Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären poikaystävä ekaa kertaa yökylässä :)

Vierailija
24.04.2021 |

Tyttäreni (15v) poikaystävä (15v) on tänään ekaa kertaa meillä yökylässä :) Ovat seurustelleet nyt puolisen vuotta, ja aikaisemmin ovat olleet aina poikaystävällä yötä. En halua nolata itseäni, joten antakaas vinkkejä miten minun pitäisi olla :D Tuntuu että ei uskalla sanoa mitään, ettei tyttö ala huutamaan että nolaan hänet.
-Nolo äiti.

Kommentit (309)

Vierailija
201/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot käsipäivää tavatessa ja esittelet itsesi. Sen jälkeen ei tarvitse heidän olemiseensa puuttua sen kummemmin. Jos haluat, niin voit laittaa ruokaa ja kutsua pojankin syömään. Ei siinä mitään ihmeellistä tarvitse tehdä.

Toihan se on just nolointa rynnätä heti tavatessa kättelemään.

Vierailija
202/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini pääsi 15 vuotiaalle yökylään ( -90 ) , ei tyttö hänelle paksuks tullu. Mut kyllä me pojat tiesimme kaiken ja varmaankin koko koulu. Tyttö oli vähän sellanen bissis tyyppi, ei mikään lady siis.

Sen mutsi oli samaa tyyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣😂🥳🤣...MIKÄ ÄITI ❗💩

Vierailija
204/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniseksi oli kyllä parasta mitä ikinä olen kokenut. Sääliksi käy ne, jotka eivät nuoruudessaan saaneet ja antaneet.

ps. ei koske seksikielteisiä tai aseksuaaleja, saatte jatkaa elämäänne kuten haluatte.

Vierailija
205/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera28 kirjoitti:

Siis mistä 60-luvulta ootte jotkut kommentoijista? 😂 Seksiäkö on mahdollista harrastaa vaan yöllä sängyssä ja pimeessä? 🤭 Ja joku vielä ehdotti lasun tekemistä. Vanhoilliset pätee jostai laista, jota ei ees ole olemassa.

Kyl ainaki mun aikaan ku oltii 15v, seksin harrastaminen oli jo ihan normaalia ja vanhemmat muistuttivat ehkäisyn tärkeydestä.

Teinit tekee sen jossai muualla kuitenkin, jos niin itse tahtoovat.

Yläasteella koulun vessat on kaikki varattu naimiseen - ainakin jos uskomme palstaa. Joten jos kettu voi mennä koloon missä tahansa, niin miksi ihmeessä mitään yökyläilyjä tarvitaan? Tuolla on puistot, autojen konepellit, porttikäytävät, raput, vinttikomerot jne. vapaasti käytössä, sinne vain kokeilemaan lisääntymistapoja.

Vierailija
206/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot käsipäivää tavatessa ja esittelet itsesi. Sen jälkeen ei tarvitse heidän olemiseensa puuttua sen kummemmin. Jos haluat, niin voit laittaa ruokaa ja kutsua pojankin syömään. Ei siinä mitään ihmeellistä tarvitse tehdä.

Luulisi puoli vuotta seurustelleet nuoret tavatun aiemminkin. Toisekseen, jos toinen tulee yökylään, niin aika erikoista ettei hän söisi perheen kanssa.

Vierailija
207/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, ettei nuorilla ole enää aikaa, jolloin oltaisiin ihastuneita, pussailtaisiin ja käveltäisiin käsi kädessä.

Pelkkä akti on ainoa olemassa oleva asia.

Olin 16v 2000-luvulla, enkä harrastanut seksiä kumppanini kanssa, vaikka olin hänen luonaan yötä.

Vasta 18-vuotiaana oli ensimmäinen kerta.

Se on ilmeisesti nykyään jotenkin sairasta tai epänormaalia.

Vierailija
208/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veera28 kirjoitti:

Siis mistä 60-luvulta ootte jotkut kommentoijista? 😂 Seksiäkö on mahdollista harrastaa vaan yöllä sängyssä ja pimeessä? 🤭 Ja joku vielä ehdotti lasun tekemistä. Vanhoilliset pätee jostai laista, jota ei ees ole olemassa.

Kyl ainaki mun aikaan ku oltii 15v, seksin harrastaminen oli jo ihan normaalia ja vanhemmat muistuttivat ehkäisyn tärkeydestä.

