Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadehtiiko pienirintaiset isorintaisia naisia?

Vierailija
19.04.2021 |

Siinä kysymys

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä, mulla on kauniit, terhakat ja pyöreät rinnat, kokoluokkaa B/C. Nuorena ennen lapsia olin kokoa A. Ja kyllä kelpasi hyvin ja kelpaa edelleen. Isot rinnat on vain tiellä, varsinkin jos ei enää ole niin kiinteät vaan roikkuvat. Eli en kadehdi, miksi pitäisi ja jokaisella on semmoset kuin on.

Vierailija
62/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärpäsläpäthän voi kätevästi heittää olkapäille, niin saa hyvin saunassa pestyä altakin.

Olempa ilkeä; mulla on itsellä normaalit , ei isot ei pienet mutta terhakat ja pyöreät yhä.

Niin oletkin ilkeä ja elämämkoululainen: olempa :D. Kuule ei riippareita saa olalle. Tämä palsta on mätäpesäke, en tuhlaa enää aikaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöå. kyllä se maan vetovoima vaikuttaa isoihin utareihin vaan kummasti, ja vaikka olis nuorikin, tahtovat roikkua.  Ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän, varsinkin kun käyvät kärpäsläpiksi. Mutta jos sellasista tykkää, niin mikäs siinä.

Kyllä on paljon myös pieniä roikkuvia rintoja. Mutta miksi rinnat eivät saisi roikkua. On sitä aikamoisia riippupallejakin miehillä.

😂 todellakin on..ja kun ne oikein roikkuu ja hölskyy niin tekee muuten kutaa

Oisko siinä seuraava aihe ;)?

Ja siitä sitten voidaan siirtyä pakarakeskusteluun :))

Jep..hyvä idea..eiköhän tissit tullut jo käsiteltyä ja puristeltua

Tuli.. ja mun tisseissä ei mee kauaa kun ne on käyty läpi :D

Niin, mutta ainahan ne voi ottaa uudestaan ja uudestaan käsittelyyn

Vierailija
64/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta hulluja täynnä!!!!!!

Vierailija
65/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kadehtisin? Pienet rinnat on näppärät ja helpot.

Vierailija
66/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta hulluja täynnä!!!!!!

... kertoi meille huutomerkkihullu.

Vierailija
67/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tissisota käynnissä. Ei voi kuin ihmetellä...

Mutta minä olenkin peppumiehiä ;)

Vierailija
68/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kauniita voi olla isot, pienet ja kaikki siltä väliltä. Itselläni on pienet rinnat muutenkin pienessä kropassa ja oon niihin tyytyväinen, kuten on olleet elämäni miehetkin.

Ainut miinus on se ettei tissien väliin paneminen oikein onnistu, sitä mahdollisuutta vähän kadehdin.

Vierailija
69/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kauniita voi olla isot, pienet ja kaikki siltä väliltä. Itselläni on pienet rinnat muutenkin pienessä kropassa ja oon niihin tyytyväinen, kuten on olleet elämäni miehetkin.

Ainut miinus on se ettei tissien väliin paneminen oikein onnistu, sitä mahdollisuutta vähän kadehdin.

Tissien väliin panemisesta ei nainen kauheasti saa tyydytystä, mutta jos haluaa hyväntuulisemman miehen, niin sillon tällöin voi jemmata kalun sinne väliin ja vähän vatkailla.

Vierailija
70/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot tissit. Ne tuovat kipua niska-hartia seudulle ja tekevät sen että monet vaatteet näyttävät tätimäisiltä päällä. Vyötäröstä kun sopii niin yläosa ei mahdu päälle. Kun yläosa on hybä on alaosa teltta. Eli mieluusti lyhyenä ihmisenä haluaisin pienet rinnat. En ole koskaan ollut tyytyväinen näihin. Ja peppumiehelle tiedoksi, peppuni on pieni ja sen taas soisin olevan isompi ja muodokkaampi. Ja vaikka kuinka jumppaan se ei kasva. Eli koko paketti on mielestäni pielessä. Mennyt kaikki väärinpäin.

N39

Vierailija
71/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet muuten pienentäneet rintansa juuri noiden hankaluksien vuoksi. Ja ymmärrän hyvin miksi. Kivempi juosta ja temmeltää, kun nei ei kivualiisti hölsky tuossa edessä.

Mulla ei ole isot ei pienet mutta sopivat, ja nekin juostessa hölskyvät ja sattuvat. Tulisko sitten piimää. en tiedä!

''''

Vierailija
72/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tissien väliin panemisesta ei nainen kauheasti saa tyydytystä, mutta jos haluaa hyväntuulisemman miehen, niin sillon tällöin voi jemmata kalun sinne väliin ja vähän vatkailla.[/quote]

Niin no, samaa kai voisi sanoa kalun imuttelemisestakin, mutta kyllä mä vaan siitäkin suurta tyydytystä saan... ja hyväntuulinen mies jaksaa pitää naisenkin hyväntuulisena :)

Vierailija
73/147 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on isot tissit. Ne tuovat kipua niska-hartia seudulle ja tekevät sen että monet vaatteet näyttävät tätimäisiltä päällä. Vyötäröstä kun sopii niin yläosa ei mahdu päälle. Kun yläosa on hybä on alaosa teltta. Eli mieluusti lyhyenä ihmisenä haluaisin pienet rinnat. En ole koskaan ollut tyytyväinen näihin. Ja peppumiehelle tiedoksi, peppuni on pieni ja sen taas soisin olevan isompi ja muodokkaampi. Ja vaikka kuinka jumppaan se ei kasva. Eli koko paketti on mielestäni pielessä. Mennyt kaikki väärinpäin.

N39

Sä oot hyvä just noin..usko pois..

Vierailija
74/147 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten kivaa lukea positiivinen kommentti tällaisessa ketjussa.

Se on ihan totta ettei perinteinen tissipano oikein onnistu pienillä ja keskisuurillakin se voi olla hieman hankalaa. Mutta pienetkin tissit ovat pehmeät ja miehestä tuntuu hyvältä, kun kalua hyväillään niitä vasten pyörivin liikkein, terskan alapinta kun on yksi tuntoherkimmistä kohdista. Eihän tämä varmaan ihan sitä tunnetta vastaa, kun isot rinnat ympäröivät kalun. Mutta ainakin oma mieheni tykkää tästä ja usein jatkankin hieromista, kunnes hän laukeaa tissilleni. Kannattaa kokeilla. 😊

Vierailija
75/147 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi : rinnat on kauniit monessa koossa , oli sitten pienet suuret tai jotain siltä väliltä. Toiseksi luulen että pienirintaiset monesti kadehtii isoja rintoja (tai isorintaiset pieniä ) siinä missä moni pienemmällä varusteltu mies voi kadehtia isompaa metrihalkoa. On varmaan ihan ihmisen perustoimintoja vertailla itseään muihin ja kulttuurin ihanteisiin vaikka sille ei järkisyytä välttämättä olekaan.

Vierailija
76/147 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kysytä kadehtivatko isorintaiset pienempiä? Miksi oletus näin aina..itse valitsen (tai en voi valita mitä annettu on.) ne terhakat pyöreät normaalit, ja ne onkin.

Vierailija
77/147 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kysytä kadehtivatko isorintaiset pienempiä? Miksi oletus näin aina..itse valitsen (tai en voi valita mitä annettu on.) ne terhakat pyöreät normaalit, ja ne onkin.

Lueppa ketju ennen kuin tulet uhoamaan. Moni nainen on tänne sanonut että haluaisi pienenmät. Lue ennen kuin riehut

Vierailija
78/147 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueppa ketju ennen kuin tulet uhoamaan. Moni nainen on tänne sanonut että haluaisi pienenmät. Lue ennen kuin riehut

Mä mitään riehu; kommentoin asialliseti aloitusta.

Vierailija
79/147 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on niin kauan (olen nelikymppinen ja kehityin varhain), että en muista millaista olisi olla pienirintainen. Miksi sitä tulisi edes ajatella? Omat E-kupit ovat isot, eivätkä päivääkään ole haitanneet. Ehkä vaatteiden löytäminen niin, että ne istuisivat hyvin on suurin pulma. Toisaalta eiköskös tuokin ole oikeastaan vaatesuunnittelioiden käsissä?

Vierailija
80/147 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha väittää että kaikki rinnat on kauniita, ei todella ole, tyhjät ruttuset eri pari lätkät tai valtavat roikkuriipat tai täys lauta, joka kauniiksi väittää valehtelee