Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkiikö teidän 4-5 vuotiaat pihalla naapurinlasten/naapuritalojen lasten

Vierailija
07.08.2008 |

kanssa yksinään? Siis ilman että olette itse paikalla. Me asumme rivitaloalueella ja uskaltaisin antaa kohta 5 vuotiaan poikamme mennä naapurilasten kanssa ulos leikkimään, mutta hän ei jostain syystä koskaan halua, vaikka aina vinkuu kun ei ole kaveria. Naapuritalojen lapset ovat vuotta tai kahta vanhempia ja leikkivät aina porukalla ulkona. Harmittaa kun poikamme ei mene koskaan mukaan ja ikkunasta kuitenkin katselee. Joskus on pari kertaa käynyt juttelemassa muiden kanssa pihalla.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa on saanut jo lukea hukkumisista tms. 4-5 -vuotias on vielä kovin pieni eikä kykenevä järkeviin ratkaisuihin. Mitä jos isommat houkuttelevat paikkaan, jonne ei saa mennä? Täällä näen päivittäin, kuinka vaikkapa 4v. karkaa pihaltaan kauppaan isompien kanssa! Äiti on täysin tietämätön. Ja matkan varrella puro ja yksi kadunylitys...

Itse ainakin vielä ulkoilen lapseni 4v. kanssa ja ulkoilen vielä pitkään. Ja hiekkalaatikolla on aina seuraa myös minulle ja samalla lapset saavat turvallisesti harjoitella sosiaalisia taitojaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla