Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären poikaystävä ekaa kertaa yökylässä :)

Vierailija
24.04.2021 |

Tyttäreni (15v) poikaystävä (15v) on tänään ekaa kertaa meillä yökylässä :) Ovat seurustelleet nyt puolisen vuotta, ja aikaisemmin ovat olleet aina poikaystävällä yötä. En halua nolata itseäni, joten antakaas vinkkejä miten minun pitäisi olla :D Tuntuu että ei uskalla sanoa mitään, ettei tyttö ala huutamaan että nolaan hänet.
-Nolo äiti.

Kommentit (309)

Vierailija
61/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto täällä on sairasta porukkaa....

Mikä seksissä on sairasta?

Oletko estoinen?

Oletko kuullut ikärajasta ?

Ja lakipykälästä 🤮

Vierailija
62/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempina olette hakoteillä.

Teillä ei taida olla käsitystä normi vanhemmuuden toiminta mallista. Siihen ei kuulu alle 18 vuotiaiden lastensa seurustelu kumppaneiden yökyläily, ei puolin eikä toisin eikä missään.

NOLOA tässä on SINÄ ITSE ! Sinun käsityksesi ja ajatuksesi ovat NOLOJA ! Koska mikä HÄPEÄ onkaan kun tytöllä 15v on yövieras omassa kodissaan.

Eikö sinulla ole perus -ja normi rajat tiedossa lasten ja nuorten kasvatuksessa ❓ Ota yhteyttä kuntasi Perhetyöntekijään tai Sosiaalityöntekijään.

Ja sinä voisit tuon huutamisesi sijaan ottaa yhteyttä kuntasi mielenterveysyksikköön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko estoinen?

Sairasta on osan mehustelu TEINIEN seksielämällä, sekä ehdotukset, että mamma menisi mukaan kolmen kimppaan, ym. Käsittämätöntä pedaripaskaa yli puolet ketjun viesteistä.

Eri

(Ja ennen kuin kukaan ylilautalainen keksii tulla viisastelemaan, tiedän kyllä, että teineistä kiinnostunut on OiKeAsTi nimitykseltään efebofiili eikä pedofiili. 🤪)

Vierailija
64/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kysymys mistä tahansa, niin aina löytyy heitä, jotka sen pillaavat. Eivät ehkä osaa vastata muulla tavalla.

Vierailija
65/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko estoinen?

Kakaroiden ei kuulu leikkiä seksileikkejä.

T. Eri, 37vuotta. 18vuotiaana menettänyt neitsyyteni nykyiselle aviomiehelleni.

Vierailija
66/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta! Järkkyy minkälaisia VANHEMPIA! Siis jos joku on noloa niin SINÄ!

Kannattaisi käydä todellakin keskustememassa Perhetyöntekijällä.

Vierailija
67/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla olen oppinut, että yö ei ole teinien seksiaikaa, koulun vessa on se ykkösmesta. Siksi olen sanonut tyttärelle, että meille poikakaverit eivät tule yökylään, yhdessä voitte olla  koulussakin välitunnilla. Tämä on myös minun kotini ja minä päätän, keitä täällä on ja jos se ei tyttärelle kelpaa, olen koska tahansa valmis tekemään lasun perheestämme ja tyttö pääsee laitokseen tai sijaisperheeseen.

Vierailija
68/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempina olette hakoteillä.

Teillä ei taida olla käsitystä normi vanhemmuuden toiminta mallista. Siihen ei kuulu alle 18 vuotiaiden lastensa seurustelu kumppaneiden yökyläily, ei puolin eikä toisin eikä missään.

NOLOA tässä on SINÄ ITSE ! Sinun käsityksesi ja ajatuksesi ovat NOLOJA ! Koska mikä HÄPEÄ onkaan kun tytöllä 15v on yövieras omassa kodissaan.

Eikö sinulla ole perus -ja normi rajat tiedossa lasten ja nuorten kasvatuksessa ❓ Ota yhteyttä kuntasi Perhetyöntekijään tai Sosiaalityöntekijään.

Voi luoja. Mä rupesin seurustelemaan 15 vuotiaana saman ikäisen pojan kanssa ja joka viikonloppu nukuttiin yhdessä, eikä vanhemmat kytänneet. Edelleen ollaan yhdessä ja täytetään tänä vuonna 30

Vierailija
69/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko estoinen?

Ja lakipykälästä 🤮

En.

En ole kuullut mikäli molemmat on 15v.

Vierailija
70/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa kysymys mistä tahansa, niin aina löytyy heitä, jotka sen pillaavat. Eivät ehkä osaa vastata muulla tavalla.

HALOO! Kun aiheena on 15v tytön poikaystävän yökyläily ! Niin TÄSTÄ aiheesta ei voi muuten vastata kuin just näin kuin yllä ovat monet vastanneet !

Mikä häpeä . Vanhemmista.

Vierailija
71/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko estoinen?

Ja lakipykälästä 🤮

En.

En ole kuullut mikäli molemmat on 15v.

Pruit pruit.

Vierailija
72/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko estoinen?

Ja lakipykälästä 🤮

Ikärajaa seksiin ei ole laissa määritelty. 18 vuotta täyttänyt ei saa harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa, mutta 15-vuotiaat saavat kyllä keskenään harrastaa.

Vierailija
73/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut ehkäisyasioista?

Vierailija
74/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian olet isoäiti, sillä teinit luulevat, että raskaaksi voi tulla vain tahdon voimasta.

Vierailija
75/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pahaa tekee lukea tämän ketjun kommenteja. Aloitus oli asiallinen, ja tarpeellinen. Teinien vanhemmuuden haasteista tulisi puhua enemmän. Kuitenkin näyttäisi siltä, että suurin osa ketjuun vastanneista kirjoittelee ivallisesti ja seksualissävytteisesti LAPSISTA, jota siis 15v edelleen on. 

Järkyttävää, ettei keskustelu ole pysynyt asiallisena vaan kaiken maailman pedokuolaajat jakaneet aivopierujaan...

Osa on asiattomia, mutta kyllähän se siltä näyttää, että seksi on kuvioissa, jos jo yökyläillään (vaikka sitä toki voi päivälläkin tehdä).

Vierailija
76/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko pojalle että raiskaaminen on väärin ja seksiin tarvitaan aina suostumus.

Vierailija
77/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo luulin, että nuoret pitävät heteroutta nolona.

Vierailija
78/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä alaikäiset hässii, katso rikoslaki kohta xxx.

Tuossa iässä en minä ollut edes naiselle käsipäivää toivottanut. Vielä nytkin on mielestäni outoa kätellä naista, koska olen mies. 65v.

Vierailija
79/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nuuhkimassa tytön huoneessa. Kyllä sen haistaa ainakin pari tuntia, onko vain nukuttu vai jotain muuta. Kokeile ovatko lakanat korppuisia.

Vierailija
80/309 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä alaikäiset hässii, katso rikoslaki kohta xxx.

Tuossa iässä en minä ollut edes naiselle käsipäivää toivottanut. Vielä nytkin on mielestäni outoa kätellä naista, koska olen mies. 65v.

Etsippä se rikoslain kohta mikä kieltää seksin kahden 15 vuotiaan välillä? Ainii sellasta ei ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi