Mistä pk-seudun sinkkunainen voisi löytää kumppanin vähällä vaivalla?
Ei oikeasti kiinnostaisi tai huvittaisi etsiä mitään, mutta en haluaisi olla yksinkään loppuelämääni. En jaksa/uskalla mennä Tinderiin tai vastaaviin. Voisiko joku coachata mut parisuhdekelpoiseksi ja etsiä mulle kumppanin? Joku kulissisuhdekin voisi kelvata.
Arkena ei Helsingissä joka tapauksessa tule kadulla tai vaikka ruokakaupassa kukaan mies (puhumattakaan naisista) pyytämään treffeille näköjään. Vuosia olen jo odotellut aloitteita. Onko sellaista matchmaking- tai sinkkujen coachauspalvelua missään?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon siis sellaista ihan normaalia tasoa itse, en missi tai instabeibe kuitenkaan. Kasvoiltani tosin olen keskivertoa rumempi (epäsuomalaiset piirteet), mutta kropaltani ok ja hoikka, tosin mitään jättirintoja minulla ei ole. Hiukset ovat pitkät ja paksuhkot. Minusta saa ihan siedettävän, jos vähän laittaudun ja saattaisin parisuhteen vuoksi vähän tsempata ulkonäön kanssa.
T. Ap
Paljastuit tonttu trolliksi
Ah, siis tontun näköinen vai? Olen itse asiassa sellainen ehkä keskitasoinen oikeasti, naamaltani omasta mielestäni ruma. Kroppa on ok ja pysyy vähällä treenillä ja kotiruoalla kuosissa ilman kummempaa vaivannäköä. Mutta en ole trolli. Haluaisin mieluusti kumppanin ja olen ollut monta vuotta sinkku. Ja mulle ei oikeasti tule kukaan selvin päin Suomessa kadulla juttelemaan parisuhdeasioissa.
T. Ap
Ei kenellekään tule. Se on ihan urbaanilegendaa, että jollekin satelisi 500 metrin kauppamatkalla jo useampi treffikutsu ja kosinta - tai sitten laskevat mukaan humalaisten huutelut ja ulko.maalaisten "lähestymiset" ja lähentelyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli niin helppoa, kun pariuduttiin sen kivan naapurintytön/pojan kanssa.
Tosiaan aikaisemmin naiset eivät olleet näin pinnallisia mitä nykyään.
Nykyään täytyy olla täydelliset kasvot omaava pitkä statusmies että pärjää kilpailussa tuhansia muita tindermiehiä vastaan, ehkä jopa kymmeniä tuhansia vastaan.
Naisen tärkein ominaisuus: ulkonäkö.
Tähän kommenttiin satoi tykkäyksiä.
Naisen tärkein ominaisuus: TUOKSU.
Koittakaa jo vihdoinkin käsittää tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon siis sellaista ihan normaalia tasoa itse, en missi tai instabeibe kuitenkaan. Kasvoiltani tosin olen keskivertoa rumempi (epäsuomalaiset piirteet), mutta kropaltani ok ja hoikka, tosin mitään jättirintoja minulla ei ole. Hiukset ovat pitkät ja paksuhkot. Minusta saa ihan siedettävän, jos vähän laittaudun ja saattaisin parisuhteen vuoksi vähän tsempata ulkonäön kanssa.
T. Ap
Ah, siis tontun näköinen vai? Olen itse asiassa sellainen ehkä keskitasoinen oikeasti, naamaltani omasta mielestäni ruma. Kroppa on ok ja pysyy vähällä treenillä ja kotiruoalla kuosissa ilman kummempaa vaivannäköä. Mutta en ole trolli. Haluaisin mieluusti kumppanin ja olen ollut monta vuotta sinkku. Ja mulle ei oikeasti tule kukaan selvin päin Suomessa kadulla juttelemaan parisuhdeasioissa.
T. Ap
Ei kenellekään tule. Se on ihan urbaanilegendaa, että jollekin satelisi 500 metrin kauppamatkalla jo useampi treffikutsu ja kosinta - tai sitten laskevat mukaan humalaisten huutelut ja ulko.maalaisten "lähestymiset" ja lähentelyt.
