G: Mikä on Sinun henkilökohtainen selitysyrityksesi sille, ette käytä pyöräilykypärää?
Ei ne syyt tai selitykset muille edes kuulu.
Mikäs sua vaivaa kun haluat näin holhota muita?
Kommentit (107)
hiostaa, pilaa kampauksen ja hihna leuan alla ahdistaa.
Enkä yritä selittää mitään, vaan kerron avoimesti että en vain pidä hyötyä haittoihin nähden riittävänä.
Mut sehän on ihan jokaisen oma valinta, ei se ole multa pois jos joku ei käytä kypärää. Itse kyllä vedän sen pöljän potan päähän pienilläkin matkoilla, siitä syystä, että haluan viettää rakkaitten ihmisten kanssa täällä vielä mahdollisimman pitkän ajan ilman, että lojun jossain sairaalassa vihanneksena. Mut kuten sanoin, jokaisen oma asia.
No irokeesi ehkä menee. Sellainenko teillä on?
Typeryyshän on täysin katsojan silmässä. Omasta mielestäni näytän pöljältä kypärä päässä. Kypärä näyttää mielestäni pöljältä. En osaa nähdä sitä muuten. En kuitenkaan sääli ketään kypärän käytöstä tai käyttämättä jättämisestä. Pöljää sääliä kypärän takia!!
Typeryyshän on täysin katsojan silmässä. Minusta kypärä antaa pyöräilijästä paitsi vastuullisen, myös sporttisen ja hyväkuntoisen vaikutelman. Jotenkin säälin niitä, jotka eivät käytä kypärää.
Lienee selvää että jonkun kananperseen sutaisu takaisin malliinsa ei vaadi kuin suihkauksen lakkaa ja meikkipeilin, mutta esim minun pääasiallisen työkampaukseni (lantiolle ylettyvät paksut hiukset jotka kiharran ja laitan löysälle nutturalle) laittaminen vaatii tunnin työn (30min illalla ja 30min aamulla) ja se todellakin lytistyy jos laitan siihen päälle mitään muuta kuin huivin.
Tästä keskustelusta mennyt 16 v, mitä on nyt selitykset..
Heh, en pyöräile niin miksi käyttäisin?
En aja polkupyörälläkään, niin en näe tarpeelliseksi käyttää kypärääkään.
En käytä koska en enää pyöräile. Nistit varastivat pyöräni.
Jumalaiset kiharat kärsisivät,siksi ei.
No joo, mukavuus on selityksenä. Täytyy ens kesäks hommata.
Siksi kun autoiljat ja kävelijätkään eivät käytä ja osaan ajaa pyörällä. Valtaosa päävaurioista tulee kännissä pyöräileville eläkeläismiehille. Lisäksi kypärä ei suojaa riittävän hyvin, jotta se motivoisi käyttämään. Se on myös saatanan tyhmän näköinen. Tosin ne uudemmat skeittikypärän näköiset ovat ihan ok.
En käytä pyöräilykypärää koska en pyöräile.
Vierailija kirjoitti:
En käytä koska en enää pyöräile. Nistit varastivat pyöräni.
Saattaa olla hipitkin varastanu.
Vierailija kirjoitti:
Typeryyshän on täysin katsojan silmässä. Omasta mielestäni näytän pöljältä kypärä päässä. Kypärä näyttää mielestäni pöljältä. En osaa nähdä sitä muuten. En kuitenkaan sääli ketään kypärän käytöstä tai käyttämättä jättämisestä. Pöljää sääliä kypärän takia!!
Olen saa mieltä. Näytän mielestäni pöljältä kypärä päässä, ja niin näyttävät kaikki muutkin. Tämä ongelma ratkesi kuitenkin aika yksinkertaisesti, kun sitä kypärää vain alkoi käyttää: en minä ainakaan pyöräillessäni katso peiliin tai kuvaa itsestäni selfieitä, joten en näe miten pöljältä näytän. Ja kun kypärän käyttöön pyöräillessä tottuu, tuntuu pian aivan todella suojattomalta pyöräillä lyhytkin matka ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saa mieltä. Näytän mielestäni pöljältä kypärä päässä, ja niin näyttävät kaikki muutkin. Tämä ongelma ratkesi kuitenkin aika yksinkertaisesti, kun sitä kypärää vain alkoi käyttää: en minä ainakaan pyöräillessäni katso peiliin tai kuvaa itsestäni selfieitä, joten en näe miten pöljältä näytän. Ja kun kypärän käyttöön pyöräillessä tottuu, tuntuu pian aivan todella suojattomalta pyöräillä lyhytkin matka ilman.
Minusta monet naiset näyttävät söpöiltä kypärät päässä.
Typeryyshän on täysin katsojan silmässä. Minusta kypärä antaa pyöräilijästä paitsi vastuullisen, myös sporttisen ja hyväkuntoisen vaikutelman. Jotenkin säälin niitä, jotka eivät käytä kypärää.