Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pk-seudun sinkkunainen voisi löytää kumppanin vähällä vaivalla?

Vierailija
17.04.2021 |

Ei oikeasti kiinnostaisi tai huvittaisi etsiä mitään, mutta en haluaisi olla yksinkään loppuelämääni. En jaksa/uskalla mennä Tinderiin tai vastaaviin. Voisiko joku coachata mut parisuhdekelpoiseksi ja etsiä mulle kumppanin? Joku kulissisuhdekin voisi kelvata.

Arkena ei Helsingissä joka tapauksessa tule kadulla tai vaikka ruokakaupassa kukaan mies (puhumattakaan naisista) pyytämään treffeille näköjään. Vuosia olen jo odotellut aloitteita. Onko sellaista matchmaking- tai sinkkujen coachauspalvelua missään?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin baariin, kun ne taas aukeavat.

Vierailija
102/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot kysellyt aiemminkin tätä samaa.

Ehkä joskus olenkin, mutta mitään edistystä ei ole tapahtunut. Viimeisin minulle tuttavuutta tehnyt mies oli noin 60-vuotias alkoholisoitunut ylipainoinen mies metrossa, joka jutteli mulle joskus viime syksynä, kun istui siinä vastapäätä minua.

Olin tulossa töistä ja olinhan mä ihan myyty siitä huomiosta ja juttelin jotain kohteliaasti takaisin, mutta ei hänellä kovin paljon yhteistä kanssani olisi ollut, eikä hänkään antanut puhelinnumeroaan tai pyytänyt treffeille.

Jostain syystä normaalin oloiset miehet Suomessa selvin päin eivät tule juttelemaan arjessani. Oletan, että joku ulkonäössäni mättää ja siksi eivät tule. Ehkä he juttelevat muille ja tekevät aloitteita.

T. Ap

"Jostain syystä normaalin oloiset miehet Suomessa selvin päin eivät tule juttelemaan arjessani."

Ei kukaan normaali mies enää uskalla mennä tuntemattomille naisille juttelemaan ahdistelusyytösten pelossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla