Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadehtiiko pienirintaiset isorintaisia naisia?

Vierailija
19.04.2021 |

Siinä kysymys

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin on nyt pakkomielle nostaa ne silarit pöydälle jatkuvasti... Kyllä luomutissit on aina parempi vaihtoehto koosta riippumatta(heh) kuin ehdotetut, rauhoitu nyt vähän.

Ehostetut ei ehdotetut..

Vierailija
142/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on pakkomielle prnoämmiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kadehtisi, kun ne saa isoiksi helposti? Itsellä C+ tai pieni D, mutta en kadehdi E tai F kuppilaisia. Jos haluan niin kuukauden päästä olisi minullakin.

Eiköhän tässä ollut aidoista kyse eikä kumipalloista

Kumipallot ovat säälittävät. Samoin kuminaama.

Vierailija
144/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu meni ihan (kuten aina) sivuraiteille. Kyllähän täällä on käynyt ilmi, että (itsekin sivuraiteilla) miehet riippuen miehestä pitävät erikokoisista ja -näköisistä rinnoista. MIetin lähinnä sitä, että vaikka missikisat sinänsä on kuoleva muoto ainakin Suomessa, niin miksi sellaista kauneusihannetta tyrkytetään, jos kuitenkin lukemani perusteella (tämän ketjun) miehet vaan kuolaavat uhkeiden naisten perään. Minulla on näkemys, mutta en lisää bensaa tuleen.

Rinnat totisesti ovat arka paikka näköjään.

Vierailija
145/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu meni ihan (kuten aina) sivuraiteille. Kyllähän täällä on käynyt ilmi, että (itsekin sivuraiteilla) miehet riippuen miehestä pitävät erikokoisista ja -näköisistä rinnoista. MIetin lähinnä sitä, että vaikka missikisat sinänsä on kuoleva muoto ainakin Suomessa, niin miksi sellaista kauneusihannetta tyrkytetään, jos kuitenkin lukemani perusteella (tämän ketjun) miehet vaan kuolaavat uhkeiden naisten perään. Minulla on näkemys, mutta en lisää bensaa tuleen.

Rinnat totisesti ovat arka paikka näköjään.

Pienet rinnat on monelle naiselle tasan yhtä arka paikka, kun miehelle pieni kalu. 

Vierailija
146/147 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavia kysymyksiä taas.. mutta a-kuppilaisen rehellinen vastaus tulee tässä :), kyllä kadehdin toisten naisten isompia rintoja, MIKÄLI ne ovat kiinteät ja kauniin muotoiset. Riippareita en kadehdi, vaan sellaiset nähtyään olen erityisen tyytyväinen omiin pieniin ja kiinteisiin. Lisäksi olen pienikokoinen ja siro niin mielestäni minulle nämä rinnat sopii oikein hyvin eli alemmuutta en näiden vuoksi tunne. Sekä mieheni pitää näistä erityisen paljon, mutta se onkin jo toinen tarina... ;)

Ei kaikille

Vierailija
147/147 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

b-kuppinaisena joskus vähän nuorempana kadehdin. Nyt sinut näitten kanssa ja vilkuiluista päätellen miehetkin tykkäävät. Ei roiku vieläkään. :) 46