Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä pk-seudun sinkkunainen voisi löytää kumppanin vähällä vaivalla?

Vierailija
17.04.2021 |

Ei oikeasti kiinnostaisi tai huvittaisi etsiä mitään, mutta en haluaisi olla yksinkään loppuelämääni. En jaksa/uskalla mennä Tinderiin tai vastaaviin. Voisiko joku coachata mut parisuhdekelpoiseksi ja etsiä mulle kumppanin? Joku kulissisuhdekin voisi kelvata.

Arkena ei Helsingissä joka tapauksessa tule kadulla tai vaikka ruokakaupassa kukaan mies (puhumattakaan naisista) pyytämään treffeille näköjään. Vuosia olen jo odotellut aloitteita. Onko sellaista matchmaking- tai sinkkujen coachauspalvelua missään?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota kutsutaan läheisriippuvuudeksi.

Miten niin? Olen ollut puolet aikuiselämästäni sinkkuna, matkustellut lähes aina yksin ja elänyt ilman läheisyyttä ne sinkkuajat.

Vierailija
22/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pk-seudullahan alkaa kohta olla 2 naista jokaista suomalaista miestä kohden. Joten hankalaa on ellet ole selvästi keskivertoa viehättävämpi. Tuontitavaraa toki löytyy jos se kelpaa.

Tähän se on johtanut kun kaikkien naisten pakko tukkia kasvukeskuksiin mutta miehet pysyvät mielummin kotiseuduillaan.

Itse olen pk-seudulta kotoisin, joten omaa "kotipaikkaa" ei ole edes maakunnissa.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulissisuhdekin kelpaa. Mutta miksi?

Siksi, kun sekin olisi parempi kuin ei mitään.

Tempase. Tilaa mies jostain syrjäkylältä ja tulkaa lehtiin. Olisitte ainakin erikoisia.

"Unohda Turkki, nyt voit tilata oman kullan maalta!"

Vierailija
24/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kysellyt aiemminkin tätä samaa.

Ehkä joskus olenkin, mutta mitään edistystä ei ole tapahtunut. Viimeisin minulle tuttavuutta tehnyt mies oli noin 60-vuotias alkoholisoitunut ylipainoinen mies metrossa, joka jutteli mulle joskus viime syksynä, kun istui siinä vastapäätä minua.

Olin tulossa töistä ja olinhan mä ihan myyty siitä huomiosta ja juttelin jotain kohteliaasti takaisin, mutta ei hänellä kovin paljon yhteistä kanssani olisi ollut, eikä hänkään antanut puhelinnumeroaan tai pyytänyt treffeille.

Jostain syystä normaalin oloiset miehet Suomessa selvin päin eivät tule juttelemaan arjessani. Oletan, että joku ulkonäössäni mättää ja siksi eivät tule. Ehkä he juttelevat muille ja tekevät aloitteita.

T. Ap

Vierailija
25/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten suurin ongelma tuntuisi olevan että ei jakseta yrittää kunnolla.

Tavismiehenä se voi ihan oikeasti vaatia vuosien ajan päivittäistä aloitteiden tekemistä naisille monilla eri nettideittisivustoilla ilman minkäänlaista tulosta.

Kävin yhdessä vaiheessa 33 treffit vuodessa ja arvelen että se on vaatinut varmaan 100-200 keskustelun aloitusta ja varmaan ainakin 60 treffipyyntöä.

Naiset tuntuu jaksavan nettideittailua ehkä pari viikkoa tai kuukautta ja sinäkään aikana ei oikeasti panosteta asiaan että tehtäisiin rohkeasti aloitteita (omantasoisille) miehille.

Että minä olen väsynyt tuohon "omantasoisiin". Mies joko kiinnostaa tai ei, muita tasoja ei yksilön kannalta ole.

Vierailija
26/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tempase. Tilaa mies jostain syrjäkylältä ja tulkaa lehtiin. Olisitte ainakin erikoisia.

Sopii minulle, mutta mies saisi olla se aloitteellinen. Ja jos hän olisi työtön, niin toivoisin hänen muuttavan luokseni, sillä itseäni sitovat työt tänne Helsinkiin.

T. Ap

Vierailija
27/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli niin helppoa, kun pariuduttiin sen kivan naapurintytön/pojan kanssa.

Tosiaan aikaisemmin naiset eivät olleet näin pinnallisia mitä nykyään.

Nykyään täytyy olla täydelliset kasvot omaava pitkä statusmies että pärjää kilpailussa tuhansia muita tindermiehiä vastaan, ehkä jopa kymmeniä tuhansia vastaan.

Ok. Miten tuo tieto on vaikuttanut omaan käytökseesi?

Vierailija
28/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii minulle, mutta mies saisi olla se aloitteellinen. Ja jos hän olisi työtön, niin toivoisin hänen muuttavan luokseni, sillä itseäni sitovat työt tänne Helsinkiin.

T. Ap

Auts. Haet selvästi takuuvarmaa pokaa. Kreikkalainen olisi siinä mielessä varmempi, tietäisi mikä on homman nimi. Noissa Kreikan tuonneissa onkin sitten toisia riskejä.

Muut ulkolaiset saattaa vaatia muuttoa.

Vierailija
29/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin noin vuosi sitten pariin sinkkujen someryhmäänkin ja sieltä on tullut lähinnä chattikavereita toiselta puolelta Suomea. Siellä on vain pari miestä pk-seudulta ja hekin ovat lähes 60-vuotiaita. Joidenkin kanssa ne chatit jotenkin tyrehtyvät, vaikka vastailen ihan kohteliaasti heidän viesteihinsä.

Yhtä miestä näin pari kertaa (kaveripohjalta ja ilman mitään fyysistä kontaktia), mutta ei oikein synkannut ja mies alkoi painostaa parisuhteeseen, vaikka emme edes tulleet toimeen juurikaan. Hän ei oikein innostanut ulkoisestikaan, mutta olisin voinut antaa mahdollisuuden, jos olisi synkannut edes kaverina se juttu. Enempään en tosin ole tässä vielä uskaltautunut.

T. Ap

Vierailija
30/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Auts. Haet selvästi takuuvarmaa pokaa. Kreikkalainen olisi siinä mielessä varmempi, tietäisi mikä on homman nimi. Noissa Kreikan tuonneissa onkin sitten toisia riskejä.

Missä ihmeen Kreikan tuonneissa? Suomessa on todella vähän kreikkalaisia. Ja ne Helsinkiin 2015 paikkeilla tulleet eivät ole kreikkalaisia ja ei heistä kukaan ole koskaan tullut minua iskemään missään. Veikkaan, että tykkäävät sellaisista n. 18-25-vuotiaista.

T. Ap

Vierailija
31/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Vermon raveihin. Siellä on mutkattomia miehiä.

Ja miesenemmistö.

Vierailija
32/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Missä ihmeen Kreikan tuonneissa? Suomessa on todella vähän kreikkalaisia. Ja ne Helsinkiin 2015 paikkeilla tulleet eivät ole kreikkalaisia ja ei heistä kukaan ole koskaan tullut minua iskemään missään. Veikkaan, että tykkäävät sellaisista n. 18-25-vuotiaista.

T. Ap

Turkista/Kreikasta tuodaan miehiä tai no tuotiin. Noiden maine on vähän kyseenalainen sen takia niitä ei tuoda enää samalla tavoin. (hiljentyminen ei siis johdu pelkästään koronasta)

Vierailija
33/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastus, missä enemmän miehiä kuin naisia.

Vierailija
34/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miesenemmistö.

Vanhat äijät viihtyy raveissa.

Vierailija
35/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vieläpä tasokin on laskenut. Ennen haaveilin jostain suunnilleen itseni tyyppisestä, mutta nyt kelpaisi jopa lievästi alkoholiongelmainen, tupakoiva, ehkä lyhytaikaisesti työtönkin, vaikka itse olen aina opiskellut ylipistossa ja/tai tehnyt töitä, olen raitis ja tupakoimaton sekä melko kokematon suhteissa.

