Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehtiiko pienirintaiset isorintaisia naisia?

Vierailija
19.04.2021 |

Siinä kysymys

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin, otin silarit eipä tarvi kadehtia enää

Vierailija
22/147 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini-iässä kadehdin. Enää en, koska yli 40v iässä isot rinnat näyttää tätimäiseltä ja ovat roikkuvat.

hv

Useimmiten se menee niin, että lörppätissit kadehtivat terhakat ja pienet rinnat omaavia naisia. Minäkin. Ja myös tuo lainaamani haistattelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot ja kadehdin pienirintaisia. Heille sopii mitkä vaan paidat ja kesällä voi olla ilman hiostavia liivejä.

Vierailija
24/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla jonkun lörppätissin aloitus

Vierailija
25/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenkokoiset rinnat on hyvät joten relatkaa naiset!

Vierailija
26/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenkokoiset rinnat on hyvät joten relatkaa naiset!

Jep..jokaisella teillä on just hyvät..

Vierailija
27/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei oma itsetunto ole kiinni rintojen koosta. Mikäli näin olisi, hakisin siihen ammattiapua..

se minitissinen. :)

Vierailija
28/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei oma itsetunto ole kiinni rintojen koosta. Mikäli näin olisi, hakisin siihen ammattiapua..

se minitissinen. :)

Joo ei sulla ole mitään hätää kun miehesikin on ihan hulluna niihin ja sinä vielä annat hänen niistä nauttia täysillä, niin aivan mahtavaa..

Vierailija
29/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen koolla ei ole väliä, mutta sillä on onko nainen itse tyytyväinen niihin. Oman kehon hyväksyminen olisi jokaiselle naiselle ja miksei miehellekin hyvin tärkeää.

Vierailija
30/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini-iässä kadehdin. Enää en, koska yli 40v iässä isot rinnat näyttää tätimäiseltä ja ovat roikkuvat.

hv

Useimmiten se menee niin, että lörppätissit kadehtivat terhakat ja pienet rinnat omaavia naisia. Minäkin. Ja myös tuo lainaamani haistattelija.

Ei kannattaisi olla niin varma, että kadehdin pieniä rintoja, vielä naurettavampaa, jos miehellä on isommat kuin naisella. En kadehdi, mua vaan ottaa päähän tämä isojen rintojen mollaus, mihin törmää melko usein. Mikä tarve on mollata isoja rintoja?  Taitaa olla kateus :D. Monet miehet pitävät suurista rinnoista, ei kaikki, mutta monet. Pienetkin tissit voivat olla lörpät kuin kansallispuvun taskut, olen kyllä nähnyt uimahallissa.. Itse tässä haukun, kun oletetaan mun kadehtivan jotain, mitä en kadehdi ja ollaan niin varmoja mun mielipiteestä. On ihan luonnollista, että todella suuret rinnat roikkuvat, kun ovat raskaat., mutta ei ne navassa roiku. En kadehdi pientä kokoa (lyhyyttä) tai yleensä jotain vähemmän kehittynyttä piirrettä ulkonäössä kuten pieniä rintoja, ohuita huulia (en kannata kyllä myöskään huulten täyttöä). 

Vierailija
31/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hv

Ei kannattaisi olla niin varma, että kadehdin pieniä rintoja, vielä naurettavampaa, jos miehellä on isommat kuin naisella. En kadehdi, mua vaan ottaa päähän tämä isojen rintojen mollaus, mihin törmää melko usein. Mikä tarve on mollata isoja rintoja?  Taitaa olla kateus :D. Monet miehet pitävät suurista rinnoista, ei kaikki, mutta monet. Pienetkin tissit voivat olla lörpät kuin kansallispuvun taskut, olen kyllä nähnyt uimahallissa.. Itse tässä haukun, kun oletetaan mun kadehtivan jotain, mitä en kadehdi ja ollaan niin varmoja mun mielipiteestä. On ihan luonnollista, että todella suuret rinnat roikkuvat, kun ovat raskaat., mutta ei ne navassa roiku. En kadehdi pientä kokoa (lyhyyttä) tai yleensä jotain vähemmän kehittynyttä piirrettä ulkonäössä kuten pieniä rintoja, ohuita huulia (en kannata kyllä myöskään huulten täyttöä). 

Voi luoja teitä naisia!! Jos pientä kokoa tai ohuita huulia pidetään "alikehittyneenä" niin kyllä on jo omassa päässä jokin vinksallaan!!

Vierailija
32/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkujen määrä on suunnaton, jos joku sanoo pitävänsä isoista rinnoista ja joku toinen sanoo olevansa tyytyväinen ja jopa iloinen näyttävistä rinnoistaan :D. Saa pitää niistä, vaikka teidän mielestä ei saa, kaikki ei pidä ja teille pienirintaisille on omat ihailijanne. Joku toinen iloitsee ja on ylpeä pitkistä sääristään tai isoista silmistään tai tiimalasivartalostaan ja se on ihan sallittua. Mutta tämä keskustelunaihe on jotenkin omituista nälvintää esiin tuova.

Vierailija
33/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hv

Voi luoja teitä naisia!! Jos pientä kokoa tai ohuita huulia pidetään "alikehittyneenä" niin kyllä on jo omassa päässä jokin vinksallaan!!

Meillä on erilaiset kauneusihanteet, en puhunut alikehittyneisyydestä.

Vierailija
34/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hv

Meillä on erilaiset kauneusihanteet, en puhunut alikehittyneisyydestä.

Ja tällä palstalla kärjistetään rankasti, mihin itsekin sorruin. Tosi inhottavaa lukea joistain lörppätisseistä, jotka muka valahtavat napaan.

Vierailija
35/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni naisilla lollokeskustelut tunteisiin!

Vierailija
36/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
37/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. Kadehtiiko miehet toisiaan.., jotenkin olen aistinut että rouvan A - kuppi ei ole niin mielenkiintoinen kuin E.

Vierailija
38/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

;))

Vierailija
39/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne menee tunteisiin ja usein pienirintaiset aloittavat nimittelemällä isoja rintoja rumasti. Ei ole kiva lukea oman ulkonäön pilkkaamista. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
40/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miksi riippareita aina haukutaan. Nehän ovat kaikkein parhaimmat ja pehmeimmät rinnat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi