Mies ei tajua kuinka ällöttävä/rasittava on humalassa. Pitää varmaan videoida joskus
Viime yönä ei löytänyt aluksi vessaan. Piti vahtia ja juosta perässä ettei tee tarpeitaan saunaan tai siivouskomeroon.
Kommentit (42)
Vituttaisi seurustella alkoholistin kanssa. Ei mulla muuta.
Haluatko olla tuollaisen miehen kanssa, joka juo runsaasti. Haluatko todella sellaisen elämän. Vai olisiko muuallakin elämää.
Mitä otat sellaisen Alkoholisti miehen tai vaimon kukaan ei sinua ole sellaiseen pakottanut , en Minä ainakaan minä laittaisin sellaisen käveleen parisuhteesta.
Ei , ei missään nimessä!
Vastenmielinen juntti. Tämä on sun käsitys unelmamiehestä?
vain av-mammat kisaa siitä, kenellä se oma taso ei riitä muuhun kuin siihen paskimpaan mahdolliseen mieheen.
Tuollaisiahan kaikki humalaiset ovat, on sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen juntti. Tämä on sun käsitys unelmamiehestä?
Tuo ei vastaa naisten käsitystä romantiikasta ja turvallisesta miehestä. Naisesta tulee humalaisen vahti vaan.
Jos aikuinen ihminen ei osaa omaa juomistaan hillitä ja pissiksii pitkin nurkkia, niin pistäkää nyt edes ne ääliömiehenne itse siivoamaan jälkensä. Kaikenlaisia matosia te jaksattekin katsoa.
Mitä tuo alkkiksen kanssa eläminen ja sietäminen sinulle antaa?
Kyllä meilläkin on vuosikymmenten ajan kuppia kaadettu, mutta ei ikinä tuohon tilaan, että unohtuu paikka ja aika. Tai edes että sammuis.
Siis sä ap olet niitä naisia jotka eivät älynneet lopettaa suhdetta sen jälkeen kun olit toisen kerran todistanut kuinka se mies juo itsensä noloksi?
Sitten valitat täällä ihan turhaan kun itse valitsit juopon kumppanin.
OLIKO NARTTU JOKU KYSYMYS VAI HALUSITKO VAIN HAUKKUA?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meilläkin on vuosikymmenten ajan kuppia kaadettu, mutta ei ikinä tuohon tilaan, että unohtuu paikka ja aika. Tai edes että sammuis.
Toiset osaa ottaa kohtuudella mutta monet ei. Varsinkin viina on monelle ehdoton ei.
Hyvät syyt pitää lattialle kuseksivaa päihdeongelmaista omassa kodissaan:
-
-
-
-
-
-
Kas, ei ole!
Hankkiudu eroon siitä alkonarkista ja hanki normaali mies.
Viina on syytön.
Miehessä vika.
Itse olen saamani palautteen mukaan mitä mainioin seuramies sekä kännissä että selvinpäin.
Mun mies on samanlainen. Herää kännissä yöllä ja kävelee ihan minne sattuu kuselle. Kävelee tavallaan unissaan koska ei saa mitään kontaktia jos yritän ohjata vessaan.. Siinä on pakko itse siivota koska lautalattian väleihin kuivunut kusi haisee ihan järkylle Menee myös nukkumaan minne sattuu,kerran omi naapurissa ryypätessään mennyt 10v tytön huoneeseen ja sammunut lattialle... Hieman oli aamulla hävettäny.