Ylipainokin menettelisi (vaikka itse olen hoikka), pituus voisi olla suunnilleen saman verran kuin itse olen ja ne "miehiset paikat" voisivat olla aika pienikokoisetkin. Ei tarvitse olla siisti tai tyylikäs, ei akateeminen, ei uraa, ei varallisuutta.

Kunhan olisi jokseenkin tasapainoinen, ei-väkivaltainen, keskivertoälykäs, nuhteeton tausta ja edes yrittäisi päästä töihin, niin olisin tyytyväinen ja se mies kelpaisi. Ikähaarukka olisi noin 30-55 vuotta, vanhempikin voisi käydä.

T. Ap

Vierailija
36/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miesenemmistö.

Jotenkin kaukaa haettu ajatus, mutta teoriassa mahdollinen. Olisi ehkä vähän naurettavaa ja epätoivoista mennä sinne vain siksi, että löytäisin miehen. En ole kovin kiinnostunut hevosurheilusta edes (pidän sitä melkein rääkkäyksenä).

T. Ap

Vierailija
37/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vieläpä tasokin on laskenut. Ennen haaveilin jostain suunnilleen itseni tyyppisestä, mutta nyt kelpaisi jopa lievästi alkoholiongelmainen, tupakoiva, ehkä lyhytaikaisesti työtönkin, vaikka itse olen aina opiskellut ylipistossa ja/tai tehnyt töitä, olen raitis ja tupakoimaton sekä melko kokematon suhteissa.

Ylipainokin menettelisi (vaikka itse olen hoikka), pituus voisi olla suunnilleen saman verran kuin itse olen ja ne "miehiset paikat" voisivat olla aika pienikokoisetkin. Ei tarvitse olla siisti tai tyylikäs, ei akateeminen, ei uraa, ei varallisuutta.

Kunhan olisi jokseenkin tasapainoinen, ei-väkivaltainen, keskivertoälykäs, nuhteeton tausta ja edes yrittäisi päästä töihin, niin olisin tyytyväinen ja se mies kelpaisi. Ikähaarukka olisi noin 30-55 vuotta, vanhempikin voisi käydä.

T. Ap

Tästä huokuu sama mitä tonttujen avautumisista. Epätoivo, huono itsetunto sekä pakko. Kolme negatiivista seikkaa mitkä karkoittavat.

Vierailija
38/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Turkista/Kreikasta tuodaan miehiä tai no tuotiin. Noiden maine on vähän kyseenalainen sen takia niitä ei tuoda enää samalla tavoin. (hiljentyminen ei siis johdu pelkästään koronasta)

Tosiaan kukaan heistä ei ole koskaan kiinnostunut minusta. Eivät yritä edes silmäpeliä/flirttiä, eivät hymyile. Tosin aika kiireesti kävelen keskustassa töihin/töistä kotiin tai käyn pikaisesti ostoksilla, mutta kyllähän joku innokas voisi tuikata siihen eteeni tai viereeni flirttailemaan ja ehdottamaan treffejä silti. Olisin todella otettu ja imarreltu sellaisesta.

T. Ap

Vierailija
39/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tästä huokuu sama mitä tonttujen avautumisista. Epätoivo, huono itsetunto sekä pakko. Kolme negatiivista seikkaa mitkä karkoittavat.

Se pitää paikkansa. Olen hyvin huonoitsetuntoinen ja epätoivoinen ja haluan pariutua etupäässä siksi, että pääsisin kertomaan sukulaisille, että minullakin on viimein mies. Ei enää pidettäisi säälittävänä sinkkuna.

T. Ap

Vierailija
40/102 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois sieltä pks. Ite muutin ja justiinsa päätty vuosoen parisuhde. Tinderissä täällä on miehiä latasin sen ja ollujo treffeilläki. Mitään en eti, vitsillä katson tätä.