Tyttären poikaystävä ekaa kertaa yökylässä :)
Tyttäreni (15v) poikaystävä (15v) on tänään ekaa kertaa meillä yökylässä :) Ovat seurustelleet nyt puolisen vuotta, ja aikaisemmin ovat olleet aina poikaystävällä yötä. En halua nolata itseäni, joten antakaas vinkkejä miten minun pitäisi olla :D Tuntuu että ei uskalla sanoa mitään, ettei tyttö ala huutamaan että nolaan hänet.
-Nolo äiti.
Kommentit (309)
Te mammat jotka paheksutte seurustelevien teinien seksin harrastusta, niin kertokaapa miten te estätte sen?
Osta sormileluja ja pikku suristimia. Neuvo tytölle ja pojalle niiden käyttö, kerro ettei niitä liemiä tarvitse aina sinne luumuun ruutata.
Vai yökylässä viisitoistavuotiaat yläasteikäiset?
Sori, mutta jos nuoripari tuossa iässä haluaa viettää laatuaikaa yhdessä, saa kyllä luvan keksiä jonkun muun paikan siihen, sen verran saavat teinit nähdä vaivaa huvitustensa eteen. Meidän koti ei ole mikään kutukolo eikä sinne viisitoistavuotiaat tuo poikakavereitaan yötä viettämään. Tekisin myös pojalle selväksi että jos vahinko sattuu, poikkulille tulee erittäin tukalat oltavat tytön isän toimesta. Viisitoistavuotias pojankloppi kun ei todellakaan kanna huolta yhtään mistään, jollei sitä pelottele puolikuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto täällä on sairasta porukkaa....
Mikä seksissä on sairasta?
Oletko estoinen?
Minkähän vuoksi lapsilla on auojaikäraja?
Seksi on myös henkinen asia, ei pelkkä fyysinen akti. Miettikää tätä, jos alaikäiset lapsenne kasvaa rajoitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto täällä on sairasta porukkaa....
Mikä seksissä on sairasta?
Oletko estoinen?
Minkähän vuoksi lapsilla on auojaikäraja?
Seksi on myös henkinen asia, ei pelkkä fyysinen akti. Miettikää tätä, jos alaikäiset lapsenne kasvaa rajoitta.
No kerropa, että miten niitä teinejä estetään sekstaamasta vaikka ne sitä haluaisivat?
Siis mistä 60-luvulta ootte jotkut kommentoijista? 😂 Seksiäkö on mahdollista harrastaa vaan yöllä sängyssä ja pimeessä? 🤭 Ja joku vielä ehdotti lasun tekemistä. Vanhoilliset pätee jostai laista, jota ei ees ole olemassa.
Kyl ainaki mun aikaan ku oltii 15v, seksin harrastaminen oli jo ihan normaalia ja vanhemmat muistuttivat ehkäisyn tärkeydestä.
Teinit tekee sen jossai muualla kuitenkin, jos niin itse tahtoovat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt poika sitten meni ja löysi anustappini!
-ap
Käsi kävi siis hanurillasi?
Havainnollista vaikka nakilla, kortsulla ja ruokaöljyllä tyttärellesi, kuinka annetaan kunnon suikkelit. Joskus jos heillä ei ole ehkäisyä, tyttö voi pelastaa tilanteen joutumatta nolatuksi pojan silmissä.
Veera28 kirjoitti:
Siis mistä 60-luvulta ootte jotkut kommentoijista? 😂 Seksiäkö on mahdollista harrastaa vaan yöllä sängyssä ja pimeessä? 🤭 Ja joku vielä ehdotti lasun tekemistä. Vanhoilliset pätee jostai laista, jota ei ees ole olemassa.
Kyl ainaki mun aikaan ku oltii 15v, seksin harrastaminen oli jo ihan normaalia ja vanhemmat muistuttivat ehkäisyn tärkeydestä.Teinit tekee sen jossai muualla kuitenkin, jos niin itse tahtoovat.
Tätä minäkin oon naureskellut, ja nää jotka ei anna teinien sa touhuilla ei edes kerro, että miten sen estävät. Teinit on yllättävän kekseliäitä 😅
Ei me teininä koskaan yökyläillessä tehty mitään suutelua rajumpaa. Muulloin kyllä.
Ei me teininä koskaan yökyläillessä tehty mitään suutelua rajumpaa. Muulloin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Havainnollista vaikka nakilla, kortsulla ja ruokaöljyllä tyttärellesi, kuinka annetaan kunnon suikkelit. Joskus jos heillä ei ole ehkäisyä, tyttö voi pelastaa tilanteen joutumatta nolatuksi pojan silmissä.
Jessus jos mä oisin tuommosta valistusta äidiltäni saanut 15 vuotiaana, oisin poistunu hyvin äkkiä paikalta ja jättänyt mutsin imemään nakkia ihan yksinään 🤣
Oliko kundi pyyhkinyt kullin verhoihin?
Tämä keskustelu on täysin sairas. Ja ap on kuunnellut vielä riettauksia oven läpi, valokuvanut lakanoita ja nuollut pojan alushousuja? Rukoilen teille anteeksiantoa!
Vierailija kirjoitti:
Huh huh onnekas poika. Haikeudella muistelen nuoruusaikoja. Tytöt tiukimmillaan.
Pienet pyöreät pyllyt keikkui, tisukat oli pienet ja juuri käteen sopivat, vartalo ja iho sileä. Nyt oman ikäiset ovat lihavia ja rumia.
M35
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on täysin sairas. Ja ap on kuunnellut vielä riettauksia oven läpi, valokuvanut lakanoita ja nuollut pojan alushousuja? Rukoilen teille anteeksiantoa!
Etpä itsekään kovin terveeltä vaikuta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaudu mummoksi tuloon. Täytyykö jo 15v.panna??
No olet varmaan itsekin ollut 15v?
Olen,ollut juu. Antanut en ole ennen 18v.
Jos tarkoituksena ei ole harrastaa seksiä, niin voivat aivan hyvin tavata toisiaan päiväsaikaan.
Ei ole mitään tarvetta tulla yökylään.
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaa kuulua seksin ääniä, niin käy koputtamassa ovella ja kysy mitä te oikein teette?
Erittäin hyvä keino jos haluaa pitää huolen siitä että viettävät iltaa muualla tulevaisuudessa.
Makeat naurut tälle otsikolla ! Niin moni meni lankaan . Tää otsikko oli feikki ! Näin sitä ihmisiä höynäytetään. Yllättävän moni otti tosissaan.