Kadehtiiko pienirintaiset isorintaisia naisia?
Kommentit (147)
Miehillä on pakkomielle prnoämmiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kadehtisi, kun ne saa isoiksi helposti? Itsellä C+ tai pieni D, mutta en kadehdi E tai F kuppilaisia. Jos haluan niin kuukauden päästä olisi minullakin.
Eiköhän tässä ollut aidoista kyse eikä kumipalloista
Kumipallot ovat säälittävät. Samoin kuminaama.
Tämä keskustelu meni ihan (kuten aina) sivuraiteille. Kyllähän täällä on käynyt ilmi, että (itsekin sivuraiteilla) miehet riippuen miehestä pitävät erikokoisista ja -näköisistä rinnoista. MIetin lähinnä sitä, että vaikka missikisat sinänsä on kuoleva muoto ainakin Suomessa, niin miksi sellaista kauneusihannetta tyrkytetään, jos kuitenkin lukemani perusteella (tämän ketjun) miehet vaan kuolaavat uhkeiden naisten perään. Minulla on näkemys, mutta en lisää bensaa tuleen.
Rinnat totisesti ovat arka paikka näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu meni ihan (kuten aina) sivuraiteille. Kyllähän täällä on käynyt ilmi, että (itsekin sivuraiteilla) miehet riippuen miehestä pitävät erikokoisista ja -näköisistä rinnoista. MIetin lähinnä sitä, että vaikka missikisat sinänsä on kuoleva muoto ainakin Suomessa, niin miksi sellaista kauneusihannetta tyrkytetään, jos kuitenkin lukemani perusteella (tämän ketjun) miehet vaan kuolaavat uhkeiden naisten perään. Minulla on näkemys, mutta en lisää bensaa tuleen.
Rinnat totisesti ovat arka paikka näköjään.
Pienet rinnat on monelle naiselle tasan yhtä arka paikka, kun miehelle pieni kalu.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavia kysymyksiä taas.. mutta a-kuppilaisen rehellinen vastaus tulee tässä :), kyllä kadehdin toisten naisten isompia rintoja, MIKÄLI ne ovat kiinteät ja kauniin muotoiset. Riippareita en kadehdi, vaan sellaiset nähtyään olen erityisen tyytyväinen omiin pieniin ja kiinteisiin. Lisäksi olen pienikokoinen ja siro niin mielestäni minulle nämä rinnat sopii oikein hyvin eli alemmuutta en näiden vuoksi tunne. Sekä mieheni pitää näistä erityisen paljon, mutta se onkin jo toinen tarina... ;)
Ei kaikille
b-kuppinaisena joskus vähän nuorempana kadehdin. Nyt sinut näitten kanssa ja vilkuiluista päätellen miehetkin tykkäävät. Ei roiku vieläkään. :) 46
Ehostetut ei ehdotetut..