Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei luoja että ärsyttää, mies ei ikinä puhdista wc-pönttöä

Vierailija
23.04.2021 |

Ihan karmeat jäljet aina pitkin pönttöä, mutta kertaakaan ei ole itse puhdistanut jälkiään. Yhdessä 5 vuotta. Ällöttää.

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei puhe auta mutta jostain syystä et halua vaihtaa siistimpään mieheen, ratkaisu on omat vessat. Meillä on kolme vessaa, joista yksi on minun, yksi miehen ja yksi lasten. Vieraat ohjataan sinne miehen vessaan ja viimeistään silloin mies itsekin innostuu sitä kiillottamaan.

Vierailija
22/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nalkuta, se ei kuulu tapoihini. Sanonut olen. Pyrin asialliseen ja kunnioittavaan vuorovaikutukseen aina.

-ap

tämänkin palstalla makaamisen sijasta voisit keskustella miehesi kanssa, vaikka niistä paskarannuista.

sinun prioriteettisi ainakin on selvät, miehesi on sinulle ilmaa 

Kuinka moneen kertaan pitäisi aikuiselle ihmiselle sanoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nalkuta, se ei kuulu tapoihini. Sanonut olen. Pyrin asialliseen ja kunnioittavaan vuorovaikutukseen aina.

-ap

tämänkin palstalla makaamisen sijasta voisit keskustella miehesi kanssa, vaikka niistä paskarannuista.

eihän aloittaja ole ihan omien sanojensa mukaan edes puhunut asiasta miehen kanssa.

jos mölisee jotain vessanpesusta, se ei ole keskustelemista.

ja edelleenkin, miehen paskarannut voi hieroa palstalle, mutta miehen kanssa ei voi asiasta puhua.

mikä helvetti teitä naisia vaivaa? 

Moni varmaan ajattelee, että miehen ei pitäisi olettaa, että nainen siivoaa miehen paskat.

Että mies tajuaisi siivota omat sotkunsa ihan itse, kun hän miettii asiaan omilla rationaalisilla miehenaivoillaan.

Ja kun mies ei näin tee, hän pitää naista palvelijanaan, jonka tehtävä on siivota miehen paskat. Mikä ymmärrettävästi naista kyrpii, jos sallit karkeuden.

Vierailija
24/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pöntön siisteys on muuten ees niin tärkeää? Sitähän käytetään tarpeiden tekemiseen. En nyt itekään jättäisi pönttöä siis ihan kuraraitaiseksi mutta ne satunnaiset kusiroiskeet pöntön ympärillä ei minua häiritse. Rupesin vaan miettiin

Vierailija
25/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

eihän aloittaja ole ihan omien sanojensa mukaan edes puhunut asiasta miehen kanssa.

ja edelleenkin, miehen paskarannut voi hieroa palstalle, mutta miehen kanssa ei voi asiasta puhua.

Moni varmaan ajattelee, että miehen ei pitäisi olettaa, että nainen siivoaa miehen paskat.

Että mies tajuaisi siivota omat sotkunsa ihan itse, kun hän miettii asiaan omilla rationaalisilla miehenaivoillaan.

Ja kun mies ei näin tee, hän pitää naista palvelijanaan, jonka tehtävä on siivota miehen paskat. Mikä ymmärrettävästi naista kyrpii, jos sallit karkeuden.

Ja tämä tuli aloittajalle yllätyksenä viiden vuoden jälkeen? Siis ne paskarannut?

Mutta niistä ei voi edelleenkään keskustella sen oman miehen kanssa? Vaan ne paskarannut pitää tuoda palstalle ihasteltavaksi?

Näinkö sinäkin teet kaikkien elämäsi epäkohtien kanssa? 

Vierailija
26/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pöntön siisteys on muuten ees niin tärkeää? Sitähän käytetään tarpeiden tekemiseen. En nyt itekään jättäisi pönttöä siis ihan kuraraitaiseksi mutta ne satunnaiset kusiroiskeet pöntön ympärillä ei minua häiritse. Rupesin vaan miettiin

Niin. Kun teille tulee vieraita, esim. anoppi ja appi, tai muita vanhoja sukulaisia, niin he sitten astuvat sukkasillaan niihin sinun kusiroiskeisiin, koska et ole vaivautunut niitä siivoamaan. Nauttinevat?

Vierailija
27/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa olin ns. kynnysmatto, jota mies kohteli miten halusi. Ihme kyllä minulla raja meni paskarannuissa. Komensin siltä seisomalta miehen alkuaikoina kuuraamaan pönttöä. Sen otti tosissaan ja siivosi jälkensä. 

Vierailija
28/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen joskus asiasta sanonut, mutta ei nyt varsinaisesti olla keskusteltu, myönnän. Mutta ihan oikeesti, miten kukaan ajattelee että on ok vain vaimon siivoavan pskajäljet???

-ap

eli voit mölistä miehesi paskarannuista netissä, mutta et osaa puhua asiasta miehesi kanssa.

ja se nalkutus ei ole keskustelua 

Tutkitusti MIEHET nalkuttavat, nainen sanoo asiasta kerran ja se on moro sitten, ellei mene perille.

