Mies ei tajua kuinka ällöttävä/rasittava on humalassa. Pitää varmaan videoida joskus
Viime yönä ei löytänyt aluksi vessaan. Piti vahtia ja juosta perässä ettei tee tarpeitaan saunaan tai siivouskomeroon.
Kommentit (42)
Minä kuvasin ihan omaksi muistoksi ettei unohdu millaista se elämä on. Sen jälkeen en ole haksahtanut ikuisiin projekteihin enkä elämän ajelehtijoihin. En varsinkaan niihin mitkä tarvitsee hellyyttä, rakkautta ja jonkun jonka kanssa jakaa ONGELMIA.
Ap olet läheisriippuvainen näköjään miehestäsi kun katselet kännäämistä ja vieläpä siivoat miehesi jälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meilläkin on vuosikymmenten ajan kuppia kaadettu, mutta ei ikinä tuohon tilaan, että unohtuu paikka ja aika. Tai edes että sammuis.
Sama.
Olut ja viini kyllä maistuu mutta korkki menee loppuiäksi kiinni jos jompikumpi alkaa sammuilemaan mihin sattuu ja kuseksimaan vaatehuoneeseen.
Voi kamala, miksi joku tuollaisen kanssa eläisi?
Olen kuullut joskus samaa, caught on tape :D
Vierailija kirjoitti:
vain av-mammat kisaa siitä, kenellä se oma taso ei riitä muuhun kuin siihen paskimpaan mahdolliseen mieheen.
Ai. Minun ex alkonarkkini on pitäneet itseään korkeampitasoisena ja minä olin se johon tyydyttiin. Väitätkö että alkoholisti olisi pohjasakkaa?
Olen onnellinen puolestasi. Kiva että elät unelmaasi. ♥️
Alkoholistit on kuvottavaa sakkia ja heidän sekoilujen mahdollistajat typeriä
Kannattaa videoida ja herättää ukko aamulla klo 6 siivoamaan jälkensä ja näyttää video ja sanoa, että lopettaa viinan juonnin kokonaan, tai se on moro. En katsoisi edes yhtä kertaa ja lapsiakaan ei saisi nähdä
ennenkuin on raitistunut. Itse kyllä soittaisin poliisit ja seuraavana päivänä kun ukko tulisi putkasta olisi tavarat ovella, ja lukkovaihdettu
Ei se paapomalla muutu. Potku perseelle vaan.
Hämmentäviä kommentteja. Ap ei sano muuta, kun että mies on rasittava kännissä ja kaikkitietävät on haukkumassa alkoholistiksis siaksi yms..Kaikille ei alkoholi sovi, mutta en nyt käsitä, että miten se itsessään jonkun juntiksi tekee?
erert kirjoitti:
Hämmentäviä kommentteja. Ap ei sano muuta, kun että mies on rasittava kännissä ja kaikkitietävät on haukkumassa alkoholistiksis siaksi yms..Kaikille ei alkoholi sovi, mutta en nyt käsitä, että miten se itsessään jonkun juntiksi tekee?
Vähemmistö täällä junttiudesta on puhunut - ja olet oikeassa, se ei kuulu tähän. Ap:n mies on kuitenkin alkoholisti, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Jos alkon käyttö on hallinnassa, ei puoliso joudu siivoamaan kusilammikoita kosteiden iltojen päätteeksi.
erert kirjoitti:
Alkoholi poistaa estot ja tulee se todellinen luonne esiin.
Kyllä tuo AP:n antama esimerkki on vaan junttia käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa videoida ja herättää ukko aamulla klo 6 siivoamaan jälkensä ja näyttää video ja sanoa, että lopettaa viinan juonnin kokonaan, tai se on moro. En katsoisi edes yhtä kertaa ja lapsiakaan ei saisi nähdä
ennenkuin on raitistunut. Itse kyllä soittaisin poliisit ja seuraavana päivänä kun ukko tulisi putkasta olisi tavarat ovella, ja lukkovaihdettu
Hyi saatana että tämän palstan naiset osaa olla niin helvetin ripulivammaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sitten rikos ja menetät lapsesi valtiolle
Vierailija kirjoitti:
erert kirjoitti:
Vähemmistö täällä junttiudesta on puhunut - ja olet oikeassa, se ei kuulu tähän. Ap:n mies on kuitenkin alkoholisti, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Jos alkon käyttö on hallinnassa, ei puoliso joudu siivoamaan kusilammikoita kosteiden iltojen päätteeksi.
'
Mahdollisesti, mutta ei sitä kai nyt faktaksi voi sanoa. Olen ainakin itse tuntenut ihmisiä, jotka ei niin usein juo ja juuri sen takia menettävät helposti kontrollin. Pointti oli, että ap ei muuta kerro, että kännissä miehellä menee aika yli ja kusee minne sattuu. Kuulostaa vain vähän mustavalkoiselta olettaa tuollaisen tietomäärän perusteella, että kyseessä on pakosti oltava joku hirveä alkoholisti sika.
Vierailija kirjoitti:
Merkillistä että kusipäällä miehellä riittää aina naisia, olen huomannut myös tuttavapiirissä saman ilmiön..
Harhaluulo. Luulet homomiehiäkin alfoiksi.
Kyvytön humalainen voi olla baarissa hauskaa seuraa ja hyvä suustaan, mutta sängyssä tai parisuhteessa siitä ei ole mihinkään. Juoppo löytää aina toisen juopon, kadehdipa sitä auvoa...
Jotkut opettelevat yhdessä juomista, jotkut yksinään.
Mutta minä en sitä touhua katsellut vaan lähdin.
Vierailija kirjoitti:
erert kirjoitti:
Alkoholi poistaa estot ja tulee se todellinen luonne esiin.
Kyllä tuo AP:n antama esimerkki on vaan junttia käytöstä.
Kuka tahansa, joka juo tarpeeksi, alkaa käyttäytä juntisti.
Palauta sinne mistä moisen helmen löysitkin.
Ehkä on parempi että siirryt elämässä eteenpäin ja jätät sen juopon kuseksimaan pitkin lattioita.