Ei luoja että ärsyttää, mies ei ikinä puhdista wc-pönttöä
Ihan karmeat jäljet aina pitkin pönttöä, mutta kertaakaan ei ole itse puhdistanut jälkiään. Yhdessä 5 vuotta. Ällöttää.
Kommentit (143)
mitä miehesi on sanonut, kun olette keskustelleet asiasta?
huom, keskustelleet
No on toki tullut ero mieleen, tosin muista syistä. Toi pöntön kurajälkien jättäminen minulle siivottavaksi tuntuu suorastaan haistattelulta, niin monella tapaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
No on toki tullut ero mieleen, tosin muista syistä. Toi pöntön kurajälkien jättäminen minulle siivottavaksi tuntuu suorastaan haistattelulta, niin monella tapaa.
-ap
Se tapa on todella sikamainen, kauheaa. Ehkä voisitte olla omissa asunnoissa?
No olen joskus asiasta sanonut, mutta ei nyt varsinaisesti olla keskusteltu, myönnän. Mutta ihan oikeesti, miten kukaan ajattelee että on ok vain vaimon siivoavan pskajäljet???
-ap
En ikipäivänä suostuisi siivoamaan aikuisen miehen pönttöroiskeita, en ikinä. Se ois hyvästit heti paikalla jos tuollaisia ällöttävyyksiä alkaisi tapahtua.
No siivoa ne paskatahrat jos niin häiritsee. Ja lopeta typerä vinkuminen.
Alat sitten vaan itse jättää jälkeesi samanlaiset jäljet. Siinäpä miehelle katseltavaa.
Joo, harkitsen erillisiä asuntoja.
-ap
Tavallaan ymmärrän miestäsi mut tavallaan en. Kusen itse sen verran huolettomasti että joskus saattaa joku roiske mennä lattiallekin, mutta kurajälkiä en kyllä jätä.
Miten olisi keskustelu siivouksen pelisäännöistä?
Ai niin mut seksi on tärkeämpää ja miehen miellyttäminen...
Tämän vuoksi molemmilla tulee olla omat vessat.
Toinen rypeköön paskoissaan jos niin valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Joo, harkitsen erillisiä asuntoja.
-ap
Harkitse, ja toteuta. Ei naiselle ole juuri iloa yhdessä asumisesta.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Sano sille tämä. Että onko joku vihje, koska sellaiselta se todellakin tuntuu. Ettei tartte myöhemmin sillä ulista, että ero tuli puskista ja mitään ei ois voinu aavistaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi keskustelu siivouksen pelisäännöistä?
Ai niin mut seksi on tärkeämpää ja miehen miellyttäminen...
Aika reipas oletus ja kaukana totuudesta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apSano sille tämä. Että onko joku vihje, koska sellaiselta se todellakin tuntuu. Ettei tartte myöhemmin sillä ulista, että ero tuli puskista ja mitään ei ois voinu aavistaakaan.
OOn tästä kyllä samaa mieltä. Ehkä se ei vaan tajua että otat sen vihjeenä. Sama kun kusiroiskeet lattialla, jos siitä ei sanota minulle niin oletan että se ei haittaa.
En nalkuta, se ei kuulu tapoihini. Sanonut olen. Pyrin asialliseen ja kunnioittavaan vuorovaikutukseen aina.
-ap
Meillä mies onneksi pesee omat jälkensä pöntön sisäpuolelta mutta ei kertaakaan ole muuten pessyt vessaa, lavuaareja tai suihkua.
Kokeilin kerran kuinka kauan vessa voi olla pesemättä että miestäkin alkaisi asia haitata ja siivoaisi sen myös ITSE oma-aloitteisesti mutta mulla petti hermo neljän viikon jälkeen ja siivosin sen itse.
En katselisi, saati siivoilisi hetkeäkään.
En mä kyllä ees tajuaisi että miehen voi jättää tollasen takia. Luultavasti vaan sanoisin että se on tänään sitten sun vuoro pestä vessa.
Entä jos joku ihmettelee, miksi olet yhdessä sen miehen kanssa. Eikö tule mieleen erota oikeasti.