Tyttären poikaystävä ekaa kertaa yökylässä :)
Tyttäreni (15v) poikaystävä (15v) on tänään ekaa kertaa meillä yökylässä :) Ovat seurustelleet nyt puolisen vuotta, ja aikaisemmin ovat olleet aina poikaystävällä yötä. En halua nolata itseäni, joten antakaas vinkkejä miten minun pitäisi olla :D Tuntuu että ei uskalla sanoa mitään, ettei tyttö ala huutamaan että nolaan hänet.
-Nolo äiti.
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Surullista, ettei nuorilla ole enää aikaa, jolloin oltaisiin ihastuneita, pussailtaisiin ja käveltäisiin käsi kädessä.
On kaikkea tätä, ja myös sitä seksiä, joka on IHANAA.
T15
Vierailija kirjoitti:
Teiniseksi oli kyllä parasta mitä ikinä olen kokenut. Sääliksi käy ne, jotka eivät nuoruudessaan saaneet ja antaneet.
ps. ei koske seksikielteisiä tai aseksuaaleja, saatte jatkaa elämäänne kuten haluatte.
Olen harrastanut teiniseksiä ja siitä eteenpäin milloin minkäkinlaista seksiä ilman pidempiä kuivia kausia. Nyt olen kohta 50v. Ehdottomasti parasta seksi on nyt keski-ikäisenä. Tiedän mitä haluan, uskallan sanoa sen ääneen ja ei voisi vähempää kiinnostaa näkyykö vatsamakkara tai onko tukka hyvin. Minulla on tosin hyvä parisuhde, puoliso on myös paras ystäväni, joten seksiä on reilusti yli keskiarvon.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys, veljen tyttökaveri tuli kylään ja hänelle annettiin erillinen huone. Sitten kun menivät naimisiin, niin vieraillessaan saivat (tietysti) yhteisen huoneen. Itse opin tällaisen mallin ja minusta se on hyvä.
Olin poikakaverin luona yötä vierashuoneessa, poikakaveri tuli yöllä minun viereeni nukkumaan. Siis nukkumaan.
varo viettelee vielä miehesikin
Vierailija kirjoitti:
Teiniseksi oli kyllä parasta mitä ikinä olen kokenut. Sääliksi käy ne, jotka eivät nuoruudessaan saaneet ja antaneet.
ps. ei koske seksikielteisiä tai aseksuaaleja, saatte jatkaa elämäänne kuten haluatte.
Ikähän on vain numero
Teet kunnon koeajon ;-) Ei se kyllä varmaan paljoa osaa.
Ketä oikeasti kiinnostaa? Evvk jos sun äpärän poikkis tulee nysvään teen nurkkiin -iik, kun jännää. Maailmassa on hiukan isompiakin issueita.
On kyllä vaikea sanoa mitään vinkkiä
Meillä tytär oli ensikertaa poikaystävänsä kanssa meillä yötä kun tyttömme oli 19v(melkein 20v) ja meillä ei ole lapsilla ollut tapana tuoda kavereitaan meille yöksi/mennään kavereilleen yöksi.
Itse varmasti hakisin, kasan kortsuja likan pöydälle ja jälkiehkäisy tabletit valmiiksi apteekista kun sen nyt noista tuo ikäisistä arvaa... Jos pakko öitä samassa osoitteessa on viettää, mutta kyllä he sen jo päivisinkin tekevät. Eli käöy jokatapauksessa apteekissa...
15 vuotiaat yökyläilee?
Ei meillä.
En suosittele.
Miksi edes kysyt? Trolli?
Pojan vanhempien ei pitäisi päästää, tai ehkei hänellä ole vanhempia.
Soita pojan vanhemmille ja neuvotelkaa millä ehdoilla kyläily.
Sovitte ettei tuossa iässä yökyläilyä.
Ei ole normaalia, ihan tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
15 vuotiaat yökyläilee?
Ei meillä.
En suosittele.
Mitähän epänormaalia siinä on? Sinulle ei varmaan sovi sekään, että 15 vuotiaalle tulisi yökylään samaa sukupuolta oleva kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 vuotiaat yökyläilee?
Ei meillä.
En suosittele.
Mitähän epänormaalia siinä on? Sinulle ei varmaan sovi sekään, että 15 vuotiaalle tulisi yökylään samaa sukupuolta oleva kaveri?
Tottakai. Samaa sukupuolta oleva tottakai. Se on osa kasvamista. Turvallista kokeilua ja kasvamista. Aiheesta opit ihan psykantunnilla, jos olit?
Vierailija kirjoitti:
Tilanne päivitys.
Nuori pari on ovat syöneet jo iltapalan ja katsoneet sarjaa tytön huoneessa. Vähän väliä kuuluu naurua huoneesta, mutta mitään seksin ääniä ei ole kuulunut. Poika on mukava ja näyttää oikeasti välittävän tyttärestä samalla tavalla kuin tytär hänestä. Ja en ole pedofiili
-ap
Ihanaa 😍
Tuosta on lyhyt matka ensimmäiseen heartbreak-taisteluun ja sitten elämä ei olekaan enää samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto täällä on sairasta porukkaa....
Mikä seksissä on sairasta?
Oletko estoinen?
Minkähän vuoksi lapsilla on auojaikäraja?
Seksi on myös henkinen asia, ei pelkkä fyysinen akti. Miettikää tätä, jos alaikäiset lapsenne kasvaa rajoitta.
Autolla ajamisessa on ikäraja, koska se on oikeasti vaarallista ja siihen kuolee joka vuosi aika paljon ihmisiä, kun taas seksiin ei kovin montaa kuole. Se että saa alaikäisenä harrastaa seksiä ilman että vanhemmat tuomitsevat sen ei tarkoita, että kasvaisi rajoitta.
Vierailija kirjoitti:
ihan tiedoksi kaikille että uskon että he eivät harrasta seksiä ja poika nykkuu patjalla lattialla, eikä tyttären kanssa sängyssä
Tällaista ei kannata hetkeäkään uskoa.
Tiedän tapauksia, kun 15-vuotiaina on tultu isiksi ja äideiksi, eli ei pidä vähätellä tätä mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksia, kun 15-vuotiaina on tultu isiksi ja äideiksi, eli ei pidä vähätellä tätä mahdollisuutta.
Ootko ehkäisystä kuullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ehkäisystä kuullu?
Miksi minun siitä pitäisi kuulla? Asia ei ole ilmeisesti mennyt perille näille teineille, jotka ovat saaneet lapsen. Hehän sitä valistusta tarvitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ehkäisystä kuullu?
Miksi minun siitä pitäisi kuulla? Asia ei ole ilmeisesti mennyt perille näille teineille, jotka ovat saaneet lapsen. Hehän sitä valistusta tarvitsevat.
Sinunkaltaistesi ihmisten teinejä ne varmaan ovat.
Luulisi nuoria enemmän jännittävän, kai kotona neuvottu vie edes jotain tuliaisia.