Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tajua kuinka ällöttävä/rasittava on humalassa. Pitää varmaan videoida joskus

Vierailija
24.04.2021 |

Viime yönä ei löytänyt aluksi vessaan. Piti vahtia ja juosta perässä ettei tee tarpeitaan saunaan tai siivouskomeroon.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

erert kirjoitti:

Hämmentäviä kommentteja. Ap ei sano muuta, kun että mies on rasittava kännissä ja kaikkitietävät on haukkumassa alkoholistiksis siaksi yms..Kaikille ei alkoholi sovi, mutta en nyt käsitä, että miten se itsessään jonkun juntiksi tekee?

Vähemmistö täällä junttiudesta on puhunut - ja olet oikeassa, se ei kuulu tähän. Ap:n mies on kuitenkin alkoholisti, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Jos alkon käyttö on hallinnassa, ei puoliso joudu siivoamaan kusilammikoita kosteiden iltojen päätteeksi.

'

Mahdollisesti, mutta ei sitä kai nyt faktaksi voi sanoa.  Olen ainakin itse tuntenut ihmisiä, jotka ei niin usein juo ja juuri sen takia menettävät helposti kontrollin. Pointti oli, että ap ei muuta kerro, että kännissä miehellä menee aika yli ja kusee minne sattuu. Kuulostaa vain vähän mustavalkoiselta olettaa tuollaisen tietomäärän perusteella, että kyseessä on pakosti oltava joku hirveä alkoholisti sika.

Humalajuominen tuohon pisteeseen indikoi alkoholismia. Sen tuurijuoppoudeksi kutsuttua versiota.

Jotkut taas juovat päivittäin olematta koskaan humalassa. Ei sekään ole hyvä, vaan muuttaa persoonallisuutta pikku hiljaa.

Vierailija
42/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä virtsasi myös mihin sattui. En koskaan siivonnut jälkiään, kerännyt tavaroitaan tai selitellyt tutuille tekemisiään. En myöskään nalkuttanut. Sanoin vain sitten aamulla, että teit tarpeesi yöllä vesisänkyyn, se pitäisi nyt pestä. Kyllä hän sotkunsa siivosi mutta ero sen juomisen takia kuitenkin tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi