Miksi muutit Helsingistä pois? Mihin muutit?
Alkaa olla ihan sairas meno Helsingissä. Haluaisin muualle.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkään lumitalvesta^.
Lumitalvi on joo ihan jees, jos se kestää sen muutaman kuukatta joulukuusta maaliskuuhun. Mutta jos lunta tulee jo syys- lokakuussa ja kestää jonnekin toukokuulle, niin no thx.
Vierailija kirjoitti:
Olin ASP-säästäjä eli ostin kämpän ja makselin sitten lainaa.
Eivät rahat riittäneet haluamaani asumismuotoon Helsingissä, joten muutin rajan taakse Vantaalle.
Siis ojasta allikkoon.
Rovaniemelle. Täällä saa olla rauhassa. Ei näe joutoväkeä tunturissa.
Muutettiin Turkuun, eikä ole ikävä takaisin.
Muutin Pariisiin duunin perässä.
En muuttanut vielä mihinkään, mutta suunnitelmissa on. Parhaillaan asuntohaku päällä, eikä todellakaan pk-seudulta.
Hämeenlinnaan. Elelen täällä leveästi samalla rahalla millä saisin Hkistä pienen kopperon. Nautin järvimaisemista ja turvallisuuden tunteesta, ja silti halutessani pääsen kätevästi illaksi oopperaan.
muutan lähivuosina pois helsingistä. ärsyttää tämä (ylläkin mainittu) kulttuurien rikastuminen. se on ehkä suurin syy. toisena tulee rikollisuuden lisääntyminen ja väkimäärä = pitkiä jonoja kaikkialla ihan asioitakin hoitaessa.
Muutin Espooseen ja täällä on ollut mukavaa asua. Eipä sen puoleen, tykkäsin asua Helsingissäkin.
Asuminen muuttui liian kalliiksi. Kuukausipalkasta on jäänyt pari sataa enemmän käteen Helsingistä muuton jälkeen.
Aikoinaan Honoluluun, ihan hyvä muutto. Nykyään pitää joskus ajaa pieni pätkä Helsingin puolella töihin mennessä, onneksi ei ole tarvinnut astua ulos autosta Helsingissä n. puoleentoista vuoteen.
Muutin Lahteen, työpaikka Vantaalla, teen puoliksi etätöitä.
Vierailija kirjoitti:
Hämeenlinnaan. Elelen täällä leveästi samalla rahalla millä saisin Hkistä pienen kopperon. Nautin järvimaisemista ja turvallisuuden tunteesta, ja silti halutessani pääsen kätevästi illaksi oopperaan.
Katselen juuri Hämeenlinnasta! Unelmani olisi asua siinä Aulankoon johtavan tien varrella. Katselen myös Hollolaa.
Kuopioon. Suomen kaunein ympäristö ja mukavimmat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Muutin Lahteen, työpaikka Vantaalla, teen puoliksi etätöitä.
Ja muutin siis koska halusin lisää tilaa. Tykkään kyllä Helsingistä ihan ja käyn usein.
Vierailija kirjoitti:
Kuopioon. Suomen kaunein ympäristö ja mukavimmat ihmiset.
Muistan Kuopion-reissulta että siellä oli todellakin kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Muutin Joensuuhun. Helsinki oli ihan kiva kaupunki, mutta mun elämän kannalta tärkeimmät ihmiset on täällä.
Sama.
Alun perin Idästä kotoisin. Helsingin Moga-dis-hu sai jäädä taakse.
Joensuusta löytyi töitä kahdelle koulutetulle. Asunto joen rannasta ja mökki nyt etsinnässä.
Harmi ettei muualla ole töitä...
Mä taas tykkään lumitalvesta^.