Tyttären poikaystävä ekaa kertaa yökylässä :)
Tyttäreni (15v) poikaystävä (15v) on tänään ekaa kertaa meillä yökylässä :) Ovat seurustelleet nyt puolisen vuotta, ja aikaisemmin ovat olleet aina poikaystävällä yötä. En halua nolata itseäni, joten antakaas vinkkejä miten minun pitäisi olla :D Tuntuu että ei uskalla sanoa mitään, ettei tyttö ala huutamaan että nolaan hänet.
-Nolo äiti.
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyytensä 15v menettäneille on kyllä oma nimityskin.. kyllä lapsen kuuluu saada olla lapsi.
Tyttö on lut.a ja saman ikäinen poika on kova pan.mies. ja sankari. Niin se vain menee ja onneksi vosut siirtää mainesanat tyttärilleen että tietävät arvonsa.
Soot kylä iha sekasi. 👅😱😂😂😂
Niinkö?
Mulla on taas vaimon poikaystävä kylässä, ja on joo vähän nihkeetä. Tuolla ne kamarissa nytkin ähisee, mitä lie touhuavat? Ähinän lisäksi sieltä kuuluu satunnaisia muijan kiljahduksia, litinää ja sängyn narinaa. Tuo sängyn narina on kyllä kieltämättä saman kuuloista kun me vaimon kanssa köyrittiin......muistaakseni -99 jouluiltana. Mutta ei kait ne nyt sellaista meidän kodissa ja sängyssä......eihän?!
Vierailija kirjoitti:
Onnea tulevalle mummulle.
Outo kommentti. Jos nuoripari harrastaa seksiä, he harrastavat sitä riippumatta onko yökyläilyä vai ei.
USA:ssa isit kyttää tyttäriään ja kieltää seksin...yökylään ei voi mennä, mutta nuoret keksii silti tapaamispaikkoja, ja teiniraskaudet yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sano pojalle et käyttää kortsua
Sano pojalle että pitää Jumalan mielessä ja housut jalassa!
Vierailija kirjoitti:
Onko todella niin että jos poika tulee tytön luo kylään niin se tarkoittaa automaattisesti seksiä?
No miten itse asian muistat omasta nuoruudestasi? (DD!!)
Ne harvat kerrat kyllä muistaa, kun syystä tai toisesta jäi ilman!
Vierailija kirjoitti:
Vesilasi seinää tai ovea vasten niin kuulet paremmin
Käykö mehulasi?
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiset EIVÄT yökyläile toistensa luona! Eivät ainakaan nuku samassa huoneessa.
Mikä helvetti teitä vaivaa?
kyllä sitä seksiä voi harrastaa vaikkei nukkuisi yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin harrastin seksiä jo 15 vuotiaana sen aikaisen kumppanini kanssa. Hän oli jo sen verran vanhempi eikä enää asunut vanhempiensa luona joten kukaan ei ollut onneksi oven takana kuuntelemassa. Vanhempamme ja kaikki muutkin läheiset tiesivät seurustelustamme mutta ei sitä silloin siunailtu. Tai sitten sokeasti uskoivat uskoivat ettemme seksiä ole mutta kyllä vain ensimmäisestä illasta alkaen. Toki voihan siihen vaikuttaa sekin ettei ollut raskaudenpelkoa vanhemmilla mietittävänä.
Seksiin tarvitaan mies ja nainen. Jos et tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin harrastin seksiä jo 15 vuotiaana sen aikaisen kumppanini kanssa. Hän oli jo sen verran vanhempi eikä enää asunut vanhempiensa luona joten kukaan ei ollut onneksi oven takana kuuntelemassa. Vanhempamme ja kaikki muutkin läheiset tiesivät seurustelustamme mutta ei sitä silloin siunailtu. Tai sitten sokeasti uskoivat uskoivat ettemme seksiä ole mutta kyllä vain ensimmäisestä illasta alkaen. Toki voihan siihen vaikuttaa sekin ettei ollut raskaudenpelkoa vanhemmilla mietittävänä.
Varmaan jossain vanhoillisuskovaisten piireissä. Myös mies ja mies voi sekstailla tai nainen ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jossain vanhoillisuskovaisten piireissä. Myös mies ja mies voi sekstailla tai nainen ja nainen.
Tätä nyt on turha jatkaa enempiä kun teillä on jokin kieroutunut maailmankuva. P.nkaa vaikka lehmiä mun puolesta.
Onneksi uskovaisten piirissä on niin terveitä maailmankuvia. Siellähän on ihan normia että isät ja pojat paneskelee perheen tyttäriä ja välillä lisääntyvätkin keskenään.
Täällä kun moni väittää, että seksi kahden 15 vuotiaan välillä on laissa kielletty, niin olisi kiva nähdä se lakipykälä joka moisen kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiset EIVÄT yökyläile toistensa luona! Eivät ainakaan nuku samassa huoneessa.
Mikä helvetti teitä vaivaa?
kyllä sitä seksiä voi harrastaa vaikkei nukkuisi yhdessä
Voi toki. Mutta tietysti otolliset olosuhteet saattavat avittaa asiassa.
Käsittämätöntä, että aikuinen ihminen on huolissaan siitä, nolaako itsensä tyttärensä edessä. Jos sun tytär alkaa tosissaan huutamaan, että nolasit hänet, niin siinä tapauksessa sun tyttärelläsi ei ole käytöstapoja, eikä sinulla tarvittavaa auktoriteettia.
käsittämätöntä on se, että aikuinen ihminen kirjoittaa asiasta vauvapalstalle tyyliin ihkuu :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesilasi seinää tai ovea vasten niin kuulet paremmin
Käykö mehulasi?
Käy ja vielä paremmin kun sen vie ihan itse huoneeseen ja käy jonkin ajan päästä hakemassa tyhjän lasin pois ja sitten vie uuden, jos vaikka tulee yön kuumuudessa jano ja....
Taitaa aloittaja olla itsekin aika nuori? Noin niinkuin hymiöiden määrästä päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, meidän luokalla oli yks mimmi Keravalla ( -80 luvulla) joka harrasti seksiä heti rippikouluikäisenä.
Pojat nauroivat sen selän takana, pitivät ns. helppona nakkina. Sillä oli vähän halpa maine niillä kulmilla. Eikä kukaan kundi sitä ois oikeesti ottanut tyttöystäväkseen. Vaikka ei sillä tietääksemme ollu kuin se yks ..( ainakin kerrallaan).. Sen äiti oli ollu samanlainen. Estottomuus kulkee kai geeneissä sekin.
Iteppähän maineensa pilasi.
Meet mukaan järjestämään tyttärellesi pillerit. Hormoonit hyrrää tossa iässä jo.
Ei oo. Kyllä nyhjäävät tuolla pojan huoneessa. Poika 15 tyttö 16.
Olen puhunut henkisestä valmiudesta asioihin ja, että kannattaa odottaa asioitten kanssa.
Oli kyllä vaikee. Mutta parempi että puhuin. Poikakin sanoi, että on kyllä vaikee sun kanssa puhua. Molemmille vaikee. Ehkäisystä tietävät, kouluissahan sitä. Toki siitä voi puhua. Se henkinen maailma ja välittäminen ja ettei pidä mennä asioitten edelle ... ei itsensä eikä toisen.
Eikä pidä tehdä asoita kuin vasta kun kumpikin on valmis. Ja, että ei oo kiirettä!