Tyttären poikaystävä ekaa kertaa yökylässä :)
Tyttäreni (15v) poikaystävä (15v) on tänään ekaa kertaa meillä yökylässä :) Ovat seurustelleet nyt puolisen vuotta, ja aikaisemmin ovat olleet aina poikaystävällä yötä. En halua nolata itseäni, joten antakaas vinkkejä miten minun pitäisi olla :D Tuntuu että ei uskalla sanoa mitään, ettei tyttö ala huutamaan että nolaan hänet.
-Nolo äiti.
Kommentit (309)
Nyt ne panee tuolla ja pojalla ei oo kortsua :(
Ap
Älä ryysää huoneeseen sisälle kun tyttäresi ottaa pojalta suihin tai kun se poraa sitä nsrttua anaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne panee tuolla ja pojalla ei oo kortsua :(
Ap
Nykyään pannaan vaan anaaliin niin ei haittaa.
Kyllä ne lakanat aamulla kertovat yön tapahtumat. Kannattaa ottaa verhot pois jos ne ovat puuvillaa tai muuta hyvin imevää kangasta.
Tyttöystäväni ottaa aina pari palaa talouspaperia yöpöydälle ja käy pesulla. Aamuun jos jättää niin ne ovat kuulemma liimautuneet yhteen ja homma on astetta hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne lakanat aamulla kertovat yön tapahtumat. Kannattaa ottaa verhot pois jos ne ovat puuvillaa tai muuta hyvin imevää kangasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nämä kommentit oikein on? Ei kaikki nuoret ole heti panemassa kun silmä välttää. Mammat sen sijaan taitaa olla puutteessa jutuista päätellen.
No mutta voisko sitä sutten tavata ihan aamusta iltaan vaikka 20 tuntia... Miksi ihmeessä *lasten* pitää yökyläillä... En totisesti ymmärrä tätä nykyajan vanhemmuutta🤦♀️ne nimittäin ehtii vielä myöhemminkin...
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pahaa tekee lukea tämän ketjun kommenteja. Aloitus oli asiallinen, ja tarpeellinen. Teinien vanhemmuuden haasteista tulisi puhua enemmän. Kuitenkin näyttäisi siltä, että suurin osa ketjuun vastanneista kirjoittelee ivallisesti ja seksualissävytteisesti LAPSISTA, jota siis 15v edelleen on.
Järkyttävää, ettei keskustelu ole pysynyt asiallisena vaan kaiken maailman pedokuolaajat jakaneet aivopierujaan...
Viiiittu, Virossa suojaikäraja on 14v. Ei 15v ole lapsi, vaan teini.
Tuon ikäiset eivät ole vielä saaneet naimalupaa. Ensin rippikoulu, ja vanhemmat kahvittelevat toistensa luona. Tutustutaan perheen arvoihin ja taustoihin. Näin meillä toimitaan. Lisäksi pitää tehdä laaja sukuselvitus, onko siellä mielenvikaisia juoppo hulluja esivanhempia tms.
Veera28 kirjoitti:
Siis mistä 60-luvulta ootte jotkut kommentoijista? 😂 Seksiäkö on mahdollista harrastaa vaan yöllä sängyssä ja pimeessä? 🤭 Ja joku vielä ehdotti lasun tekemistä. Vanhoilliset pätee jostai laista, jota ei ees ole olemassa.
Kyl ainaki mun aikaan ku oltii 15v, seksin harrastaminen oli jo ihan normaalia ja vanhemmat muistuttivat ehkäisyn tärkeydestä.Teinit tekee sen jossai muualla kuitenkin, jos niin itse tahtoovat.
No nimenomaan, tehkööt sen jossain muualla jos ihan välttämätön pakko on. En minä järjestä viisitoistakesäisille mouruaville kolleille yöllistä kutupaikkaa kaikilla mukavuuksilla ja eteen kannetulla ravitsevalla aamupalalla, johan nyt on. Muutama vuosi lisää ikää ja harkintaa, niin mahdollisesti sitten voin jo poikakaverin majoittaakin.
Kato kun minä päätän ihan itse kuka talossani saa yöpyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiset eivät ole vielä saaneet naimalupaa. Ensin rippikoulu, ja vanhemmat kahvittelevat toistensa luona. Tutustutaan perheen arvoihin ja taustoihin. Näin meillä toimitaan. Lisäksi pitää tehdä laaja sukuselvitus, onko siellä mielenvikaisia juoppo hulluja esivanhempia tms.
