Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolue jota äänesti viimeksi ja äänestätkö uudestaan?

Hiljainen nukkuja
21.01.2023 |

Kiinnostaa tietää mitä puoluetta äänestitte viime eduskuntavaaleissa ja aiotteko äänestää uudestaan. Perusteluita tietenkin tuo kaipaamaan sisältöä aiheeseen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin viimeksi PS, todennäköisesti en enää.

Vierailija
2/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta.

En äänestä. Liian kommarimenoa nykyään ja munatonta touhua. Ääni menee liberaaleille, jotka tekivät kunnon leikkauslistan jolla päästään juuri ja juuri tasapainoon. Sit pitäisi vielä vähän nipistää että velka alkaisi vähentymäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kokoomusta, en äänestäisi uudestaan. Ainakaan niin pitkään kun Orpo on pääpiruna.

Vierailija
4/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS ja todellakin äänestän nytkin.

Vierailija
5/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kd. Nyt äänestän varmaan persuja. Haluan antaa enemmän vauhtia muutokselle.

Vierailija
6/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto. Enää en äänestä mitään puoluetta, koska kaikki kannattivat Nato-jäsenyyttä.

Vierailija
7/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä äänestin viimeksi ja nyt menee demareille

Vierailija
8/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin viime duskuntavaaleissa SDP: tä. Nyt en tiedä, mitä puoluetta äänestää. Mikään puolue ei aja itselleni tärkeitä asioita. Itselleni sopisi parhaiten joku SDP:n ja PS: n parhaat puolet yhdistävä puolue. Suurimmassa osassa asioista olen kyllä SDP:n linjoilla, mutta parissa tärkeässä suuressa asioissa PS:n linjoilla. Suomeen tarvittaisiinkin ulkomaisiin ja Suomeen tapahtuvaan muuttoon, ulkomaille meneviin verorahoihin ja näihin liittyviin asioihin kriittisesti suhtautuva, mutta kuitenkin valtion ja yhteiskunnan vahvaa roolia sote-asioissa ja hyvinvoinnissa sekä muutenkin hyvinvointivaltiota kannattava puolue.

Vierailija
9/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi Liike Nyttiä. Nyt ehkä PS.

Vierailija
10/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin PS mutta ei enää, ääni menee KDlle. Viimeksi jo mietin pitkään valintaani, mutta jatkoin silloin vielä äänestäjänä.

Vierailija
11/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin viime duskuntavaaleissa SDP: tä. Nyt en tiedä, mitä puoluetta äänestää. Mikään puolue ei aja itselleni tärkeitä asioita. Itselleni sopisi parhaiten joku SDP:n ja PS: n parhaat puolet yhdistävä puolue. Suurimmassa osassa asioista olen kyllä SDP:n linjoilla, mutta parissa tärkeässä suuressa asioissa PS:n linjoilla. Suomeen tarvittaisiinkin ulkomaisiin ja Suomeen tapahtuvaan muuttoon, ulkomaille meneviin verorahoihin ja näihin liittyviin asioihin kriittisesti suhtautuva, mutta kuitenkin valtion ja yhteiskunnan vahvaa roolia sote-asioissa ja hyvinvoinnissa sekä muutenkin hyvinvointivaltiota kannattava puolue.

Luultavasti äänestän protestina jotakin ehdokasta, jolla ei ole mitään mahdollisuuksia tulla valituksi.

Vierailija
12/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS viimeksi ja entistä suuremmalla syyllä uudelleen PS.

t. autoilija

Vierailija
13/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS ja todellakin äänestän uudestaan. Kahden lapsen suomalaisena vanhempana en voi muuta.

Vierailija
14/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä kai viimeksi, nyt ehkä kokoomusta

Vierailija
15/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EOP ja äänestän uudelleen.

Olen pitkään äänestänyt Kokoomusta, mutta viime vaaleissa meni protestiääni pienpuolueelle ja sillä tiellä pysyn. Mitä enemmän tätä maailman touhua katselen, sitä enemmän menetän uskoni ihmisiin, joten nyt minun osaltani on eläinten vuoro.

Vierailija
16/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS viimeksi ja entistä suuremmalla syyllä uudelleen PS.

t. autoilija

Itsekin maaseudulla asuvana ja 50 tkm vuodessa ajavana en voi äänestää psää. Viimeksi kaksi polttoaineveron korotusta ja jakeluvelvoite. Kiitos ei enää.

Vierailija
17/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Kokoomusta. Olen åänestänyt joko heitä tai RKP:ta vaihtelevasti, riippuen mistä olen löytänyt paremman ehdokkaan. Näillä menen edelleen, olen 55 ja nämä ainoat puolueet joita olen äänestänyt.

Vierailija
18/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kd viimeksi, tulevat vaalit äänestän Kd, Persu tai Vapaudenliitto

Vierailija
19/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut. Olen protestipersu ja takaisin Kokoomukseen kunhan lakkaavat kusemasta Kansallisen Edun päälle.

Vierailija
20/43 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepua aina ennen, nyt ei enää. Varma ääni kokoomukselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi