Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären poikaystävä ekaa kertaa yökylässä :)

Vierailija
24.04.2021 |

Tyttäreni (15v) poikaystävä (15v) on tänään ekaa kertaa meillä yökylässä :) Ovat seurustelleet nyt puolisen vuotta, ja aikaisemmin ovat olleet aina poikaystävällä yötä. En halua nolata itseäni, joten antakaas vinkkejä miten minun pitäisi olla :D Tuntuu että ei uskalla sanoa mitään, ettei tyttö ala huutamaan että nolaan hänet.
-Nolo äiti.

Kommentit (309)

Vierailija
41/309 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto täällä on sairasta porukkaa....

Niin onkin, kirjoittelee tällaisia typeriä trolololoo aloituksia.

Vierailija
42/309 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Animeako katsovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/309 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa kuulua seksin ääniä, niin käy koputtamassa ovella ja kysy mitä te oikein teette?

Vierailija
44/309 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samaa mieltä

-ap

Vierailija
45/309 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun aikanaan 15-vuotiaina mentiin silloisen tyttökaverin luo ”läksyjä tekemään”.

Yläkerrassa kiehnättiin ilman kirjoja ja kohta sormet haisi silliltä niin että ku mentiin äitinsä pyynnöstä alakertaan välipalalle, niin ruiskutettiin sitä ennen hajuvettä sormiin :).

Joku kerta kun tehtiin läksyjä pidemmän kaavan mukaan niin iltaan mennessä viisi kumia oli roskiksessa.

Miesten levittämistä valheista huolimatta asia on niin, että tervepillu ei haise kalalta.

Vierailija
46/309 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Animeako katsovat?

Sarjan nimi oli joku hori miua

-ap

Vierailija
47/309 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potki se jännäpoitsu ulos asunnostasi.

Vierailija
48/309 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko kuuluu litinää ja voihketta?

No ei kuulu. Ainoastaan heidän katsoman sarjan äänet kuuluu

-ap

Sehän se on huolestuttavin tilanne muksunkin kanssa kun mitään ei kuulu...

Vierailija
49/309 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pahaa tekee lukea tämän ketjun kommenteja. Aloitus oli asiallinen, ja tarpeellinen. Teinien vanhemmuuden haasteista tulisi puhua enemmän. Kuitenkin näyttäisi siltä, että suurin osa ketjuun vastanneista kirjoittelee ivallisesti ja seksualissävytteisesti LAPSISTA, jota siis 15v edelleen on. 

Järkyttävää, ettei keskustelu ole pysynyt asiallisena vaan kaiken maailman pedokuolaajat jakaneet aivopierujaan...

Nimenomaan lapsista, jotka hyvin suurella todennäköisyydellä harrastavat seksiä, puhutaan. Sanokaa minua tiukkapipoiseksi, mutta mielestäni vanhempien ei pitäisi olla seksin mahdollistajina noin nuorille lapsille.

Vierailija
50/309 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna lapsesi tehdä syntiä.

Vierailija
51/309 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä korva ovessa, voipi tulla mieleen jotain hmärästi omasta nuoruudesta. Ei, oikeasti, naidaanko nykyään 15v. Kun itse olin 15v, pelattiin jotain peliä ja katottiin telkkua, ehkä vähän kädedtä pideltiin. 

Vierailija
52/309 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pahaa tekee lukea tämän ketjun kommenteja. Aloitus oli asiallinen, ja tarpeellinen. Teinien vanhemmuuden haasteista tulisi puhua enemmän. Kuitenkin näyttäisi siltä, että suurin osa ketjuun vastanneista kirjoittelee ivallisesti ja seksualissävytteisesti LAPSISTA, jota siis 15v edelleen on. 

Järkyttävää, ettei keskustelu ole pysynyt asiallisena vaan kaiken maailman pedokuolaajat jakaneet aivopierujaan...

Nimenomaan lapsista, jotka hyvin suurella todennäköisyydellä harrastavat seksiä, puhutaan. Sanokaa minua tiukkapipoiseksi, mutta mielestäni vanhempien ei pitäisi olla seksin mahdollistajina noin nuorille lapsille.

Kyllä minua ja nykyistä vaimoanikin kytättiin tuon ikäisinä ja emme saaneet olla yökylässä. Pantiin sitten päivällä milloin missäkin ja pariin otteeseen jopa koulun vessassakin.

m38

Vierailija
53/309 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidillä korva ovessa, voipi tulla mieleen jotain hmärästi omasta nuoruudesta. Ei, oikeasti, naidaanko nykyään 15v. Kun itse olin 15v, pelattiin jotain peliä ja katottiin telkkua, ehkä vähän kädedtä pideltiin. 

Nykyään 8-vuotiaat heiluvat pitkin kyliä yhdeksältä illalla juoden energiajuomaa.

Vanhemmuus on kadonnut Suomessa.

Vierailija
54/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten yö sujui?

Vierailija
55/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto !

HÄVETKÄÄ ❗ EI TUON IKÄISET OLE YÖ VIERAINA POJAN LUONA, EIKÄ POIKAA TUODA YÖKYLÄÄN KOTIIN !

Ei oo todellista!

LASU, ois nyt enemmän kuin paikallaan !

Tuon ikäisenä ei edes pidä olla seurustelu suhdetta missään tapauksessa ! Pelkkä lapsi . Saa vielä 2 vuotta lapsilisää !

Jotain ihastumista tai vastaava enempää.

Joko ootte valmistautuneet mahdolliseen isovsnhemmuuteen?

Ostatteko raskaustestin 15 vuotiaalle ?

Montako avokumppania aiotte yökylään ottaa ennenkuin tyttö on 19v ?

Onkohan useampikin erokriisi tytöllä ennenkuin LAPSILISÄT OVAT OHITSE 😱

Vierailija
56/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä ! Mikähän mahtaa olla VANHEMPIEN TAUSTA 🤮.

Vaihdoit tietenkin LAKANAT , "lasten touhujen" jäljiltä 💣

Vierailija
57/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten yhtään OKSETTAVAMPAA kommenttia keksinyt 🤬.

Minkälaisia vanhempia ❓. Voi vaan kuvitella. Ja järkyttyä.

Vierailija
58/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne päivitys. 

Nuori pari on ovat syöneet jo iltapalan ja katsoneet sarjaa tytön huoneessa. Vähän väliä kuuluu naurua huoneesta, mutta mitään seksin ääniä ei ole kuulunut. Poika on mukava ja näyttää oikeasti välittävän tyttärestä samalla tavalla kuin tytär hänestä. Ja en ole pedofiili

-ap

Tilannepäivitys on yhdyssana.

Vierailija
59/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempina olette hakoteillä.

Teillä ei taida olla käsitystä normi vanhemmuuden toiminta mallista. Siihen ei kuulu alle 18 vuotiaiden lastensa seurustelu kumppaneiden yökyläily, ei puolin eikä toisin eikä missään.

NOLOA tässä on SINÄ ITSE ! Sinun käsityksesi ja ajatuksesi ovat NOLOJA ! Koska mikä HÄPEÄ onkaan kun tytöllä 15v on yövieras omassa kodissaan.

Eikö sinulla ole perus -ja normi rajat tiedossa lasten ja nuorten kasvatuksessa ❓ Ota yhteyttä kuntasi Perhetyöntekijään tai Sosiaalityöntekijään.

Vierailija
60/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä seksissä on sairasta?

Oletko estoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi