Tulisitko toimeen 3 000 e/kk nettotuloilla?
Kommentit (53)
Mulla on n. 3000 bruttotulot ja saan säästöön tonnin kuussa. Ihan hyvin siis :) Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.
Joo, todellakin. Meidän viisihenkiseen perheen nettotulot ovat huomattavasti pienemmät.
Toki, mutta ihan samanlaista elämää en voisi elää kuin nykyään.
Tulen jo toimeen 1900 nettopalkalla. Jos saisin 3000 netto, niin ou jee, rikas jos mä oisin, dai dai..
Tulen alle kahdella tonnilla.
Saa olla aika tuhlari, jos ei noin isolla palkalla pärjää.
Joo mutta pitäisi karsia matkailusta, illalliskutsuista, autokuluista yms
Tulisin toimeen 800 euron tuloilla. Kyllä, olen vähän tylsä. Melkein kaikki ylimenevä menee säästöön.
Kyllä koska kaikki yli minimitoimeentulon menee elatusmaksuihin. Aivan sama, vaikka saisin 20 000 kk. Siksi en käy töissä ja olen sh.
En, kyllä pitäisi 0 olla perässä.T: Sofia B
Meillä nettotulot yhteensä 2000e ja meitä on 4.
En. Vastikkeeseen menee 2000 €, ruokaan 600€/kk. Sitten tietysti auton kulut, shoppailut yms...
Tulen toimeen parilla tonnilla kuussa. Toinen mokoma menee säästöön ja sijoituksiin. Kohta taidan alkaa myös tuhlaamaan, kun tämä korona on ensin taputeltu.
Tällä hetkellä mulla on nettona 1500 joten todellakin tulisin, paremmin kuin hyvin.
Helposti, nykyinen palkkani on paljon pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on n. 3000 bruttotulot ja saan säästöön tonnin kuussa. Ihan hyvin siis :) Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.
Sun ei ilmeisesti tarvitse lyhennellä asuntolainoja ja maksaa vastikkeita.
Todellakin. Tuntisin itseni rikkaaksi noilla tuloilla.
Tottakai, jos sillä on tarkoitus elättää vain itseni. Puolet tuosta menisi normielämään ja toinen puoli säästöön tai matkusteluun.
En tule toimeen. Mulla ja miehelläni on netto n. 3000/hlö ja tiukkaa tekee joka kuukausi.
Nettotuloni 1530 euroa kuussa. Joka kuukausi jää säästöön 600-800 euroa. Omakotitalo on jo maksettu, autoa on pakko pitää täällä syrjäkylällä.
Kyllä!