Mulle ei yleensä huutele edes humalaiset tai lähentele jotkut ulkomaiset. Jos joku lähentelisikin, voisin antaa vihreää valoa. Mutkun ei kukaan kiinnostu. Eivät miehetkään ilmeisesti sellaisia tavallisia, kiltin näköisiä naisia lähesty, vaan niitä todella laitettuja pissismäisiä nuoria naisia korkeintaan (joita kaikki muutkin lähestyvät ja saavat sitten pakkeja). Ihmettelin joskus ihan parikymppisenä samaa: sellaiset todella suulaat ja jopa rääväsuiset, lihavatkin naiset saivat aina miehen, mutta hiljaiset ja kiltit hoikat naiset jäivät yksin. Epäreilua.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Helsinki siti poi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitän vielä lisätäkyn: voisin elättää sitä miestä, kunnes löytää työn, ja suostuisin vähintään kerran päivässä seksiin, vaikkei huvittaisikaan. Voisin hoitaa kokkaukset jne. ja mies pääsisi luokseni täysylläpidolle asumaan.
T. Ap
Jos saan harrastaa ulostefetissejäni kanssasi seksin aikana, niin sitten voin ryhtyä kanssasi suhteeseen. Diili?
Mitä se käytännössä kohdallasi tarkoittaa? Mitä vikaa on ihan old school vaniljaseksissä? Sehän on just parasta rakkaan ihmisen kanssa.
T. Ap
Kohdallani se tarkoittaisi pissaamista takataskuusi. Normaalissa seksissä ei ole mitään pahaa. Rakastan hellää suutelemista pitkin naisen kehoa, katsoa kun nainen lämpenee pikkuhiljaa ja kiihottuu, ja rakastella, mutta suuri unelmani on pissata jonkun takataskuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitän vielä lisätäkyn: voisin elättää sitä miestä, kunnes löytää työn, ja suostuisin vähintään kerran päivässä seksiin, vaikkei huvittaisikaan. Voisin hoitaa kokkaukset jne. ja mies pääsisi luokseni täysylläpidolle asumaan.
T. Ap
Jos saan harrastaa ulostefetissejäni kanssasi seksin aikana, niin sitten voin ryhtyä kanssasi suhteeseen. Diili?
Mitä se käytännössä kohdallasi tarkoittaa? Mitä vikaa on ihan old school vaniljaseksissä? Sehän on just parasta rakkaan ihmisen kanssa.
T. Ap
Kohdallani se tarkoittaisi pissaamista takataskuusi. Normaalissa seksissä ei ole mitään pahaa. Rakastan hellää suutelemista pitkin naisen kehoa, katsoa kun nainen lämpenee pikkuhiljaa ja kiihottuu, ja rakastella, mutta suuri unelmani on pissata jonkun takataskuun
Ehh, ok. Ehkä voisit kerran tehdä niin, mutta sen jälkeen koettaisimme työstää (=keskustella ja selvitellä) tuota tarvettasi moiseen. Kun siis en halua pissaisia housuja itselleni ja jatkuvaa pyykkäämistä sen vuoksi. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku tekisi niin sinulle itsellesi?
T. Ap
Olen nainen ja kerron, miten minua miehet lähestyivät kun olin nuori.
Ei ollut tindereitä. Kävin ystävien kanssa ulkona. Jos olisin niin herkkähipiäinen, että olisin pahoittanut mieleni siitä, että joku mies sanoo jotain kaunista ulkonäöstäni olisin varmaan yksin tänä päivänä. En tarkouta törkeyksiä, harvoin niitä tuli, mutta silloin piti ihmisellä itsellään olla hieman kestokykyäkin: opin letkauttamaan takaisin ja tarvittaessa sivalsin kasvoihin.
Katsokaa vanhoja film noir- leffoja, naiset niin opitte.
Nykyään vaikeaa on naisilla ja miehillä, koska kukapa mies uskaltaa enää lähestyä kohteliaastikaan, kun jo leimätaan törkeäksi ahdistelijaksi.
Ulkonäöstäkään ei mies saa sanoa edes mitään myönteistä esim: "Olet viehättävän näköinen", on silkkaa ahdistelua nykyään. Pitäisi sanoa kaiketi:"Anteeksi että lähestyn. Vaikutatte henkilöltä, jolla on vankka kulttuurituntemus assyrologiasta. Mikäli haluisitte keskustella aiheesta , otan toiveenne kiitollisuudella vastaan."
Koeta siinä sitten lähestyä naista.
Tehkää ilmeillä, eleillä ja olemuksellanne selväksi miehille, että olette vastustamattomia naisia kaikkialla missä liikutte. Antakaa miesten lähestyä teitä ihaillen ja kunnioittavasti. Typerykset jättäkää omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tindereitä. Kävin ystävien kanssa ulkona. Jos olisin niin herkkähipiäinen, että olisin pahoittanut mieleni siitä, että joku mies sanoo jotain kaunista ulkonäöstäni olisin varmaan yksin tänä päivänä. En tarkouta törkeyksiä, harvoin niitä tuli, mutta silloin piti ihmisellä itsellään olla hieman kestokykyäkin: opin letkauttamaan takaisin ja tarvittaessa sivalsin kasvoihin.
Katsokaa vanhoja film noir- leffoja, naiset niin opitte.Nykyään vaikeaa on naisilla ja miehillä, koska kukapa mies uskaltaa enää lähestyä kohteliaastikaan, kun jo leimätaan törkeäksi ahdistelijaksi.
Ulkonäöstäkään ei mies saa sanoa edes mitään myönteistä esim: "Olet viehättävän näköinen", on silkkaa ahdistelua nykyään. Pitäisi sanoa kaiketi:"Anteeksi että lähestyn. Vaikutatte henkilöltä, jolla on vankka kulttuurituntemus assyrologiasta. Mikäli haluisitte keskustella aiheesta , otan toiveenne kiitollisuudella vastaan."
Tehkää ilmeillä, eleillä ja olemuksellanne selväksi miehille, että olette vastustamattomia naisia kaikkialla missä liikutte. Antakaa miesten lähestyä teitä ihaillen ja kunnioittavasti. Typerykset jättäkää omaan arvoonsa.
Litsarista voi uhata nostavansa pahoinpitelysyytteen. Liian sivaltavasta vastauksesta toinen menee puihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
T. Ap
Ehh, ok. Ehkä voisit kerran tehdä niin, mutta sen jälkeen koettaisimme työstää (=keskustella ja selvitellä) tuota tarvettasi moiseen. Kun siis en halua pissaisia housuja itselleni ja jatkuvaa pyykkäämistä sen vuoksi. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku tekisi niin sinulle itsellesi?
T. Ap
Riippuisi täysin ihmisestä, että mitä tuntisin? Rakastavan ja luotettavan kumppanin kanssa se olisi ok, mutta jonkun semi-randomin kanssa tuntuisi vain nöyryyttävältä, varmaankin?
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa vanhoja film noir- leffoja, naiset niin opitte.Nykyään vaikeaa on naisilla ja miehillä, koska kukapa mies uskaltaa enää lähestyä kohteliaastikaan, kun jo leimätaan törkeäksi ahdistelijaksi.
Voiko olla noin? Olen ihan satavarma, että vain Suomessa miehet lammasmaisesti noudattavat tuollaisia ja muualla maailmassa uskaltavat lähestyä. Miksi matkoilla lähestytään, muttei koskaan Suomessa?
Ja jos mies ei kommentoi ulkoasua tai jotain seksuaalisessa mielessä suorasukaista, niin mistä ihmeestä minä tiedän, että hän olisikin kiinnostunut minusta muuten? En minä kuitenkaan mikään ajatustenlukija ole. Oletan, että hän haluaa päästä kaveriksi, jos puhuu vain asiaa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
T. Ap
Mulle ei yleensä huutele edes humalaiset tai lähentele jotkut ulkomaiset. Jos joku lähentelisikin, voisin antaa vihreää valoa. Mutkun ei kukaan kiinnostu. Eivät miehetkään ilmeisesti sellaisia tavallisia, kiltin näköisiä naisia lähesty, vaan niitä todella laitettuja pissismäisiä nuoria naisia korkeintaan (joita kaikki muutkin lähestyvät ja saavat sitten pakkeja). Ihmettelin joskus ihan parikymppisenä samaa: sellaiset todella suulaat ja jopa rääväsuiset, lihavatkin naiset saivat aina miehen, mutta hiljaiset ja kiltit hoikat naiset jäivät yksin. Epäreilua.
T. Ap
Minun tuttavissani myöskään hyvännäköisiä ja kauniita naisia ei tuolla lailla lähestytä kadulla ja muualla. Ei se oikein kuulu meidän kulttuuriin, että pysäytellään tuntemattomia ja ulkonäön perusteella pyyydellään treffeille - saati, että tuosta noin vaan lähdettäisiin jonkun randomin matkaan. Eikä suomalaiset miehetkään aina pelkän ulkonäön perusteella kiinnostu, tai vaan siksi, että joku sattuu olemaan nainen (ihan kuka vaan nainen). Joten ei noita treffikutsuja tule puskista kaupoissa, kaduilla ja kirjastoissa käytännössä kenellekään. (No, kohta tänne ilmestyy muutama kertomaan, miten heille aina tulee, mutta sitä tosiaan tapahtuu vain palstalaisille, ja ehkä satunnaisesti jollekin yhdelle tuhannesta joskus - mutta sillä ei ole oikeasti mitään tekemistä sen kanssa, kuinka hyvännäköinen nainen on.)
Hsp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
T. Ap
T. Ap
Riippuisi täysin ihmisestä, että mitä tuntisin? Rakastavan ja luotettavan kumppanin kanssa se olisi ok, mutta jonkun semi-randomin kanssa tuntuisi vain nöyryyttävältä, varmaankin?
Ok, no tuo kuulostaa ihan asialliselta. Oot varmastikin hyvä tyyppi ja jollain tasolla ymmärrän fetissisi.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pk-seudullahan alkaa kohta olla 2 naista jokaista suomalaista miestä kohden. Joten hankalaa on ellet ole selvästi keskivertoa viehättävämpi. Tuontitavaraa toki löytyy jos se kelpaa.
Tähän se on johtanut kun kaikkien naisten pakko tukkia kasvukeskuksiin mutta miehet pysyvät mielummin kotiseuduillaan.
Kuolevissa pitäjissä ei tahdo olla töitä.
Aina kun kysyn näiltä että montako hakemusta laittaneet, tulee hiljaista ja tökerrelen selittävät jotain ettei edes viitsinyt jne. Pelkkä tekosyy. Miten miehet sitten saa töitä syrjemmältäkin?
Et kai oikeasti ole noin tyhmä? Työt ovat vieläkin aika lailla jakautuneet ns. miesten ja naisten töihin. Syrjäkylillä ja maaseudulla on enemmän niitä perinteisiä miesten töitä: rakentamista, metsätöitä ja kuljetushommaa. Ja kyllä, naisetkin voivat niitä tehdä, mutta monet kaupunkeihin muuttaneet naiset mieluummin tekevät jotain muuta, ja se heille sallittakoon. Aivan samalla tavalla syrjäkylien miesten ei ole pakko muuttaa lähihoitajiksi kaupunkeihin, vaikka niitä töitä olisi siellä tarjolla. Kaikki saavat valita ja se valinta voi myös tarkoittaa, ettei kumppania löydy helpolla tai ollenkaan.
Ei kuullosta kovinkaan hyvältä jos haluat elättää miestä tai suostut seksiin vastentahtoisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suurin ongelma tuntuisi olevan että ei jakseta yrittää kunnolla.
Tavismiehenä se voi ihan oikeasti vaatia vuosien ajan päivittäistä aloitteiden tekemistä naisille monilla eri nettideittisivustoilla ilman minkäänlaista tulosta.
Kävin yhdessä vaiheessa 33 treffit vuodessa ja arvelen että se on vaatinut varmaan 100-200 keskustelun aloitusta ja varmaan ainakin 60 treffipyyntöä.
Naiset tuntuu jaksavan nettideittailua ehkä pari viikkoa tai kuukautta ja sinäkään aikana ei oikeasti panosteta asiaan että tehtäisiin rohkeasti aloitteita (omantasoisille) miehille.
Että minä olen väsynyt tuohon "omantasoisiin". Mies joko kiinnostaa tai ei, muita tasoja ei yksilön kannalta ole.
