuodet jo ohi.
Tai niitä ei oo oikeastaan ollutkaan.
Niin toi lääkitys ei nyt vissiin kuulu kuvioihin.
En muista että olis ollut tuollainen pitkä karenssi. Ihan heti varmaan ei, mutta muistaakseni aika pian kyllä....ei ole jäänyt mieleen että edes olisikaan kielletty. No siitä jo aikaa ehkä15-20 vuotta. Eikä muuten vaikuta haluihin sitten mitenkäään - jokapäivä himottaa. Prgynovaa syön. Munasarjat lähti samoin.