Eikö ole kiva kun saat vain yhden tilaisuuden, jos sitäkään?

Vierailija
29/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kun teille tulee vieraita, esim. anoppi ja appi, tai muita vanhoja sukulaisia, niin he sitten astuvat sukkasillaan niihin sinun kusiroiskeisiin, koska et ole vaivautunut niitä siivoamaan. Nauttinevat?

No ei ne varmaan nauti :D Kai se vessa nyt ennen vieraita siivotaan. Mutta ihan normipäivänä miksi sen pöntön täytyis olla niin siisti

Vierailija
30/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstajonne yrittää olla niin miestä, öyh möyh. "Minähän paskon miten haluan, minne haluan ja nalkutusta en kuuntele."

Kuolee impenä äitinsä peräkamariin.

Vierailija
31/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun muistutit taas yhdestä asiasta miksi luojan kiitos eksäni on eksä vaikka perhe siinä hajosikin.

Oikeesti ap mä niin tajuun sua! Periaatteessa kukaan ei voi ottaa eroa paskaraitojen takia ja muista nyt se että se viesti minkä niissä luet ei ole se minkä miehes jättää, ei vaan siivoa koska ei tajua. Ja jos on kuten eksäni ei myöskään kykene mitenkään päin asiaa koskaan tajuamaan,

Vierailija
32/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne varmaan nauti :D Kai se vessa nyt ennen vieraita siivotaan. Mutta ihan normipäivänä miksi sen pöntön täytyis olla niin siisti

Ai miksei saa olla paskaa kuorrutteena kodissa? Koska kaikki eivät halua nähdä ja haistaa sinun paskaasi, vaikka itse siitä nautitkin.

Vierailija
33/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa miten palstan miesvihaajanaiset jaksaa nuolla ja nuuhkia tuntemattoman miehen paskaraitoja palstalla perjantai-iltana. On teillä huikea elämä =D

Vierailija
34/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikipäivänä suostuisi siivoamaan aikuisen miehen pönttöroiskeita, en ikinä. Se ois hyvästit heti paikalla jos tuollaisia ällöttävyyksiä alkaisi tapahtua.

On helpompi siivota itse kuin miettiä sen jälkeen koko ajan missä sitä paskaroisketta leviää pitkin kämppää, kun ukko ei kuitenkaan pese kunnolla käsiään ja roiskuttaa ihan takuulla pytystä vaatteilleen kakkapisaroita wc-harjalla.

Ja wc-harjan kuntoa en halua edes kuvitella, jos mies on sillä hinkannut pyttyä. Siellä kiikkuvat ja kuivuvat paskakikkareet harjan vartta myöten hamaan maailman tappiin. Osa niistä on "muka huuhdeltu" eli roiskittu hanan alla pitkin vessan seiniä.

Ei hitto kyllä minä putsaan vessan itse. Aina.

Vierailija
35/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kuulla ikävän totuuden?

Sinua alkaisi ärsyttää jokin muu sen pöntön tilalla, mikäli pönttöhaaste tulisi ratkaistuksi.

Vierailija
36/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Palstajonnesta päätellen paskamiehen henkinen taso on kuin noin kaksivuotiaan lapsen.

Vierailija
37/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksei saa olla paskaa kuorrutteena kodissa? Koska kaikki eivät halua nähdä ja haistaa sinun paskaasi, vaikka itse siitä nautitkin.

En paskasta puhunut kun itsekin sanoin että en siedä kuraraitoja. Olen vaan aika huoleton kusija

Vierailija
38/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jokaiselle vähänkään sivistyneelle ihmiselle pitäisi olla SANOMATTA SELVÄÄ että omat paskaroiskeet putsataan ihan ilman eri mainintaa tai keskustelua. Ei tälläisestä pitäisi joutua sanomaan täysi-ikäiselle ja oletetusti täysjärkiselle ihmiselle. Mutta näin vaan yhä löytyy keskuudessamme näitä takametsien apinamiehiä, jotka eivät tajua, että 2020-luvulla ei enää harrasteta reviirin merkkausta paska- eikä kusiroiskeiden muodossa.

Vierailija
39/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat sitten vaan itse jättää jälkeesi samanlaiset jäljet. Siinäpä miehelle katseltavaa.

Käytettyjen terveyssiteiden liimailulla vessan seiniin voisit vaikka aloittaa ja tarkkailla miehen reaktioita.

Vierailija
40/143 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jokaiselle vähänkään sivistyneelle ihmiselle pitäisi olla SANOMATTA SELVÄÄ että omat paskaroiskeet putsataan ihan ilman eri mainintaa tai keskustelua. Ei tälläisestä pitäisi joutua sanomaan täysi-ikäiselle ja oletetusti täysjärkiselle ihmiselle. Mutta näin vaan yhä löytyy keskuudessamme näitä takametsien apinamiehiä, jotka eivät tajua, että 2020-luvulla ei enää harrasteta reviirin merkkausta paska- eikä kusiroiskeiden muodossa.

Itsehän aloittaja on sen miehensä valinnut. Ja varmaan vieraillut miehen sinkkukodissakin ennen yhteen muuttamista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi