Tyttären poikaystävä ekaa kertaa yökylässä :)
Tyttäreni (15v) poikaystävä (15v) on tänään ekaa kertaa meillä yökylässä :) Ovat seurustelleet nyt puolisen vuotta, ja aikaisemmin ovat olleet aina poikaystävällä yötä. En halua nolata itseäni, joten antakaas vinkkejä miten minun pitäisi olla :D Tuntuu että ei uskalla sanoa mitään, ettei tyttö ala huutamaan että nolaan hänet.
-Nolo äiti.
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala kieltää tuollaisen touhun! Esiaviollista ja jumalatonta!
Laita heti loppu noille yökyläilyille ja noin nuorten seurustelulle!
Laita lapset sen sijaan rippileirille oppimaan!En kiellä. Lakatkaa palvomasta sitä väärää jumalaanne ja aiheuttamasta ihmisille ties mitä estoisuudesta johtuvia mielenterveysongelmia. Olen ihan syystä luonut ihmisille ne lisääntymisvärkit ja hormonit, jotka alkavat rullata, kun keho alkaa olla kypsä lisääntymiseen. Toki sitä maata ei tarvitsisi ihan kokonaan täyttää sillä lisääntymisellä toisin kuin väärä uskonne myös väittää. Jättäkää tilaa muillekin luomilleni eläimille, sitä varten loin teille aivot.
Ja mitä tähän ketjuun tulee niin jos nuorille on ehkäisystä puhuttu ja osaavat toimia fiksusti ja toisiaan kunnioittaen niin eiköhän äidin osalta riitä, että jättää nuoret omaan rauhaansa. Ihmiset kehittyvät vähän yksilöllisesti ja toiset saattavat olla 15-vuotiaana jo ihan valmiita jonkunasteiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen. En näe ongelmaa, jos molemmat mukana ilman painostusta omasta tahdostaan ja toimitaan vastuullisesti ehkäisyn suhteen.
t. Jumalatar
Ehkäisyn käyttö muuttaa seksin runkkaamiseksi. Molemmissahan on tarkoitus saada itsensä tyydytettyä.
Kysyt aamulla mahdollisimman luontevasti: "Saitteko hyvin nukuttua?", kun ne tulevat aamiaispöytään syömään munia ja pekonia.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt aamulla mahdollisimman luontevasti: "Saitteko hyvin nukuttua?", kun ne tulevat aamiaispöytään syömään munia ja pekonia.
Eikö aamiaiseksi kannattaisi tarjota munia ja piirakkaa?
Sinä olet nolo. Et voi sille mitään. Se, että olet nolo, johtuu siitä, että tyttäresi on 15v. Nolous kuuluu tuohon elämänvaiheeseen. Vähiten nolo olet, kun olet ihan aidosti oma ikäisesi itsesi. Kaikki pyrkimyksesi olla vähemmän nolo lisäävät vain sitä noloutta.
Ehdota nuorelle parille, että voisit tulla lemmenhetkiin mukaan kolmanneksi pyöräksi. Kokemuksen arvoa ei voi ylikorostaa....
Vierailija kirjoitti:
Ehdota nuorelle parille, että voisit tulla lemmenhetkiin mukaan kolmanneksi pyöräksi. Kokemuksen arvoa ei voi ylikorostaa....
Ehdotatko todellakin sitä, mitä luulen?
Vierailija kirjoitti:
Kimppakivaa oman lapsensa kanssa? Olet sairas!
Vierailija kirjoitti:
Vanhempina olette hakoteillä.
Teillä ei taida olla käsitystä normi vanhemmuuden toiminta mallista. Siihen ei kuulu alle 18 vuotiaiden lastensa seurustelu kumppaneiden yökyläily, ei puolin eikä toisin eikä missään.
NOLOA tässä on SINÄ ITSE ! Sinun käsityksesi ja ajatuksesi ovat NOLOJA ! Koska mikä HÄPEÄ onkaan kun tytöllä 15v on yövieras omassa kodissaan.
Eikö sinulla ole perus -ja normi rajat tiedossa lasten ja nuorten kasvatuksessa ❓ Ota yhteyttä kuntasi Perhetyöntekijään tai Sosiaalityöntekijään.
täh? itse olen 17v ja saan vapaasti olla poikaystävällä yötä ja hän meillä. eikä edes olla samanikäisiä.
En kiellä. Lakatkaa palvomasta sitä väärää jumalaanne ja aiheuttamasta ihmisille ties mitä estoisuudesta johtuvia mielenterveysongelmia. Olen ihan syystä luonut ihmisille ne lisääntymisvärkit ja hormonit, jotka alkavat rullata, kun keho alkaa olla kypsä lisääntymiseen. Toki sitä maata ei tarvitsisi ihan kokonaan täyttää sillä lisääntymisellä toisin kuin väärä uskonne myös väittää. Jättäkää tilaa muillekin luomilleni eläimille, sitä varten loin teille aivot.
Ja mitä tähän ketjuun tulee niin jos nuorille on ehkäisystä puhuttu ja osaavat toimia fiksusti ja toisiaan kunnioittaen niin eiköhän äidin osalta riitä, että jättää nuoret omaan rauhaansa. Ihmiset kehittyvät vähän yksilöllisesti ja toiset saattavat olla 15-vuotiaana jo ihan valmiita jonkunasteiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen. En näe ongelmaa, jos molemmat mukana ilman painostusta omasta tahdostaan ja toimitaan vastuullisesti ehkäisyn suhteen.
t. Jumalatar