Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tajua kuinka ällöttävä/rasittava on humalassa. Pitää varmaan videoida joskus

Vierailija
24.04.2021 |

Viime yönä ei löytänyt aluksi vessaan. Piti vahtia ja juosta perässä ettei tee tarpeitaan saunaan tai siivouskomeroon.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parempi että siirryt elämässä eteenpäin ja jätät sen juopon kuseksimaan pitkin lattioita.

Vierailija
22/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvasin ihan omaksi muistoksi ettei unohdu millaista se elämä on. Sen jälkeen en ole haksahtanut ikuisiin projekteihin enkä elämän ajelehtijoihin. En varsinkaan niihin mitkä tarvitsee hellyyttä, rakkautta ja jonkun jonka kanssa jakaa ONGELMIA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet läheisriippuvainen näköjään miehestäsi kun katselet kännäämistä  ja vieläpä siivoat miehesi jälkiä.

Vierailija
24/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meilläkin on vuosikymmenten ajan kuppia kaadettu, mutta ei ikinä tuohon tilaan, että unohtuu paikka ja aika. Tai edes että sammuis.

Sama.

Olut ja viini kyllä maistuu mutta korkki menee loppuiäksi kiinni jos jompikumpi alkaa sammuilemaan mihin sattuu ja kuseksimaan vaatehuoneeseen.

Vierailija
25/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, miksi joku tuollaisen kanssa eläisi?

Vierailija
26/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut joskus samaa, caught on tape :D

Vierailija
27/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vain av-mammat kisaa siitä, kenellä se oma taso ei riitä muuhun kuin siihen paskimpaan mahdolliseen mieheen. 

Ai. Minun ex alkonarkkini on pitäneet itseään korkeampitasoisena ja minä olin se johon tyydyttiin. Väitätkö että alkoholisti olisi pohjasakkaa?

Vierailija
28/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen puolestasi. Kiva että elät unelmaasi. ♥️

Vierailija
29/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit on kuvottavaa sakkia ja heidän sekoilujen mahdollistajat typeriä

Vierailija
30/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa videoida ja herättää ukko aamulla klo 6 siivoamaan jälkensä ja näyttää video ja sanoa, että lopettaa viinan juonnin kokonaan, tai se on moro. En katsoisi edes yhtä kertaa ja lapsiakaan ei saisi nähdä

ennenkuin on raitistunut. Itse kyllä soittaisin poliisit ja seuraavana päivänä kun ukko tulisi putkasta olisi tavarat ovella, ja lukkovaihdettu

Vierailija
31/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paapomalla muutu. Potku perseelle vaan.

Vierailija
32/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentäviä kommentteja. Ap ei sano muuta, kun että mies on rasittava kännissä ja kaikkitietävät on haukkumassa alkoholistiksis siaksi yms..Kaikille ei alkoholi sovi, mutta en nyt käsitä, että miten se itsessään jonkun juntiksi tekee?

Vierailija
33/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

erert kirjoitti:

Hämmentäviä kommentteja. Ap ei sano muuta, kun että mies on rasittava kännissä ja kaikkitietävät on haukkumassa alkoholistiksis siaksi yms..Kaikille ei alkoholi sovi, mutta en nyt käsitä, että miten se itsessään jonkun juntiksi tekee?

Vähemmistö täällä junttiudesta on puhunut - ja olet oikeassa, se ei kuulu tähän. Ap:n mies on kuitenkin alkoholisti, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Jos alkon käyttö on hallinnassa, ei puoliso joudu siivoamaan kusilammikoita kosteiden iltojen päätteeksi.

Vierailija
34/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

erert kirjoitti:

Alkoholi poistaa estot ja tulee se todellinen luonne esiin.

Kyllä tuo AP:n antama esimerkki on vaan junttia käytöstä.

Vierailija
35/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa videoida ja herättää ukko aamulla klo 6 siivoamaan jälkensä ja näyttää video ja sanoa, että lopettaa viinan juonnin kokonaan, tai se on moro. En katsoisi edes yhtä kertaa ja lapsiakaan ei saisi nähdä

ennenkuin on raitistunut. Itse kyllä soittaisin poliisit ja seuraavana päivänä kun ukko tulisi putkasta olisi tavarat ovella, ja lukkovaihdettu

Hyi saatana että tämän palstan naiset osaa olla niin helvetin ripulivammaisia.

Vierailija
36/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sitten rikos ja menetät lapsesi valtiolle

Vierailija
37/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erert kirjoitti:

Vähemmistö täällä junttiudesta on puhunut - ja olet oikeassa, se ei kuulu tähän. Ap:n mies on kuitenkin alkoholisti, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Jos alkon käyttö on hallinnassa, ei puoliso joudu siivoamaan kusilammikoita kosteiden iltojen päätteeksi.

'

Mahdollisesti, mutta ei sitä kai nyt faktaksi voi sanoa.  Olen ainakin itse tuntenut ihmisiä, jotka ei niin usein juo ja juuri sen takia menettävät helposti kontrollin. Pointti oli, että ap ei muuta kerro, että kännissä miehellä menee aika yli ja kusee minne sattuu. Kuulostaa vain vähän mustavalkoiselta olettaa tuollaisen tietomäärän perusteella, että kyseessä on pakosti oltava joku hirveä alkoholisti sika.

Vierailija
38/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkillistä että kusipäällä miehellä riittää aina naisia, olen huomannut myös tuttavapiirissä saman ilmiön..

Harhaluulo. Luulet homomiehiäkin alfoiksi.

Kyvytön humalainen voi olla baarissa hauskaa seuraa ja hyvä suustaan, mutta sängyssä tai parisuhteessa siitä ei ole mihinkään. Juoppo löytää aina toisen juopon, kadehdipa sitä auvoa...

Jotkut opettelevat yhdessä juomista, jotkut yksinään.

Mutta minä en sitä touhua katsellut vaan lähdin.

Vierailija
39/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erert kirjoitti:

Alkoholi poistaa estot ja tulee se todellinen luonne esiin.

Kyllä tuo AP:n antama esimerkki on vaan junttia käytöstä.

Kuka tahansa, joka juo tarpeeksi, alkaa käyttäytä juntisti.

Vierailija
40/42 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta sinne mistä moisen helmen löysitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan