Miksi i n c e l e i l l ä on sama äänioikeus vaikka saavutukset ei riitä eikä tieto jää päähän?
Jos heillä olisi saavutuksia ja tietoa he olisivat jotain muuta.
Kommentit (15)
Joko olet aloittanut mt-lääkkeittesi ottamisen AP?
Sinustako pitäisi mitata kansalaisten saavutusta ja tietoa ja jakaa heille ääniä sen perusteella? Mihin kansanryhmään itse kuulut?
Kansalaisen saavutukset ei liity mitenkään äänioikeuteen.
Minä äänestän niitä puolueta jotka parhaiten mahdollistaa kotona olon pelaillen ja ryypiskellen. Ei kiinnosta politiikka eikä tämä maa muuten yhtään.
Esim joku Jännä-Jani saa vaaleissa 10 ääntä koska hänellä on ollut 10x enemmän naisia? Mikähän järki siinäkin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Esim joku Jännä-Jani saa vaaleissa 10 ääntä koska hänellä on ollut 10x enemmän naisia? Mikähän järki siinäkin olisi.
Tai joku pystyyn nussittu jakora sia?
Inceli on parasta mitä maapallolla on koskaan tallustellut.
Vierailija kirjoitti:
Sinustako pitäisi mitata kansalaisten saavutusta ja tietoa ja jakaa heille ääniä sen perusteella? Mihin kansanryhmään itse kuulut?
Aloitus on oikeutettua vittuilua sille yhdelle jankkaajalle joka kyselee tuota samaa naisista. Miksi naisten äänioikeuden kyseenalaistaminen on ok, mutta inceleille ja misogynisteille irvailu ottaa noin koville?
Huutamisesta päätellen inceleillä meni hiukan tunteisiin. Eikö ole poitsuilla huumorintajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on oikeutettua vittuilua sille yhdelle jankkaajalle joka kyselee tuota samaa naisista. Miksi naisten äänioikeuden kyseenalaistaminen on ok, mutta inceleille ja misogynisteille irvailu ottaa noin koville?
Mistä tiedät että se jankkaaja on inceli? Meillä työpaikalla naisvihaisimmat jutut tulee perheellisiltä keski-ikäisiltä ukoilta.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet aloittanut mt-lääkkeittesi ottamisen AP?
Jollakin meni aloitus tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että se jankkaaja on inceli? Meillä työpaikalla naisvihaisimmat jutut tulee perheellisiltä keski-ikäisiltä ukoilta.
Ei nykyään tuolla asenteella saa naista.
Inselit ja yksinäiset miehet pitäisi sulkea keski-tys-leireille.
Kysy äidiltäsi samalla kun muutakin siellä saunassa.