Minä taas olen kyllästynyt näihin tasojen kieltäjiin. Kyse on suhteellisuudentajusta. Jos tätä ei ymmärrä, niin pidän ihmistä yksinkertaisena. Jos 65v lihava eläkeläinen mummo on kiinnostunut 25-vuotiaasta korkeakoulutetusta miesmallista, niin ihan fine, mutta tasot ovat aivan eri luokkaa. Sen näkee kaikki muut paitsi tämä tasot kieltävä mummo.
Tuo oli ääriesimerkki, mutta ole hyvä silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kysellyt aiemminkin tätä samaa.
Ehkä joskus olenkin, mutta mitään edistystä ei ole tapahtunut. Viimeisin minulle tuttavuutta tehnyt mies oli noin 60-vuotias alkoholisoitunut ylipainoinen mies metrossa, joka jutteli mulle joskus viime syksynä, kun istui siinä vastapäätä minua.
Olin tulossa töistä ja olinhan mä ihan myyty siitä huomiosta ja juttelin jotain kohteliaasti takaisin, mutta ei hänellä kovin paljon yhteistä kanssani olisi ollut, eikä hänkään antanut puhelinnumeroaan tai pyytänyt treffeille.
Jostain syystä normaalin oloiset miehet Suomessa selvin päin eivät tule juttelemaan arjessani. Oletan, että joku ulkonäössäni mättää ja siksi eivät tule. Ehkä he juttelevat muille ja tekevät aloitteita.
T. Ap
Periaatteessa ei pitäisi trollille vastata, mutta olkoon, keskustelua aiheen tiimoilta tarvitaan näemmä.
Suomessa ei ole järin tavallista, että ihmiset tuntemattomille, kiinnostavillekaan, juttelisivat, eli ei ulkonäössäsi välttämättä vikaa ole. Ehkä sinuun ei kiinnitetä huomiota, mikä on hyvin suomalaista.
Tietenkään et itsekään juttele tuntemattomille, ja odotat miehen tekevän aloitteen. Mikset tekisi itse aloitetta? Eivät tuntemattomat voi tietää oletko mukava ja kiinnostava.
Yksin oleminenkin on vaihtoehto. Toisille se on oma valinta ja toisille jotain muuta kuin oma valinta. Jollet itse tee mitään kumppanin löytääksesi, se on oma valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vieläpä tasokin on laskenut. Ennen haaveilin jostain suunnilleen itseni tyyppisestä, mutta nyt kelpaisi jopa lievästi alkoholiongelmainen, tupakoiva, ehkä lyhytaikaisesti työtönkin, vaikka itse olen aina opiskellut ylipistossa ja/tai tehnyt töitä, olen raitis ja tupakoimaton sekä melko kokematon suhteissa.
Ylipainokin menettelisi (vaikka itse olen hoikka), pituus voisi olla suunnilleen saman verran kuin itse olen ja ne "miehiset paikat" voisivat olla aika pienikokoisetkin. Ei tarvitse olla siisti tai tyylikäs, ei akateeminen, ei uraa, ei varallisuutta.
Kunhan olisi jokseenkin tasapainoinen, ei-väkivaltainen, keskivertoälykäs, nuhteeton tausta ja edes yrittäisi päästä töihin, niin olisin tyytyväinen ja se mies kelpaisi. Ikähaarukka olisi noin 30-55 vuotta, vanhempikin voisi käydä.
T. Ap
Tästä huokuu sama mitä tonttujen avautumisista. Epätoivo, huono itsetunto sekä pakko. Kolme negatiivista seikkaa mitkä karkoittavat.
Se pitää paikkansa. Olen hyvin huonoitsetuntoinen ja epätoivoinen ja haluan pariutua etupäässä siksi, että pääsisin kertomaan sukulaisille, että minullakin on viimein mies. Ei enää pidettäisi säälittävänä sinkkuna.
T. Ap
Tarviit terapiaa, et miestä. Etsit näyttelykalua
Just joo. Eli haluaisin monen vuoden sinkkuuden päätteeksi miehen, niin se on nounou ja sen sijaan mun pitäisi mennä juttelemaan jonkun tädin kanssa elämästäni?
Totta hitossa olisin (terveellä tavalla) ylpeä, jos mulla olisi kumppani. Tosin elämä olisi varmaan aika parisuhdekeskeistä ja kotona viihtyvää silti. Mutta saisin olla kerrankin ylpeä itsestäni edes pikkuisen, että siis joku minustakin välittää. Eikö saisi olla sellaisesta tyytyväinen?
