Saatko työnantajaltasi joululahjan tänä vuonna?
Minä sain palkallisen vapaapäivän ja jouluruuan.
Kommentit (24)
Jouluruokailu olis mutta en osallistu. En erityisemmin tykkää jouluruoista, paitsi itsetekemästäni lanttulaatikosta. Viime jouluruokailussa lanttulaatikko oli täysin mautonta, miten se on edes mahdollista, kun lanttu on niin voimakkaan makuinen rehu.
Saan. Lukuunottamatta huippuvuosia lahja on yleensä ollut 200 e lahjakortti, valittavissa muutamia vaihtoehtoja ja bonus. Parhaana vuonna tuli 5 palkallista lomapäivää lisää vuodessa ja 500 e bonus kaikille, plus joulukuussa tuplapalkka.
Ei tule. Johtajat toki sen edestä tilauttavat herkkukorit ja/tai joulukukka-asetelmat talon piikkiin itselleen tuttuun tapaan. Julkisen sektorin työpaikka.
En. Ei Jyvöskylän kaupunki välitä asukkaistaan eikä työntekijöistään.
Yhteinen ravintolaillallinen olisi ollut nyt marraskuussa, mutta sekin mulle sopimattomaan aikaan. Muuta ei ole tulossa.
Jouluruuan ja noin 100€ oma valintaisen lahjan jota en ole vielä lunastanut
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Johtajat toki sen edestä tilauttavat herkkukorit ja/tai joulukukka-asetelmat talon piikkiin itselleen tuttuun tapaan. Julkisen sektorin työpaikka.
Joo, ei riitä ymmärrystä, johto palkitsee itseään veroeuroilla, mutta henkilökunnalle ei edes lämmintä kättä. Vain tyly ilmoitus intrassa, ettei henkilökunnalle tule mitään.
Ei kuulu varhaiskasvatuksessa tapoihin eikä määrärahoihin. Sen sijaan sain työpaikan jossa sisäilmaongelma eikä minulle kerrottu siitä, nyt sitten jatkuvasti oireita ja puhjennut astma.
Joulujuhla/illallinen. Joululounas. Myös joululahjoja on ollut perinteisesti jakaa (herkku/ruoka-kori, lahjakorttia verkkolahjakauppaan,yms). Tämän vuoden spesiaalina sain 10v työsuhteesta lisäksi lahjakortin verkkolahjakauppaan, ostin ergonomisen tyynyn
Saan. En vielä tiedä mitä.