Oliko jossain maininta, että onko nää nuoret 8 vai 9 luokalla? Jos on ysillä niin ovat jo päässeet ripille. Itse olin 14 kun pääsin ripille, ei kaikki kerkiä täyttämään 15 rippikouluun mennessä. Niin ja kaikkihan ei edes käy rippikoulua..
Vierailija kirjoitti:
Lisäys, veljen tyttökaveri tuli kylään ja hänelle annettiin erillinen huone. Sitten kun menivät naimisiin, niin vieraillessaan saivat (tietysti) yhteisen huoneen. Itse opin tällaisen mallin ja minusta se on hyvä.
Eli naimisiin menemisestä rangaistiin ottamalla unirauha pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teiniseksi oli kyllä parasta mitä ikinä olen kokenut. Sääliksi käy ne, jotka eivät nuoruudessaan saaneet ja antaneet.
ps. ei koske seksikielteisiä tai aseksuaaleja, saatte jatkaa elämäänne kuten haluatte.
Olen harrastanut teiniseksiä ja siitä eteenpäin milloin minkäkinlaista seksiä ilman pidempiä kuivia kausia. Nyt olen kohta 50v. Ehdottomasti parasta seksi on nyt keski-ikäisenä. Tiedän mitä haluan, uskallan sanoa sen ääneen ja ei voisi vähempää kiinnostaa näkyykö vatsamakkara tai onko tukka hyvin. Minulla on tosin hyvä parisuhde, puoliso on myös paras ystäväni, joten seksiä on reilusti yli keskiarvon.
Tarkoitatko keskiarvolla omaa vai yleistä keskiarvoa? Koskeeko keskiarvon ylittäminen laatua vai määrää?
Vierailija kirjoitti:
Ketä oikeasti kiinnostaa? Evvk jos sun äpärän poikkis tulee nysvään teen nurkkiin -iik, kun jännää. Maailmassa on hiukan isompiakin issueita.
Nykyään näköjään päästään peruskoulusta läpi, vaikka ei opita edes auttavasti kirjoittamaan suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksia, kun 15-vuotiaina on tultu isiksi ja äideiksi, eli ei pidä vähätellä tätä mahdollisuutta.
Ootko ehkäisystä kuullu?
Miksi minun siitä pitäisi kuulla? Asia ei ole ilmeisesti mennyt perille näille teineille, jotka ovat saaneet lapsen. Hehän sitä valistusta tarvitsevat.
Muistan miten isäni totesi jotenkin ylimielisesti kuultuaan 16-vuotiaan serkkuni synnyttäneen lapsen, että eipä ole valistus mennyt perille.
Itse tosin ei ole jakanut minkään sortin valistusta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksia, kun 15-vuotiaina on tultu isiksi ja äideiksi, eli ei pidä vähätellä tätä mahdollisuutta.
Se mahdollisuus on toki olemassa. Mutta ensinnäkin suurin osa raskaana olevista teineistä tekee abortin, ja toiseksi teiniraskauksien määrä on vähentynyt ihan selkeästi koko 2000-luvun ajan.
Muistelen lukeneeni, että seksin harrastaminen ylipäätään on vähentynyt 2000-luvulla. Itsellänikin se on käytännössä lakannut kokonaan.
K-18 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotiaat ovat lapsia. Ei seksiä siis
Se ei ole vanhempien päätettävissä.
Setämiehenä paheksun alaikäisten sextailua, se kuuluu täysikäisille, K-18 kamaa. Kumma äiti jos katsoo vierestä kun oma tytär äheltää vieressä huoneessa.
Tuon ikäisten pitäisi keskittyä vielä kiltisti koulunkäyntiin eikä esittää aikuista.
Sekstailu tarkoittaa suutelemista.
-termit kohdilleen
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pahaa tekee lukea tämän ketjun kommenteja. Aloitus oli asiallinen, ja tarpeellinen. Teinien vanhemmuuden haasteista tulisi puhua enemmän. Kuitenkin näyttäisi siltä, että suurin osa ketjuun vastanneista kirjoittelee ivallisesti ja seksualissävytteisesti LAPSISTA, jota siis 15v edelleen on.
Järkyttävää, ettei keskustelu ole pysynyt asiallisena vaan kaiken maailman pedokuolaajat jakaneet aivopierujaan...
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että aloituksessa on mikään asiallista?
Siis kuka ihme päästää "poikaystäviä" yökylään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiiittu, Virossa suojaikäraja on 14v. Ei 15v ole lapsi, vaan teini.
Myös 13v on teini. Samoin 19v.
Sun pointti oli mikä?
Väkisinmakaaminen tapahtunu! Voi jumalauta! Nyt kuule jätkän tappi giljotiiniin!