Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären poikaystävä ekaa kertaa yökylässä :)

Vierailija
24.04.2021 |

Tyttäreni (15v) poikaystävä (15v) on tänään ekaa kertaa meillä yökylässä :) Ovat seurustelleet nyt puolisen vuotta, ja aikaisemmin ovat olleet aina poikaystävällä yötä. En halua nolata itseäni, joten antakaas vinkkejä miten minun pitäisi olla :D Tuntuu että ei uskalla sanoa mitään, ettei tyttö ala huutamaan että nolaan hänet.
-Nolo äiti.

Kommentit (309)

Vierailija
81/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset EIVÄT yökyläile toistensa luona! Eivät ainakaan nuku samassa huoneessa.

Mikä helvetti teitä vaivaa?

Vierailija
82/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät nuorille tiukan puhuttelun jossa kerrot kodin säännöistä ja että täällä ei sitten olla sillai ja huoneen ovi aina auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäiset EIVÄT yökyläile toistensa luona! Eivät ainakaan nuku samassa huoneessa.

Tiedätkö mitä kaikkea voi tehdä päivälläkin? Pitäisikö teinit lukita kotiin ettei vaan ole tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
84/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jo luulin, että nuoret pitävät heteroutta nolona.

Minä myös

Heterous on noloa nuorison mielestä.

Vierailija
85/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky ! Mees mutsi nyt eka arkipäivänä sossusta kyselemää että tytön pitää saada joku kämppä poikaystävänsä kanssa kun on paksuna.

Ja mites ne Kelan tuet ? Saa vielä LAPSILISÄÄ ja tukeva baby saa sii myös LAPSILISÄÄ, mut tarviivat asumistuet ym..muut.

Ja jos kundi jättää mun likan, mistä saa lisää tukia ?

Muista huomauttaa että sä niin ITE estoitta kutsuit tytölle yövieraan, ihan tässä toivossa, ja heti tärppäsi .Tyttö ei yhtään pidä sua nolona 🥴

Vierailija
86/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä kaikkea voi tehdä päivälläkin? Pitäisikö teinit lukita kotiin ettei vaan ole tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Toki, emmehän me pidä teiniäideistä.

Vierailija
87/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidät nuorille tiukan puhuttelun jossa kerrot kodin säännöistä ja että täällä ei sitten olla sillai ja huoneen ovi aina auki.

Joopa joo...mut kun NÄKÖJÄÄN ON VANHEMPIA ,jotka estoitta sallivat seurusteluparin 15 kesäiselle tytölle, ja ÄITI PELKÄÄ OLEVSNSA ITSE NOLO 🤦‍🤦‍.

Joten ohjeet ovat 5 vuotta liian myöhäistä.

Vierailija
88/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi ton ikäsiä samaan huoneeseen. Ton ikäsillä hormonit jyllää eli varmasti panevat ja pikkulasten ei todellakaan kuulu panna. Seksielämää ei aloteta lapsena vaan aikuisena.

Ootsä joku katkera neitsyt joka ei tiedä, että seksiä voi harrastaa muuallakin kun omassa huoneessa suljetun oven takana?

Vierailija
89/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hössötä!

Älä muistele ääneen tyttäresi lapsuutta!

Älä muistele ääneen tyttäresi muita poikaystäviä!

Älä enää anna sukupuolivalistusta!

Tarjoa nuorekasta, hyvää ruokaa!

Mene vaikka elokuviin!

Vierailija
90/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, että nykyään kukaan ei omaa sosiaalisia taitoja, eikä osaa käyttäytyä parisuhteissa, kerta jo teini-iässä (jolloin mielestäni opetellaan kyseisiä taitoja) kielletään yhdessä olo.

Surullista.

Vierailija
91/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi ton ikäsiä samaan huoneeseen. Ton ikäsillä hormonit jyllää eli varmasti panevat ja pikkulasten ei todellakaan kuulu panna. Seksielämää ei aloteta lapsena vaan aikuisena.

Ootsä joku katkera neitsyt joka ei tiedä, että seksiä voi harrastaa muuallakin kun omassa huoneessa suljetun oven takana?

En ole neitsyt ja tiedän. Mutta parempi minimoida riskit.

Vierailija
92/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyytensä 15v menettäneille on kyllä oma nimityskin.. kyllä lapsen kuuluu saada olla lapsi.

Vierailija
93/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyytensä 15v menettäneille on kyllä oma nimityskin.. kyllä lapsen kuuluu saada olla lapsi.

Mikä se nimitys on?

Vierailija
94/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko siellä vielä nukutaan?

Kerro nyt!

Vierailija
95/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun on laittanut alulle joku pedari?

Vierailija
96/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei faija antanut mulle auton avaimiakaan kun oli 16 vee. Mut tyttöystävän mutsi päästi mut yökylään ku olin 15 vee !! Tsadaa.

Jotkut mutsit tekee mitä vaan teiniensä eteen... mä tiedän tän nyt nii kokemuksella.

Tosin mum oma mutsi ei päästä vieläkään mun nykyistä tyttöystävää yöks, vaikka heinäkuussa tuun jo 18 !

Ja frendi on jo 17.

Vierailija
97/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin harrastin seksiä jo 15 vuotiaana sen aikaisen kumppanini kanssa. Hän oli jo sen verran vanhempi eikä enää asunut vanhempiensa luona joten kukaan ei ollut onneksi oven takana kuuntelemassa. Vanhempamme ja kaikki muutkin läheiset tiesivät seurustelustamme mutta ei sitä silloin siunailtu. Tai sitten sokeasti uskoivat uskoivat ettemme seksiä ole mutta kyllä vain ensimmäisestä illasta alkaen. Toki voihan siihen vaikuttaa sekin ettei ollut raskaudenpelkoa vanhemmilla mietittävänä.

Vierailija
98/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannepäivitys

En ole tulossa teiniäidiksi. Annoin vain kakkosta.

T. AP:n tytär

Jos oikeasti olet tuo 15 vuotias, niin etpä taida tietää raskaaksi tulemisesta mitää. Parempi kun jätät nämä hommat meille aikuisille.

Vierailija
99/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs jos teinille ne tulee samaa sukupuolta oleva kaveri kylään, kyllähän nekin voi puuhailla vaikka mitä 😉

Vierailija
100/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö on lut.a ja saman ikäinen poika on kova pan.mies. ja sankari. Niin se vain menee ja onneksi vosut siirtää mainesanat tyttärilleen että tietävät arvonsa.

Katsoppa uudestaan l*tka sanan merkitys, se ei todellakaan ole seksiä harrastava 15v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi