Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesburgerin tämän hetkinen kampanjatuote "Jättipekonituplajuusto" on paras hampurilainen historiassa

Vierailija
22.04.2021 |

Ei turhaa salaattia tuhoamassa makua
Hyvä liha, juusto ja sämpylä tasapaino
Paljon majoneesia joka on todella miedon makuista joten ei pilaa lihan makua väkevyydellään
Pekoni on hyvä lisuke, mutta ei olisi pakollinen. Maksaisin mieleläni tästä burgerista tuon 5,50€ ilman pekoniakin.

Tämä on parempi kuin McDonaldsin Double QuarterPounderi. Tämä on Suomen paras ketju burgeri. Tämä on se tässä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kampanja taisi itseasiassa loppua jo kun ei löydy enään Hesen sivuilta. No voi vitsi, olen myöhässä mainostamassa tätä taatelia

Vierailija
2/7 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekoni pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV.

Vierailija
4/7 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese petrannut viimeaikoina. Suunta oikea. Birger kingeissä todella huonot sämpylät ja liian rasvainen liha jota yritetään hiilenkäryllä peittää. Myös mäkkärissä ongelma premium hampuristalaistrn sämpylöissä. Hedelmä sitten tuo majoneesi jota usein liikaa, pyydettäessä kun yleensä julkistetaan sämpylät nätiksi rasvaiselle kastikkeella.

Mutta hesellä oikea suunta.

Tätä uutuutta olen mainoksista katsellut ja arvioita lukenut mutta vähän pelkään sitä majoneesin tulkintaa, olen heitä joiden mielestä hampurilaisen ei pitäisi tarvita rasvaisia ja raskaita kastikkeita- vain raikkaita kasviksia, pihvin ja tuoreen leivän

Vierailija
5/7 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokaa tämä takas

Vierailija
6/7 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekoni ei sovi oikein mihinkään ruokaan niin, että aidosti parantaisi makua.

Vierailija
7/7 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% täytteestäa majoneesia kuten Hesessä yleensä? Hyi. Sen kun näkisi joskus että siellä saa ilman majoneesia niin voisi taas kokeilla heseä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi