Mistä pk-seudun sinkkunainen voisi löytää kumppanin vähällä vaivalla?
Ei oikeasti kiinnostaisi tai huvittaisi etsiä mitään, mutta en haluaisi olla yksinkään loppuelämääni. En jaksa/uskalla mennä Tinderiin tai vastaaviin. Voisiko joku coachata mut parisuhdekelpoiseksi ja etsiä mulle kumppanin? Joku kulissisuhdekin voisi kelvata.
Arkena ei Helsingissä joka tapauksessa tule kadulla tai vaikka ruokakaupassa kukaan mies (puhumattakaan naisista) pyytämään treffeille näköjään. Vuosia olen jo odotellut aloitteita. Onko sellaista matchmaking- tai sinkkujen coachauspalvelua missään?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Pk-seudullahan alkaa kohta olla 2 naista jokaista suomalaista miestä kohden. Joten hankalaa on ellet ole selvästi keskivertoa viehättävämpi. Tuontitavaraa toki löytyy jos se kelpaa.
Tähän se on johtanut kun kaikkien naisten pakko tukkia kasvukeskuksiin mutta miehet pysyvät mielummin kotiseuduillaan.
Näinpä juuri eli vastaus aloittajan kysymykseen löytyy pk-seudun ulkopuolelta. Miehiä on Suomi pullollaan, kunhan avartaa maailmaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pk-seudullahan alkaa kohta olla 2 naista jokaista suomalaista miestä kohden. Joten hankalaa on ellet ole selvästi keskivertoa viehättävämpi. Tuontitavaraa toki löytyy jos se kelpaa.
Tähän se on johtanut kun kaikkien naisten pakko tukkia kasvukeskuksiin mutta miehet pysyvät mielummin kotiseuduillaan.
Näinpä juuri eli vastaus aloittajan kysymykseen löytyy pk-seudun ulkopuolelta. Miehiä on Suomi pullollaan, kunhan avartaa maailmaansa.
Seuraa ketjua. Miehen pitäisi muuttaa aloittajan luo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö Ap täältä seuraa vai mikä on tämän ketjun tarkoitus? Minkälainen persoona olet ja mitä haluaist tehdä tulevaisuudessa?
Vinkkejä ja ehkä seuraakin. Toivoisin, että joku tekisi aloitteen tai ehdottaisi treffejä ym.
T. Ap
Kieltämättä kiinnostaisi tietää minkälainen ihminen on tälläisen ketjun takana 🤔 Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Vermon raveihin. Siellä on mutkattomia miehiä.
Ja miesenemmistö.Jotenkin kaukaa haettu ajatus, mutta teoriassa mahdollinen. Olisi ehkä vähän naurettavaa ja epätoivoista mennä sinne vain siksi, että löytäisin miehen. En ole kovin kiinnostunut hevosurheilusta edes (pidän sitä melkein rääkkäyksenä).
T. Ap
Eli mies voi olla köyhä, pienikokoinen monessa suhteessa, alkoholiongelmainen, lihava, elättäjää kaipaava, seksiin painostava sekä kotityöt naiselle sälyttävä. Ainoa mistä Ap ei tingi on se, että naisen ei pidä tehdä aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Eli mies voi olla köyhä, pienikokoinen monessa suhteessa, alkoholiongelmainen, lihava, elättäjää kaipaava, seksiin painostava sekä kotityöt naiselle sälyttävä. Ainoa mistä Ap ei tingi on se, että naisen ei pidä tehdä aloitetta.
Täytyyhän ihmisellä edes jotain periaatteita olla :)
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla trolli, kun heti hävisi keskustelusta, jonkun kiinnostuttua 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonttu kävi pierasemassa
Vierailija kirjoitti:
Niin, ettäs naiset kehtaavatkin opiskella itselleen ammatin ja muuttaa töiden perässä kasvukeskuksiin. Kyllä pitäisi pysyä synnyinseuduilla kouluttamattomana kotipiikana autoa rassaavalle maakunnan bensalenkkarille. Hohhoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoria miehiä on kymmeniätuhansia enemmän mitä naisia eli pikemminkin yhtä naista kohden on kolme miestä.
Ihan hatustako tuon heitit? Ihme settiä kun jengi höpisee ihan omiaan täällä taas.
"Helsinkiä riivaa huutava pula nuorista miehistä – katso HS:n koneesta, puuttuuko kotikulmiltasi naisia vai miehiä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muutakin tekemistä kuin roikkua netissä.
Mutta täällähän minä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän ihmisellä edes jotain periaatteita olla :)
Näinhän se menee. Jos nainen tekee aloitteen, koko orastava parisuhdedynamiikka menee pieleen. Ei mies voi välittää aloitteellisesta naisesta aidosti. Olen lukenut näin John Grayn ja vastaavien kirjoista jo vuosia sitten.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsitkö Ap täältä seuraa vai mikä on tämän ketjun tarkoitus? Minkälainen persoona olet ja mitä haluaist tehdä tulevaisuudessa?
Vinkkejä ja ehkä seuraakin. Toivoisin, että joku tekisi aloitteen tai ehdottaisi treffejä ym.
T. Ap
Kieltämättä kiinnostaisi tietää minkälainen ihminen on tälläisen ketjun takana 🤔 Minkä ikäinen olet?
En kehtaa kertoa ikääni, mutta olen aikuinen. En varsinaisesti nuori, en vanhakaan. Ehkä millenniaali olisi paras ikähaarukka.
T. Ap
...en kuitenkaan Vermon raveihin lähtenyt, mutta täytyy pistää se mietintämyssyyn.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonttu kävi pierasemassa
Viittaatko kommenteillasi rumiin kasvonpiirteisiini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonttu kävi pierasemassa
Viittaatko kommenteillasi rumiin kasvonpiirteisiini?
Ja outo on tuo pierukommenttikin, sillä en tietääkseni piere mitenkään keskimääräisestä poikkeavan paljon tai ainakaan sosiaalisissa tilanteissa. :( Eli aika loukkaava kommentti oli tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
En kehtaa kertoa ikääni, mutta olen aikuinen. En varsinaisesti nuori, en vanhakaan. Ehkä millenniaali olisi paras ikähaarukka.
T. Ap
Olen tuo henkilö, jota lainasit ja milleniaali olen itsekin. Jos sanoisin et haluan tavata sut, ihan vaan mielenkiinnosta, niin suostuisitko? Olen työssäkäyvä (yrittäjä), pukeudun suht siististi ja olen suht hyvässä fyysisessä kunnossa. Olen melko sivistynyt, vaikka korkeakoulutettu en ole. Luen kirjoja aina sillon tällön ja näin.
Jos totta puhutaan, niin kaipaisin vähän tähän koronarajotusten väliin jotain tämmöstä extempore "jännitystä". Kesällä sit alkaa onneks harrastus, niin saan siitä tarpeeks jännitystä ;)
Monet on onnettomia aviossa kirjoitti:
Monet myös eroaa joten älä kadehdi. Selviät kyllä Day by day.
Ai niin. En kadehdi muita. Ajattelen vain, että he nyt vain ovat mua parempia ja hyvä heille. Mutta soimaan itseäni. Inhottaa olla se jakojäännös, joka jäi yksin.
T. Ap
T. Ap