T. Ap
Tollaset virutelmät ei kestä. Mitä sitten kun mies päättääkin jättää?
No sitten mies jättää. No can do. Itse olen aina jättänyt ne exäni. Tosin se suhdetta haikaileva kaveritapailumies jätti minut, kun en jaksanut nähdä häntä jatkuvasti tai tuhlata vapaa-aikaani häneen riittävästi.
T. Ap
Etpä taitaisi vapaa-aikaasi tuhlata kumppaniinkaan, joten olet valintasi tehnyt.
Etsitkö Ap täältä seuraa vai mikä on tämän ketjun tarkoitus? Minkälainen persoona olet ja mitä haluaist tehdä tulevaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vieläpä tasokin on laskenut. Ennen haaveilin jostain suunnilleen itseni tyyppisestä, mutta nyt kelpaisi jopa lievästi alkoholiongelmainen, tupakoiva, ehkä lyhytaikaisesti työtönkin, vaikka itse olen aina opiskellut ylipistossa ja/tai tehnyt töitä, olen raitis ja tupakoimaton sekä melko kokematon suhteissa.
Ylipainokin menettelisi (vaikka itse olen hoikka), pituus voisi olla suunnilleen saman verran kuin itse olen ja ne "miehiset paikat" voisivat olla aika pienikokoisetkin. Ei tarvitse olla siisti tai tyylikäs, ei akateeminen, ei uraa, ei varallisuutta.
Kunhan olisi jokseenkin tasapainoinen, ei-väkivaltainen, keskivertoälykäs, nuhteeton tausta ja edes yrittäisi päästä töihin, niin olisin tyytyväinen ja se mies kelpaisi. Ikähaarukka olisi noin 30-55 vuotta, vanhempikin voisi käydä.
T. Ap
Tästä huokuu sama mitä tonttujen avautumisista. Epätoivo, huono itsetunto sekä pakko. Kolme negatiivista seikkaa mitkä karkoittavat.
Se pitää paikkansa. Olen hyvin huonoitsetuntoinen ja epätoivoinen ja haluan pariutua etupäässä siksi, että pääsisin kertomaan sukulaisille, että minullakin on viimein mies. Ei enää pidettäisi säälittävänä sinkkuna.
T. Ap
Tarviit terapiaa, et miestä. Etsit näyttelykalua
Just joo. Eli haluaisin monen vuoden sinkkuuden päätteeksi miehen, niin se on nounou ja sen sijaan mun pitäisi mennä juttelemaan jonkun tädin kanssa elämästäni?
Totta hitossa olisin (terveellä tavalla) ylpeä, jos mulla olisi kumppani. Tosin elämä olisi varmaan aika parisuhdekeskeistä ja kotona viihtyvää silti. Mutta saisin olla kerrankin ylpeä itsestäni edes pikkuisen, että siis joku minustakin välittää. Eikö saisi olla sellaisesta tyytyväinen?
T. Ap
Tollaset virutelmät ei kestä. Mitä sitten kun mies päättääkin jättää?
No sitten mies jättää. No can do. Itse olen aina jättänyt ne exäni. Tosin se suhdetta haikaileva kaveritapailumies jätti minut, kun en jaksanut nähdä häntä jatkuvasti tai tuhlata vapaa-aikaani häneen riittävästi.
T. Ap
Etpä taitaisi vapaa-aikaasi tuhlata kumppaniinkaan, joten olet valintasi tehnyt.
Se mies vaati, että olisin tehnyt uhrauksia töiden, omatoimisten opiskeluitteni ja harrastusteni suhteen eli olisin jättänyt hyväpalkkaiset työkeikat väliin ja mennyt tapaamaan häntä toiselle puolelle Suomea tai käyttänyt iltani monen tunnin puheluihin useana iltana viikossa. Sain syyllistämistä osakseni, kun halusin pitää töistäni kiinni. Itselleni olisi riittänyt vähempikin tapailu aluksi. En ollut edes ihastunut siihen mieheen, eikä meillä synkannut, joten moinen tuntui kohtuuttomalta.
T. Ap
T. Ap