Yläasteella koulun vessat on kaikki varattu naimiseen - ainakin jos uskomme palstaa. Joten jos kettu voi mennä koloon missä tahansa, niin miksi ihmeessä mitään yökyläilyjä tarvitaan? Tuolla on puistot, autojen konepellit, porttikäytävät, raput, vinttikomerot jne. vapaasti käytössä, sinne vain kokeilemaan lisääntymistapoja.

Puistot on kyllä suosittuja paikkoja. Muista omasta nuoruudesta kun meilläpäin oli tapana kokoontua isolla joukolla samaan puistoon. Sitä suhinan määrää puskassa..

Vierailija
209/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vielä tuon ikäisillä on korkeintaan jotain arkaa pussailua.

Kerran oli radiossa ohjelma nuorten harrastamasta seksistä. Siinä 13 vuotias tyttö kertoi että ei anna enää poikaystävän panna kakkoseen kun se sattuu.

Se siitä arasta pussailusta. 

Vierailija
210/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veera28 kirjoitti:

Puistot on kyllä suosittuja paikkoja. Muista omasta nuoruudesta kun meilläpäin oli tapana kokoontua isolla joukolla samaan puistoon. Sitä suhinan määrää puskassa..

Urheilukenttien pukkarit oli jeba.

Vierailija
211/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vielä tuon ikäisillä on korkeintaan jotain arkaa pussailua.

Kerran oli radiossa ohjelma nuorten harrastamasta seksistä. Siinä 13 vuotias tyttö kertoi että ei anna enää poikaystävän panna kakkoseen kun se sattuu.

Se siitä arasta pussailusta. 

Ja kaikki teinit ovat samanlaisia?

Vierailija
212/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te mammat jotka paheksutte seurustelevien teinien seksin harrastusta, niin kertokaapa miten te estätte sen?

Itselläni ainakin vaikutti suuresti saamani kasvatus, eli vaikka hormonit hyrräsivät ja vastakkainen sukupuoli kiinnosti, opin että seksi kuuluu avioliittoon ja mitään yökyläilyjä ei varmasti olisi sallittu, ja hyvä niin. Ei sitä pystykään estämään, jos asioihin puuttuu liian myöhään ja lapsi ei ole itse oppinut ja sisäistänyt, että seksiä ei harrasteta poika/tyttökaverin kanssa. Nyt olen onnellisesti naimisissa:)

Vierailija
213/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera28 kirjoitti:

On kyllä hupaisa ketju :) Ja äänistä pääsee eroon monella tapaa :) Itse lyön naaman syvälle tyynyyn kun poikaystävä ottaa mua takaapäin.. voi nauttia täysillä ilman että kuuluu koko taloon :D

T15

Vierailija
214/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys, veljen tyttökaveri tuli kylään ja hänelle annettiin erillinen huone. Sitten kun menivät naimisiin, niin vieraillessaan saivat (tietysti) yhteisen huoneen. Itse opin tällaisen mallin ja minusta se on hyvä. 

Vierailija
215/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas ilkeiden mammojen kokoontuminen.

Vierailija
216/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te mammat jotka paheksutte seurustelevien teinien seksin harrastusta, niin kertokaapa miten te estätte sen?

Itselläni ainakin vaikutti suuresti saamani kasvatus, eli vaikka hormonit hyrräsivät ja vastakkainen sukupuoli kiinnosti, opin että seksi kuuluu avioliittoon ja mitään yökyläilyjä ei varmasti olisi sallittu, ja hyvä niin. Ei sitä pystykään estämään, jos asioihin puuttuu liian myöhään ja lapsi ei ole itse oppinut ja sisäistänyt, että seksiä ei harrasteta poika/tyttökaverin kanssa. Nyt olen onnellisesti naimisissa:)

Milloin seksiä harrastavat ne, jotka eivät mene naimisiin?

Vierailija
217/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas ilkeiden mammojen kokoontuminen.

Tarkoititko miesten?

Vierailija
218/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoituksena ei ole harrastaa seksiä, niin voivat aivan hyvin tavata toisiaan päiväsaikaan.

Ei ole mitään tarvetta tulla yökylään.

Päivälläkö ei voi harrastaa seksiä? 🤔

Vierailija
219/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinmenon jälkeen.

Vierailija
220/309 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinmenon jälkeen.

Jes eli aikuisiltakin on seksi kielletty jos ei mene naimisiin? 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi